Wedtips van: Justinn (value betting - long term profit)
Hey Jongens,
Een vriend van me introduceerde me een aantal dagen geleden aan dit platform en vroeg aan me of het niets voor mij is om af en toe een aantal tips met jullie te delen. Ik vind het namelijk gewoon erg leuk om mensen met dezelfde passie als mij (serieus geld verdienen met sport weddenschappen) te helpen. Wat voor mij als simpele bijzaak is begonnen een paar jaar geleden, is inmiddels uitgegroeid tot een nogal uit de hand gelopen hobby. Naast mijn studie aan de universiteit houd ik er een royaal inkomen aan over ;) Daarnaast is het erg leuk om te doen, dat vinden jullie waarschijnlijk ook allemaal. De bets die ik plaats komen tot stand door een heel erg uitgebreide statistische doorgronding van data en statistiek en kennis/informatie via verschillende kanalen. Door het plaatsen van deze value bets slaag ik erin om systematisch, significant de closing line van Pinnacle te verslaan. Als het gaat om pre-match bets verklaart de theorie omtrent 'value betting' ook meteen waarom ik lange termijn winst kan realiseren. Hierbij plaats je namelijk bets waarbij de odds de impliciete waarschijnlijkheid van een bepaalde uitkomst incorrect weergeven; de win kansen van jouw bet zijn dus ondergewaardeerd. Dit verklaart een positieve return (yield) op de lange termijn, zolang je sample aan matches maar groot genoeg is; daarvoor refereer ik naar 'the law of large numbers'. Deze value bets kunnen statistisch bewezen worden aan de hand van de closing line van de Aziatische bookmaker Pinnacle. Nét voor de wedstrijd begint zijn dit de meest efficiënte odds in de markt. Over een sample van 397.395 voetbalwedstrijden heeft de closing line van Pinnacle 99,7% van de wedstrijden accuraat voorspeld, wat de lange termijn winst van value betting verklaard met het verslaan van de closing line :) Dit vereist geduld en discipline, maar levert uiteindelijk een gegarandeerde winst op; en dat is waarvoor we hier met z'n allen zijn! Daarnaast plaats ik alleen single bets; Ik zeg niet dat het onmogelijk is om eens in de zoveel tijd een grote klapper te maken met een combi bet en er tevens een leuk zakcentje aan over te houden, maar kansberekening en statistiek vertellen ons dat lange termijn winst met deze manier van betten nagenoeg onmogelijk is. Denk er maar eens over na; bij elke extra bet die je toevoegt aan de betslip, wordt de kans op een winnende bet kleiner. Daarnaast wordt de marge van de bookmaker bij elke extra bet ook verhoogd. Tevens, één verkeerde uitkomst is genoeg om de hele bet te verliezen. Voor nu denk ik dat ik jullie voldoende heb verveeld met enkel theorieën. Voor vragen of advies mag je me altijd een berichtje sturen, betten is immers mijn passie!
Morgen, 17 Aug 2018, 22:15:
Real Betis - Levante: Real Betis to WIN
Good luck!
Wat is er speciaal aan deze twee bets ?
Niet veel speciaals. Bij beide wedstrijden zijn de ploegen al geplaatst voor de volgende ronde dus ze spelen nergens meer voor.
Het is een gok dat ze genoegen nemen met een gelijkspel.
Pre match zat er een kleine odd drop op een gelijkspel bij beide wedstrijden.
Wel 2 goede bets want je hoeft er maar 1 goed te hebben van de 2 om winst te draaien met flat stakes.
Loop je mijn topic een beetje te ontwijken Gulzig?
Nee hoor haha ik lees wel mee ;). Tot nu toe gaat het erg lekker.
Als k meespeel wil ik alleen wel alle bets meespelen omdat het om een reeks gaat, maar dan moet ik optijd weten welke wedstrijden je gaat spelen.
Last minute schiet dat niet op.
Nee hoor haha ik lees wel mee ;). Tot nu toe gaat het erg lekker.
Als k meespeel wil ik alleen wel alle bets meespelen omdat het om een reeks gaat, maar dan moet ik optijd weten welke wedstrijden je gaat spelen.
Last minute schiet dat niet op.
Begrijp ik ja, soms weet ik alleen zelf pas last minute of ik hem speel of niet, dus niet echt een ideale methode om te tippen.
Zijn alle tips in dit topic nou afkomstig van transparentbets trouwens? dat zou ik nog wel grappig vinden.
2 NIEUWE TIPS:
Misschien hebben sommigen van jullie ze al gezien in het telegram kanaal van Transparent Bets.
Deze twee tips kan ik niet aan jullie voorbij laten gaan!
Legiao U20 - Mirassol U20: DRAW @2.70 William Hill
Taubate U20 - Vasco U20: DRAW @2.75 William Hill
Beide wedstrijden worden vandaag gespeeld om 16:45 uur
Veel succes!
beiden 0-1... daarvoor huren we je niet in Justin..;-)
NIEUWE TIP:
Vandaag, 19 Jan 2019, 20:30
Beerschot Wilrijk - Westerlo
Pick: Beershot to WIN @1.73 Unibet
Argumentatie:
Beerschot (nummer 2 van de ranglijst) heeft vandaag de kans om de kloof te dichten met de nummer 1, Mechelen, dat gister avond maar één punt wist te behalen. Beerschot is gestimuleerd door de komst van twee nieuwe spelers deze maand, beide zijn beschikbaar om te helpen vandaag. Thuis heeft Beerschot 5 opeenvolgende overwinningen. De ambities zijn groot en ze strijden voor promotie. Het spel van Westerlo is daarentegen erg moeizaam; ze wisten maar één keer te scoren in de laatste drie wedstrijden. De verdediging ziet er erg statisch en ongeorganiseerd uit.
Daarnaast, verdediger Alessandro en middenvelder Ghandri zijn geschorst terwijl middenvelder Rommens geblesseerd is geraakt.
Ik denk dat het voor Beerschot geen probleem zou moeten zijn om Westerlo vandaag opnieuw te verslaan en de 3 punten in eigen huis te houden.
Good luck!
NIEUWE TIP:
Zondag, 17 Feb 2019, 16:15
Levadiakos - Panetolikos
Pick: Levadiakos +0 (Draw No Bet) @1.78 SBO
Hee Justin! Wat leuk om je topic én bijbehorende posts te lezen, interessant. Heb je deze week nog iets leuks staan?
Het is wel beter als je zoekt naar long term betting tips. Veel mensen zijn hingerig en denken dat een hoge quotering veel kan opbrengen. Gelijk hebben ze wel maar die hoge quoteringen zijn meestal echt onwaarschijnlijk en is puur gokken. Beter lange termijn winst pakken en veilig doen dan alles of niets ;)