Wedtips van: Justinn (value betting - long term profit)
Hey Jongens,
Een vriend van me introduceerde me een aantal dagen geleden aan dit platform en vroeg aan me of het niets voor mij is om af en toe een aantal tips met jullie te delen. Ik vind het namelijk gewoon erg leuk om mensen met dezelfde passie als mij (serieus geld verdienen met sport weddenschappen) te helpen. Wat voor mij als simpele bijzaak is begonnen een paar jaar geleden, is inmiddels uitgegroeid tot een nogal uit de hand gelopen hobby. Naast mijn studie aan de universiteit houd ik er een royaal inkomen aan over ;) Daarnaast is het erg leuk om te doen, dat vinden jullie waarschijnlijk ook allemaal. De bets die ik plaats komen tot stand door een heel erg uitgebreide statistische doorgronding van data en statistiek en kennis/informatie via verschillende kanalen. Door het plaatsen van deze value bets slaag ik erin om systematisch, significant de closing line van Pinnacle te verslaan. Als het gaat om pre-match bets verklaart de theorie omtrent 'value betting' ook meteen waarom ik lange termijn winst kan realiseren. Hierbij plaats je namelijk bets waarbij de odds de impliciete waarschijnlijkheid van een bepaalde uitkomst incorrect weergeven; de win kansen van jouw bet zijn dus ondergewaardeerd. Dit verklaart een positieve return (yield) op de lange termijn, zolang je sample aan matches maar groot genoeg is; daarvoor refereer ik naar 'the law of large numbers'. Deze value bets kunnen statistisch bewezen worden aan de hand van de closing line van de Aziatische bookmaker Pinnacle. Nét voor de wedstrijd begint zijn dit de meest efficiënte odds in de markt. Over een sample van 397.395 voetbalwedstrijden heeft de closing line van Pinnacle 99,7% van de wedstrijden accuraat voorspeld, wat de lange termijn winst van value betting verklaard met het verslaan van de closing line :) Dit vereist geduld en discipline, maar levert uiteindelijk een gegarandeerde winst op; en dat is waarvoor we hier met z'n allen zijn! Daarnaast plaats ik alleen single bets; Ik zeg niet dat het onmogelijk is om eens in de zoveel tijd een grote klapper te maken met een combi bet en er tevens een leuk zakcentje aan over te houden, maar kansberekening en statistiek vertellen ons dat lange termijn winst met deze manier van betten nagenoeg onmogelijk is. Denk er maar eens over na; bij elke extra bet die je toevoegt aan de betslip, wordt de kans op een winnende bet kleiner. Daarnaast wordt de marge van de bookmaker bij elke extra bet ook verhoogd. Tevens, één verkeerde uitkomst is genoeg om de hele bet te verliezen. Voor nu denk ik dat ik jullie voldoende heb verveeld met enkel theorieën. Voor vragen of advies mag je me altijd een berichtje sturen, betten is immers mijn passie!
Morgen, 17 Aug 2018, 22:15:
Real Betis - Levante: Real Betis to WIN
Good luck!
Ik snap ook zijn ''end game'' even niet. Natuurlijk is iedereen welkom om zijn/haar topic te openen, maar als je jezelf profileert als een (goede) value bettor dan zul je ook moeten begrijpen dat je flinke volumes nodig hebt qua bets. Zoveel bets komen hier niet voorbij en qua ROI zal een flat staker niet veel winst hebben gemaakt (als dit uberhaupt al is gelukt) in dit topic. Je gaat verder nergens echt inhoudelijk op in en zegt helemaal niks over het model, geldmanagement of discipline. Ondertussen wel herhaaldelijk aangeven dat communicatie via PM enzo mogelijk is. Helemaal fris is dit allemaal niet.
Zijn er mensen die eventueel intresse hebben in een lange termijn winst maken op een speciale manier stuur me een privé bericht
Beste wedders,
Een lange tijd afwezig geweest op dit forum, maar wil de draad weer een klein beetje op gaan pakken aankomend seizoen.
Ik ben benieuwd of jullie interesse hebben in tips, theorieën / uitleg. Bijvoorbeeld, hoe maken bookmakers, zoals Bet365 het mogelijk om de spelers (gokkers) te slim af te zijn?
Laat me het even weten waar jullie graag meer over willen weten, ik deel mijn kennis graag!
Cheers,
Justin
Justin in wil graag 3 dingen weten:
1. Hoe ziet jouw model eruit om value te spotten?
2. Hoe ga je met je mindset om tijdens het wedden?
3. Hoe ziet je money management eruit?
Justin in wil graag 3 dingen weten:
1. Hoe ziet jouw model eruit om value te spotten?
2. Hoe ga je met je mindset om tijdens het wedden?
3. Hoe ziet je money management eruit?
Dit kan ik eigenlijk al voor je beantwoorden Bearcon als je zijn topic en picks een beetje goed bestudeert...
- Hij heeft geen model, kijk voornamelijk naar odd drops op sites zoals https://www.oddsportal.com/dropping-odds/
Anticipeert hier zo snel mogelijk op en deelt dit hier mee.
Mindset: dit kan niemand voor je bepalen. Ik kan je uitleggen hoe ik hiermee om ga, nog 10 mensen kunnen je uitleggen hoe zie hier mee om gaan....heeft geen nut...zegt totaal niks hoe je er zelf mee om zal gaan....
tot slot: in het begin van dit topic heeft die aangegeven dat die alles flat stake speelt. Dat is dus zijn money management. Komen we bij het aantal picks en de resultaten in dit topic.....te verwaarlozen....
Beste wedders,
Een lange tijd afwezig geweest op dit forum, maar wil de draad weer een klein beetje op gaan pakken aankomend seizoen.
