Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips van: Justinn (value betting - long term profit)

Hey Jongens,

Een vriend van me introduceerde me een aantal dagen geleden aan dit platform en vroeg aan me of het niets voor mij is om af en toe een aantal tips met jullie te delen. Ik vind het namelijk gewoon erg leuk om mensen met dezelfde passie als mij (serieus geld verdienen met sport weddenschappen) te helpen. Wat voor mij als simpele bijzaak is begonnen een paar jaar geleden, is inmiddels uitgegroeid tot een nogal uit de hand gelopen hobby. Naast mijn studie aan de universiteit houd ik er een royaal inkomen aan over ;) Daarnaast is het erg leuk om te doen, dat vinden jullie waarschijnlijk ook allemaal. De bets die ik plaats komen tot stand door een heel erg uitgebreide statistische doorgronding van data en statistiek en kennis/informatie via verschillende kanalen. Door het plaatsen van deze value bets slaag ik erin om systematisch, significant de closing line van Pinnacle te verslaan. Als het gaat om pre-match bets verklaart de theorie omtrent 'value betting' ook meteen waarom ik lange termijn winst kan realiseren. Hierbij plaats je namelijk bets waarbij de odds de impliciete waarschijnlijkheid van een bepaalde uitkomst incorrect weergeven; de win kansen van jouw bet zijn dus ondergewaardeerd. Dit verklaart een positieve return (yield) op de lange termijn, zolang je sample aan matches maar groot genoeg is; daarvoor refereer ik naar 'the law of large numbers'. Deze value bets kunnen statistisch bewezen worden aan de hand van de closing line van de Aziatische bookmaker Pinnacle. Nét voor de wedstrijd begint zijn dit de meest efficiënte odds in de markt. Over een sample van 397.395 voetbalwedstrijden heeft de closing line van Pinnacle 99,7% van de wedstrijden accuraat voorspeld, wat de lange termijn winst van value betting verklaard met het verslaan van de closing line :) Dit vereist geduld en discipline, maar levert uiteindelijk een gegarandeerde winst op; en dat is waarvoor we hier met z'n allen zijn! Daarnaast plaats ik alleen single bets; Ik zeg niet dat het onmogelijk is om eens in de zoveel tijd een grote klapper te maken met een combi bet en er tevens een leuk zakcentje aan over te houden, maar kansberekening en statistiek vertellen ons dat lange termijn winst met deze manier van betten nagenoeg onmogelijk is. Denk er maar eens over na; bij elke extra bet die je toevoegt aan de betslip, wordt de kans op een winnende bet kleiner. Daarnaast wordt de marge van de bookmaker bij elke extra bet ook verhoogd. Tevens, één verkeerde uitkomst is genoeg om de hele bet te verliezen. Voor nu denk ik dat ik jullie voldoende heb verveeld met enkel theorieën. Voor vragen of advies mag je me altijd een berichtje sturen, betten is immers mijn passie!

Morgen, 17 Aug 2018, 22:15:

Real Betis - Levante: Real Betis to WIN

Good luck!

14 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagJustinn in 16-08-2018 15:37 Leden topics
in 16-08-2018 15:37 Leden topics
176 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

NIEUWE TIP:

Zaterdag, 24 Nov 2018, 10:00

Atyrau - K. Almaty

Pick: Away (1X2) @ 1.65 William Hill

Good luck!

1 Vind ik leuk's

NIEUWE TIP:

Vrijdag, 23 Nov 2018, 09:30

Persib Bandung - Perseru Serui

Pick: X2 (Double Chance) @ 2.25 Bwin

Good luck!

2 Vind ik leuk's

NIEUWE TIP:

Vandaag, 23 Nov 2018, 19:00

Bandy - Zweden - Elitserien

Sandvikens - Falu

Voor degene die niet bekend zijn met Bandy, het is een sport die enigszins lijkt op ijshockey, maar is daarentegen veel ouder en traditioneler. Zoals de kansverhoudingen aangeven, is Sandvikens de duidelijke favoriet; en daar ben ik het mee eens. Echter, de spread van deze handicap is veel te groot. Als we naar het klassement en de laatst gespeelde wedstrijden kijken, zien we dat Sandvikens nooit met zo'n groot verschil wint, zelfs tegen Frillesas, een team dat veel slechter is dan Falu. Ik verwacht dat Sandvikens hier niet met meer dan 7 doelpunten verschil zal gaan winnen, wat resulteert in de volgende pick.

