Wedtips van: Justinn (value betting - long term profit)
Hey Jongens,
Een vriend van me introduceerde me een aantal dagen geleden aan dit platform en vroeg aan me of het niets voor mij is om af en toe een aantal tips met jullie te delen. Ik vind het namelijk gewoon erg leuk om mensen met dezelfde passie als mij (serieus geld verdienen met sport weddenschappen) te helpen. Wat voor mij als simpele bijzaak is begonnen een paar jaar geleden, is inmiddels uitgegroeid tot een nogal uit de hand gelopen hobby. Naast mijn studie aan de universiteit houd ik er een royaal inkomen aan over ;) Daarnaast is het erg leuk om te doen, dat vinden jullie waarschijnlijk ook allemaal. De bets die ik plaats komen tot stand door een heel erg uitgebreide statistische doorgronding van data en statistiek en kennis/informatie via verschillende kanalen. Door het plaatsen van deze value bets slaag ik erin om systematisch, significant de closing line van Pinnacle te verslaan. Als het gaat om pre-match bets verklaart de theorie omtrent 'value betting' ook meteen waarom ik lange termijn winst kan realiseren. Hierbij plaats je namelijk bets waarbij de odds de impliciete waarschijnlijkheid van een bepaalde uitkomst incorrect weergeven; de win kansen van jouw bet zijn dus ondergewaardeerd. Dit verklaart een positieve return (yield) op de lange termijn, zolang je sample aan matches maar groot genoeg is; daarvoor refereer ik naar 'the law of large numbers'. Deze value bets kunnen statistisch bewezen worden aan de hand van de closing line van de Aziatische bookmaker Pinnacle. Nét voor de wedstrijd begint zijn dit de meest efficiënte odds in de markt. Over een sample van 397.395 voetbalwedstrijden heeft de closing line van Pinnacle 99,7% van de wedstrijden accuraat voorspeld, wat de lange termijn winst van value betting verklaard met het verslaan van de closing line :) Dit vereist geduld en discipline, maar levert uiteindelijk een gegarandeerde winst op; en dat is waarvoor we hier met z'n allen zijn! Daarnaast plaats ik alleen single bets; Ik zeg niet dat het onmogelijk is om eens in de zoveel tijd een grote klapper te maken met een combi bet en er tevens een leuk zakcentje aan over te houden, maar kansberekening en statistiek vertellen ons dat lange termijn winst met deze manier van betten nagenoeg onmogelijk is. Denk er maar eens over na; bij elke extra bet die je toevoegt aan de betslip, wordt de kans op een winnende bet kleiner. Daarnaast wordt de marge van de bookmaker bij elke extra bet ook verhoogd. Tevens, één verkeerde uitkomst is genoeg om de hele bet te verliezen. Voor nu denk ik dat ik jullie voldoende heb verveeld met enkel theorieën. Voor vragen of advies mag je me altijd een berichtje sturen, betten is immers mijn passie!
Morgen, 17 Aug 2018, 22:15:
Real Betis - Levante: Real Betis to WIN
Good luck!
Ik heb mezelf even gecorrigeerde in mijn bovenstaande post snku ter verduidelijking. Ik heb het over een grote volume aan bets, niet over een grote volume in de zin van je inzet.
Dat is mijn punt al vanaf het begin af aan hehe.
Hoi allemaal,
Het heeft tijd nodig om verschillende winstgevende strategieën te ontwikkelen en omdat ik daar nog steeds mee bezig ben kan ik niet mijn strategie tot in detail met jullie delen. Dit zou namelijk mijn eigen edge over de markt negatief beïnvloeden. Wat ik wel kan doen én wat ik al zo goed mogelijk heb proberen uit te leggen, is de rode draad van het verhaal met jullie delen, zoals je terug kunt lezen in dit topic. Daarnaast ben ik bereid om tips te delen die ik zelf ook speel. Wat betreft bankroll management: ik stake altijd een klein percentage, momenteel 1% per bet.
Nieuwe tip:
Vrijdag 13 september, 19:00
https://www.oddsportal.com/soccer/bulgaria/parva-liga/arda-botev-vratsa-WENL4Iro/#dnb;2
Arda - Botev Vratsa
Tip: Arda +0 (Draw No Bet) @1.78 Unibet (@1.87 Bwin)
Good luck!
Hoi allemaal,
Het heeft tijd nodig om verschillende winstgevende strategieën te ontwikkelen en omdat ik daar nog steeds mee bezig ben kan ik niet mijn strategie tot in detail met jullie delen. Dit zou namelijk mijn eigen edge over de markt negatief beïnvloeden. Wat ik wel kan doen én wat ik al zo goed mogelijk heb proberen uit te leggen, is de rode draad van het verhaal met jullie delen, zoals je terug kunt lezen in dit topic. Daarnaast ben ik bereid om tips te delen die ik zelf ook speel. Wat betreft bankroll management: ik stake altijd een klein percentage, momenteel 1% per bet.
Nieuwe tip:
Vrijdag 13 september, 19:00
https://www.oddsportal.com/soccer/bulgaria/parva-liga/arda-botev-vratsa-WENL4Iro/#dnb;2
Arda - Botev Vratsa
Tip: Arda +0 (Draw No Bet) @1.78 Unibet (@1.87 Bwin)
Good luck!
