Wedtips van: Justinn (value betting - long term profit)
Hey Jongens,
Een vriend van me introduceerde me een aantal dagen geleden aan dit platform en vroeg aan me of het niets voor mij is om af en toe een aantal tips met jullie te delen. Ik vind het namelijk gewoon erg leuk om mensen met dezelfde passie als mij (serieus geld verdienen met sport weddenschappen) te helpen. Wat voor mij als simpele bijzaak is begonnen een paar jaar geleden, is inmiddels uitgegroeid tot een nogal uit de hand gelopen hobby. Naast mijn studie aan de universiteit houd ik er een royaal inkomen aan over ;) Daarnaast is het erg leuk om te doen, dat vinden jullie waarschijnlijk ook allemaal. De bets die ik plaats komen tot stand door een heel erg uitgebreide statistische doorgronding van data en statistiek en kennis/informatie via verschillende kanalen. Door het plaatsen van deze value bets slaag ik erin om systematisch, significant de closing line van Pinnacle te verslaan. Als het gaat om pre-match bets verklaart de theorie omtrent 'value betting' ook meteen waarom ik lange termijn winst kan realiseren. Hierbij plaats je namelijk bets waarbij de odds de impliciete waarschijnlijkheid van een bepaalde uitkomst incorrect weergeven; de win kansen van jouw bet zijn dus ondergewaardeerd. Dit verklaart een positieve return (yield) op de lange termijn, zolang je sample aan matches maar groot genoeg is; daarvoor refereer ik naar 'the law of large numbers'. Deze value bets kunnen statistisch bewezen worden aan de hand van de closing line van de Aziatische bookmaker Pinnacle. Nét voor de wedstrijd begint zijn dit de meest efficiënte odds in de markt. Over een sample van 397.395 voetbalwedstrijden heeft de closing line van Pinnacle 99,7% van de wedstrijden accuraat voorspeld, wat de lange termijn winst van value betting verklaard met het verslaan van de closing line :) Dit vereist geduld en discipline, maar levert uiteindelijk een gegarandeerde winst op; en dat is waarvoor we hier met z'n allen zijn! Daarnaast plaats ik alleen single bets; Ik zeg niet dat het onmogelijk is om eens in de zoveel tijd een grote klapper te maken met een combi bet en er tevens een leuk zakcentje aan over te houden, maar kansberekening en statistiek vertellen ons dat lange termijn winst met deze manier van betten nagenoeg onmogelijk is. Denk er maar eens over na; bij elke extra bet die je toevoegt aan de betslip, wordt de kans op een winnende bet kleiner. Daarnaast wordt de marge van de bookmaker bij elke extra bet ook verhoogd. Tevens, één verkeerde uitkomst is genoeg om de hele bet te verliezen. Voor nu denk ik dat ik jullie voldoende heb verveeld met enkel theorieën. Voor vragen of advies mag je me altijd een berichtje sturen, betten is immers mijn passie!
Morgen, 17 Aug 2018, 22:15:
Real Betis - Levante: Real Betis to WIN
Good luck!
@Griekhoofd
We zijn hier allemaal om elkaar te helpen. Ik probeer de theoretische concepten omtrent sports betting zo goed mogelijk uit te leggen, zodat mijn volgers de sports betting markt beter zullen begrijpen. Aan de hand daarvan kun je die kennis gebruiken om beter te worden. Ik rijk het hier allemaal gratis aan en geef zo nu en dan een aantal van mijn bets weg. Daarnaast beveel ik niemand om de tips op te volgen. Haal er je voordeel uit of doe er niets mee, mij maakt het niet uit. Als je inhoudelijk niets bij te dragen hebt aan dit topic, Griekhoofd, dan zie je rechtsboven in de hoek een heel mooi kruisje en dan klik je daar lekker op.
Alle lof gaat uit naar de volgers die er iets van opgestoken hebben en het topic waarderen!
Cheers,
Justin
Ik zal even een citaat van mijn bericht erbij halen : '' Focus gewoon op wat je wel weet, in plaats van allerlei aannames te maken die nergens op slaan''.
Dit draagt zeker iets bij aan het topic en is prima advies voor onze forumgenoten.
NIEUWE TIP:
Zaterdag, 29 December 2018, 15:00
Southport - Alfreton
Pick: Home (1X2) @ 2.00 William Hill
Veel succes en alvast een gelukkig en winstgevend jaar gewenst!
Justin
NIEUWE TIP:
Zaterdag, 29 December 2018, 18:45
AS Ashdod - Maccabi Shaaraim
Pick: Home (1X2) @ 1.60 Unibet
NIEUWE TIP:
Zaterdag, 2 januari 2019, 17:00
AEK Larnaca - Paphos
Pick: Larnaca -1.5 (Asian Handicap) @ 1.67 Bet365
Deze wedstrijd van mijn broeders is gewoon vandaag toch? niet zaterdag
Iemand die eventueel op lange termijn wilt gokken en daarbij tot veel geld kan opleveren stuur me een bericht en ik vertel de methode
Happy new year!
Even een korte update:
Bij de laatste paar tips die ik hier gepost heb, stonden we helaas iets vaker aan de verkeerde kant van de variantie.
Desalniettemin, de bets bevatte significante value, wat zal resulteren in long term profit, kansberekening laat ons nooit in de steek.
Hoewel het heel erg leuk zou zijn, je kunt niet álles winnen ;)
Ik zal de aankomende tijd regelmatig een aantal goede tips proberen te posten in dit topic, zodat jullie er je voordeel uit kunnen halen.
Aangezien dit forum gericht is op 'voetbal wedden', maar in andere sporten, zoals basketbal, handbal en volleybal misschien nog veel meer value te vinden is, raad ik jullie aan het telegram kanaal van Transparent Bets te volgen. Ik volg de service al ruim een tijdje en heb er al aardig wat winst mee gemaakt. Daarnaast, ze lijken kennis van zaken te hebben. Zeker omdat ze de onderliggende theorieën die ik in dit topic heb beschreven goed begrijpen, wat duidelijk wordt in hun artikelen op de website.
Zodra ik ergens goede value vind, kom ik bij jullie terug voor een nieuwe tip!
Voor inhoudelijke vragen omtrent sports betting mag je me daarnaast altijd een privé berichtje sturen. Ik help jullie met plezier!
Cheers,
Justin
NIEUWE TIP:
Zaterdag, 10 januari 2019, 18:30
Lamia - Panathinaikos
Pick: Lamia +0 (Draw No Bet) @ 1.97 William Hill
Kun je ons nog iets vertellen over hoeveel bets je zelf speelt per maand?
2 NIEUWE TIPS:
Misschien hebben sommigen van jullie ze al gezien in het telegram kanaal van Transparent Bets.
Deze twee tips kan ik niet aan jullie voorbij laten gaan!
Legiao U20 - Mirassol U20: DRAW @2.70 William Hill
Taubate U20 - Vasco U20: DRAW @2.75 William Hill
Beide wedstrijden worden vandaag gespeeld om 16:45 uur
Veel succes!