Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips van: Justinn (value betting - long term profit)

Hey Jongens,

Een vriend van me introduceerde me een aantal dagen geleden aan dit platform en vroeg aan me of het niets voor mij is om af en toe een aantal tips met jullie te delen. Ik vind het namelijk gewoon erg leuk om mensen met dezelfde passie als mij (serieus geld verdienen met sport weddenschappen) te helpen. Wat voor mij als simpele bijzaak is begonnen een paar jaar geleden, is inmiddels uitgegroeid tot een nogal uit de hand gelopen hobby. Naast mijn studie aan de universiteit houd ik er een royaal inkomen aan over ;) Daarnaast is het erg leuk om te doen, dat vinden jullie waarschijnlijk ook allemaal. De bets die ik plaats komen tot stand door een heel erg uitgebreide statistische doorgronding van data en statistiek en kennis/informatie via verschillende kanalen. Door het plaatsen van deze value bets slaag ik erin om systematisch, significant de closing line van Pinnacle te verslaan. Als het gaat om pre-match bets verklaart de theorie omtrent 'value betting' ook meteen waarom ik lange termijn winst kan realiseren. Hierbij plaats je namelijk bets waarbij de odds de impliciete waarschijnlijkheid van een bepaalde uitkomst incorrect weergeven; de win kansen van jouw bet zijn dus ondergewaardeerd. Dit verklaart een positieve return (yield) op de lange termijn, zolang je sample aan matches maar groot genoeg is; daarvoor refereer ik naar 'the law of large numbers'. Deze value bets kunnen statistisch bewezen worden aan de hand van de closing line van de Aziatische bookmaker Pinnacle. Nét voor de wedstrijd begint zijn dit de meest efficiënte odds in de markt. Over een sample van 397.395 voetbalwedstrijden heeft de closing line van Pinnacle 99,7% van de wedstrijden accuraat voorspeld, wat de lange termijn winst van value betting verklaard met het verslaan van de closing line :) Dit vereist geduld en discipline, maar levert uiteindelijk een gegarandeerde winst op; en dat is waarvoor we hier met z'n allen zijn! Daarnaast plaats ik alleen single bets; Ik zeg niet dat het onmogelijk is om eens in de zoveel tijd een grote klapper te maken met een combi bet en er tevens een leuk zakcentje aan over te houden, maar kansberekening en statistiek vertellen ons dat lange termijn winst met deze manier van betten nagenoeg onmogelijk is. Denk er maar eens over na; bij elke extra bet die je toevoegt aan de betslip, wordt de kans op een winnende bet kleiner. Daarnaast wordt de marge van de bookmaker bij elke extra bet ook verhoogd. Tevens, één verkeerde uitkomst is genoeg om de hele bet te verliezen. Voor nu denk ik dat ik jullie voldoende heb verveeld met enkel theorieën. Voor vragen of advies mag je me altijd een berichtje sturen, betten is immers mijn passie!

Morgen, 17 Aug 2018, 22:15:

Real Betis - Levante: Real Betis to WIN

Good luck!

14 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagJustinn in 16-08-2018 15:37 Leden topics
in 16-08-2018 15:37 Leden topics
176 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

NIEUWE TIP:

Zondag, 11 Nov 2018, 08:00

Guangzhou Evergrande - Tianjin Teda

Pick: Away +0.5 (Asian Handicap) @ 2.00 Bet365

NIEUWE TIP:

Zondag, 11 Nov 2018, 13:00

Sogndal - Notodden

Pick: Away +0.5 (Asian handicap) @ 2.05 Bet365

Good luck!

1 Vind ik leuk's

NIEUWE TIP:

Zondag, 25 Nov 2018, 02:00

Pachuca - Club Leon

Pick: Home (1X2) @ 1.50 Bet365

Argumentatie:

Deze twee ploegen hebben dezelfde eigenaar; Pachuca kan de 3 punten aankomend weekend goed gebruiken.

Good luck!

0 Vind ik leuk's

NIEUWE TIP:

Zondag, 25 Nov 2018, 00:00

Everton - Palestino

Pick: Draw (1X2) @ 2.64 Pinnacle

0 Vind ik leuk's

NIEUWE TIP:

Woensdag, 21 Nov 2018, 19:30

Municipal - Siquinala

Pick: Home (1X2) @ 1.60 Unibet

Good luck!