Pick: Falu +7.5 (Asian Handicap) @ 1.72 Bet365

Weliswaar geen voetbal, maar wat extra value voor het weekend kan geen kwaad ;)

Good luck!

Bericht gewijzigd door Justinn op vr 23 nov. 2018, 15:37
4 Vind ik leuk's

SPORT: BANDY

Pick: Falu +7.5 (Asian Handicap) @ 1.72 Bet365

WIN !

Goed weekend allemaal!

2 Vind ik leuk's

NIEUWE TIP:

Vandaag, 29 Nov 2018, 18:55

Salzburg - RB Leipzig

Pick: RB Leipzig +0 (Draw No Bet) @ 1.82 SBO

Argumentatie:

Deze clubs hebben dezelfde eigenaar, wat betekent dat het heel goed mogelijk is dat ze het vandaag op een akkoordje gooien; het zal niet de eerste keer zijn. Salzburg is al veilig, Leipzig heeft 3 punten nodig om haar kansen bij het behalen van de knock-outs. Ik denk dat Leipzig een goede kans heeft om vanavond de punten te pakken, of op z'n minst één punt. Good luck!

1 Vind ik leuk's

Heb nu al minstens drie keer zo'n redenatie gezien in dit topic en volgens mij allemaal fout.

3 Vind ik leuk's
Op vr. 30 nov. 2018, 12:26 schreef griekhoofd:

Heb nu al minstens drie keer zo'n redenatie gezien in dit topic en volgens mij allemaal fout.

Kom op .... dit is het beste topic ever :-)

3 Vind ik leuk's
KK-AA-KK
Op vr. 30 nov. 2018, 15:17 schreef caantjes:
Op vr. 30 nov. 2018, 12:26 schreef griekhoofd:

Kom op .... dit is het beste topic ever :-)

Krijg je toch jeuk van of niet? Focus gewoon op wat je wel weet, in plaats van allerlei aannames te maken die nergens op slaan. Alsof die gasten van Salzburg even hun reputatie op het spel gaan zetten voor een groepswedstrijdje in de EL.

2 Vind ik leuk's

@Griekhoofd

We zijn hier allemaal om elkaar te helpen. Ik probeer de theoretische concepten omtrent sports betting zo goed mogelijk uit te leggen, zodat mijn volgers de sports betting markt beter zullen begrijpen. Aan de hand daarvan kun je die kennis gebruiken om beter te worden. Ik rijk het hier allemaal gratis aan en geef zo nu en dan een aantal van mijn bets weg. Daarnaast beveel ik niemand om de tips op te volgen. Haal er je voordeel uit of doe er niets mee, mij maakt het niet uit. Als je inhoudelijk niets bij te dragen hebt aan dit topic, Griekhoofd, dan zie je rechtsboven in de hoek een heel mooi kruisje en dan klik je daar lekker op.

Alle lof gaat uit naar de volgers die er iets van opgestoken hebben en het topic waarderen!

Cheers,

Justin

4 Vind ik leuk's
Op ma. 3 dec. 2018, 11:51 schreef Justinn:

@Griekhoofd

We zijn hier allemaal om elkaar te helpen. Ik probeer de theoretische concepten omtrent sports betting zo goed mogelijk uit te leggen, zodat mijn volgers de sports betting markt beter zullen begrijpen. Aan de hand daarvan kun je die kennis gebruiken om beter te worden. Ik rijk het hier allemaal gratis aan en geef zo nu en dan een aantal van mijn bets weg. Daarnaast beveel ik niemand om de tips op te volgen. Haal er je voordeel uit of doe er niets mee, mij maakt het niet uit. Als je inhoudelijk niets bij te dragen hebt aan dit topic, Griekhoofd, dan zie je rechtsboven in de hoek een heel mooi kruisje en dan klik je daar lekker op.

Alle lof gaat uit naar de volgers die er iets van opgestoken hebben en het topic waarderen!

Cheers,

Justin

Klopt!

Justinn, you rock girl!

Blijf maar posten, er zijn zeker een aantal volgers die er wel hun voordeel mee doen!

5 Vind ik leuk's
Work hard, play harder

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.