Ik ben benieuwd of jullie interesse hebben in tips, theorieën / uitleg. Bijvoorbeeld, hoe maken bookmakers, zoals Bet365 het mogelijk om de spelers (gokkers) te slim af te zijn?
Laat me het even weten waar jullie graag meer over willen weten, ik deel mijn kennis graag!
Cheers,
Justin
Justinn....we zitten al sinds het begin van je topic te wachten op antwoorden...Griekhoofd en myself hebben je meerdere keren een aantal vragen gesteld....
Wanneer ga je hierop in...??? scroll eens terug zou ik zeggen...Zodra we er inhoudelijk wat dieper op ingaan ben je nergens thuis.....
Niemand zit overigens te wachten op theorieën / uitleg hoe bookmakers werken en winst maken etc....dit is op meerdere websites en via allerlei artikelen te achterhalen. Mochten mensen dit nog niet weten. Overigens ook totaal niet interessant voor 9 van de 10 mensen die op deze site komen, aangezien dit recreatieve / fun betters zijn....
Van mij mag een moderator jou weleens onder loep nemen. Ben er voor 95% van overtuigt dat je een affiliate figuur bent...
Beste wedders,
Cheers,
Justin
Justinn....we zitten al sinds het begin van je topic te wachten op antwoorden...Griekhoofd en myself hebben je meerdere keren een aantal vragen gesteld....
Wanneer ga je hierop in...??? scroll eens terug zou ik zeggen...Zodra we er inhoudelijk wat dieper op ingaan ben je nergens thuis.....
Niemand zit overigens te wachten op theorieën / uitleg hoe bookmakers werken en winst maken etc....dit is op meerdere websites en via allerlei artikelen te achterhalen. Mochten mensen dit nog niet weten. Overigens ook totaal niet interessant voor 9 van de 10 mensen die op deze site komen, aangezien dit recreatieve / fun betters zijn....
Van mij mag een moderator jou weleens onder loep nemen. Ben er voor 95% van overtuigt dat je een affiliate figuur bent...
Wat wil je graag weten?
Met welke factoren houden jouw modellen rekening?
Kun je ons nog iets vertellen over hoeveel bets je zelf speelt per maand?
Je hebt wel een uitstekend gevoel voor drama, dat moet ik je meegeven. Ik wil niet de slechterik zijn hier, maar zo geweldig zijn de tips niet. Als je dit winstgevend wilt doen, dan heb je echt een flinke volume nodig (zoals Gulzig al terecht aan gaf). Om af en toe een tip te delen hier is leuk, maar zal geen/amper geld opleveren omdat je veel te afhankelijk bent van die individuele tips.
Misschien dat je wat bewijs kunt leveren over jouw lange termijn winst of op z'n minst wat vertelt over de hoeveelheid bets die je plaatst en hoe jouw geld management is per bet. Ik denk dat dit veel zaken zal ophelderen hier en dat de leden dit graag willen weten.
Cheers
Deze vragen van Griekhoofd heb je nooit beantwoord en indirect heb ik die vragen ook gesteld.....Vind je zelf niet dat het erg lijkt op puur kijken naar grote odd drops en hier zo snel mogelijk op inhaken?. Odd drops zoals bij oddsportal.com bijvoorbeeld.
Je hebt het over ' long term profit ' maar met deze bets is daar niks long term aan. Veel bets zijn namelijk niet te spelen bij Asian bookmakers of exchanges.
Ben je long term winstgevend dan zal je vanzelf een limiet krijgen bij de soft bookies. Uiteraard zal het even duren voordat je bij de vele beschikbare bookies een limiet hebt.
In je allereerste post heb je het over value betting aan de hand van het verslaan van de closing line van Pinnacle. Ben je het wel of niet met mij eens, dat dit alleen werkt als je grote volumes aan bets speelt....? Dit heb ik gelijk vanaf je eerste post al aangehaald en mezelf ook beargumenteerd waarom dat zo is. Hier ben je ook nooit op ingegaan.
Dit doen ze bij Trademate Sports trouwens ook. Het meest perfecte voorbeeld eigenlijk van het proberen verslaan van de closing line van Pinnacle.
Tot slot kijkende naar de resultaten vanaf het begin van je topic. Dit is eigenlijk te verwaarlozen en erg matig. Daar komt bij dat de meeste volgers de desbetreffende odd niet konden pakken of de wedstrijd was überhaupt niet beschikbaar bij de meeste bookmakers waar de meerderheid van de mensen hier gokt. ( lees Unibet, William Hill, Bwin, Betfirst ) Laat staan bij Asian bookmakers of Exchanges.
Hopelijk kan je Griekhoofd and me wat meer info geven inhoudelijk met directe antwoorden en niet een hoop theoretisch gezweef er om heen.....
In je allereerste post heb je het over value betting aan de hand van het verslaan van de closing line van Pinnacle. Ben je het wel of niet met mij eens, dat dit alleen werkt als je grote volumes speelt....?
Ben ik het niet helemaal mee eens. Grote volumes beinvloeden de odds, maar als iemand consistent de closing line verslaat -ongeacht de inzet- kan diegene laten zien dat hij een oog heeft voor value en het in ieder geval eerder weet te spotten dan de mensen met het grote geld. Een kanttekening daarbij is wel dat het makkelijker is om de closing line te verslaan als je al een paar dagen voor kick-off inzet. Dan kan je meestal ook geen grote bedragen inzetten, dus ik snap je punt wel.
Having said that, het blijft lastig de closing line van Pinnacle te verslaan als je inzet op competities die niet door hun aangeboden worden :').