0 Vind ik leuk's

NIEUWE TIP:

Woensdag, 21 Nov 2018, 18:00

Trayal Krusevac - Sindjelic Beograd

Pick: Away (1X2) @ 1.90 Unibet

Good luck!

0 Vind ik leuk's

Justinn zie dit niet als kritiek want ik vind het sowieso goed en leuk als iemand tips met anderen deelt.

Het enige wat ik mis is een redenatie van je picks. Ik (en ongetwijfeld meerderen) zou je graag willen volgen, maar niet zonder onderbouwing.

Wat ik al zij, dit is geen kritiek maar meer een verbeterpunt. Verder keep up the good work!

3 Vind ik leuk's

NIEUWE TIP:

Donderdag, 22 Nov 2018, 14:00

Iraklis - Apollon Larissa

Pick: Apollon Larissa +2 (European Handicap) @1.90 Bet365

Good luck!

1 Vind ik leuk's
Op wo. 21 nov. 2018, 16:26 schreef bearcon:

Justinn zie dit niet als kritiek want ik vind het sowieso goed en leuk als iemand tips met anderen deelt.

Het enige wat ik mis is een redenatie van je picks. Ik (en ongetwijfeld meerderen) zou je graag willen volgen, maar niet zonder onderbouwing.

Wat ik al zij, dit is geen kritiek maar meer een verbeterpunt. Verder keep up the good work!

Bearcon,

Ik heb in dit topic zo goed mogelijk proberen uit te leggen hoe de bets die ik plaats tot stand komen. Daar is tot op heden niets aan veranderd. Als je daar meer over wilt weten raad ik je ten eerste aan alles nog even goed terug te lezen. Mocht je daarna nog specifieke vragen hebben, dan kun je me altijd een berichtje sturen.

Voor mij heeft het geen enkele toegevoegde waarde om bij elke tip die ik hier post een uitgebreide analyse te schrijven, daar heb ik overigens ook geen tijd voor.

Voel je vrij om mijn tips te volgen, ze bevatten allemaal value en ze zullen er voor zorgen dat je bankroll gaat groeien.

De resultaten zullen voor zich spreken; en dat is waar het uiteindelijk allemaal om gaat ;)

Cheers,

Justin

2 Vind ik leuk's
Op wo. 21 nov. 2018, 19:07 schreef Justinn:
Op wo. 21 nov. 2018, 16:26 schreef bearcon:

Bearcon,

Ik heb in dit topic zo goed mogelijk proberen uit te leggen hoe de bets die ik plaats tot stand komen. Daar is tot op heden niets aan veranderd. Als je daar meer over wilt weten raad ik je ten eerste aan alles nog even goed terug te lezen. Mocht je daarna nog specifieke vragen hebben, dan kun je me altijd een berichtje sturen.

Voor mij heeft het geen enkele toegevoegde waarde om bij elke tip die ik hier post een uitgebreide analyse te schrijven, daar heb ik overigens ook geen tijd voor.

Voel je vrij om mijn tips te volgen, ze bevatten allemaal value en ze zullen er voor zorgen dat je bankroll gaat groeien.

De resultaten zullen voor zich spreken; en dat is waar het uiteindelijk allemaal om gaat ;)

Cheers,

Justin

Ik zal hier nog 1 keer op reageren om duidelijk te maken wat is precies mis bij je tips.

Het vinden van value wat je uitgebreid heb uitgelegd in eerdere post is wel bekend. Als je de kans hoger vind dat een team wint dan dat de odds representeren dan is er sprake van value.

Goed, maar dan hebben we nog altijd een variabel met de vraag, wat vind jij value?

Door bij je Bets met argumenten te komen kan je je Bets duidelijker uitleggen want over value valt te speculeren.

Ik zeg niet dat je geen goede tips geeft en ben blij dat je evengoed de moeite neemt om ze te delen, we zijn hier tenslotte om elkaar te helpen en de bookies te grazen te nemen. Ik mis gewoon meer uitleg.

1 Vind ik leuk's

Beacon je hebt het nog niet begrepen, lees even alles terug. Hij ziet geen value, dat ziet de markt.

1 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.