Gewoon delen want je logica klopt totaal niet
Wij vragen ook niet of je je strategie tot in detail wilt uitleggen........waar zie jij die vraag staan??? Het zijn vragen die 0,0 invloed hebben op je eigen edge.
Odd drops volgen is niet bepaald een strategie die onbekend is bij het grote publiek.
Trademate Sports legt bijvoorbeeld op een duidelijke manier uit wat ze doen en hoe het allemaal ongeveer in zijn werk gaat. Dit doen ze zelfs met allerlei youtube filmpjes. Ze zijn hier erg succesvol in. Ze geven niet de broncode weg van de software die ze zelf ontwikkeld hebben etc.....logisch, dit vraagt ook niemand aan jou...alleen zodra jij het hebt over value betting d.m.v.het verslaan van de pinnacle closing line, zul je toch zoveel mogelijk bets moeten plaatsen elke dag en bij zoveel mogelijk sporten. Niet af en toe een odd drop er tegen aan gooien en hopen dat die goed valt.
Wij vragen ook niet of je je strategie tot in detail wilt uitleggen........waar zie jij die vraag staan??? Het zijn vragen die 0,0 invloed hebben op je eigen edge.
Odd drops volgen is niet bepaald een strategie die onbekend is bij het grote publiek.
Trademate Sports legt bijvoorbeeld op een duidelijke manier uit wat ze doen en hoe het allemaal ongeveer in zijn werk gaat. Dit doen ze zelfs met allerlei youtube filmpjes. Ze zijn hier erg succesvol in. Ze geven niet de broncode weg van de software die ze zelf ontwikkeld hebben etc.....logisch, dit vraagt ook niemand aan jou...alleen zodra jij het hebt over value betting d.m.v.het verslaan van de pinnacle closing line, zul je toch zoveel mogelijk bets moeten plaatsen elke dag en bij zoveel mogelijk sporten. Niet af en toe een odd drop er tegen aan gooien en hopen dat die goed valt.
Dus dit!
Hee gulzig,
Deze gedachtegang staat ook wel bekend als de 'gambler's fallacy'. Het maakt niet uit hoeveel bets je plaats, elke bet is onafhankelijk en een value bet opzich. Natuurlijk, hoe meer, hoe beter, aangezien dit de invloed van variantie in je resultaten reduceert.
Daarnaast, wat is dan wél je vraag?
Ja, ik heb statistische modellen
Ja, ik volg movements in de Aziatische markt
Hoe precies, dat kan ik helaas niet vertellen.
Tips delen, al te graag!
Arda 2-1 win :)
Groetjes,
Justin
Dus jij vindt dat Trademate Sports niet succesvol is en een 'gambler's fallacy'...?
Je praat er weer omheen en wat jij zegt heeft niks met het hele principe van de closing line van Pinnacle verslaan te maken. Hier begon je zelf over in je allereerste post om je 'value ' bets interessanter te maken dan dat het allemaal is.
Misschien moet je je eens verdiepen in Trademate Sports en wat die gasten precies doen en hoe dat allemaal tot stand komt. Dan heb je het namelijk over het verslaan van de closing line van Pinnacle.
Zeg dan gewoon dat je odd drops in de Aziatische markt volgt en hieruit een value bet opmaakt. Dit verkondig ik al een hele tijd en was al zo duidelijk als het maar wezen kan.
Ik houd er nu ook mee op want dit begint wel vermoeiend te worden. Ik wens je veel succes en profit toe.
Dus jij vindt dat Trademate Sports niet succesvol is en een 'gambler's fallacy'...?
Je praat er weer omheen en wat jij zegt heeft niks met het hele principe van de closing line van Pinnacle verslaan te maken. Hier begon je zelf over in je allereerste post om je 'value ' bets interessanter te maken dan dat het allemaal is.
Misschien moet je je eens verdiepen in Trademate Sports en wat die gasten precies doen en hoe dat allemaal tot stand komt. Dan heb je het namelijk over het verslaan van de closing line van Pinnacle.
Zeg dan gewoon dat je odd drops in de Aziatische markt volgt en hieruit een value bet opmaakt. Dit verkondig ik al een hele tijd en was al zo duidelijk als het maar wezen kan.
Ik houd er nu ook mee op want dit begint wel vermoeiend te worden. Ik wens je veel succes en profit toe.
Hoi Gulzig,
"Dus jij vindt dat Trademate Sports niet succesvol is en een 'gambler's fallacy'...?"
Nee, die woorden leg jij me in de mond. Met deze uitspraak doel ik op de gedachtegang waarin jij beweert dat je zult moeten hopen dat een bet goed valt. Met betrekking tot het plaatsen van value bets in relatie tot het verslaan van de closing line heeft elke bet die je plaatst een positieve verwachte value. Ook al plaats je er elke maand 3, op lange termijn zul je winstgevend zijn. Weliswaar vergroot een klein aantal bets de variantie op korte termijn, het heeft niets met 'hopen dat een bet goed valt' te maken. En daarvoor refereer ik naar het concept 'gambler's fallacy'.
Daarnaast, wat ik zeg heeft alles met het verslaan van de closing line van Pinnacle te maken. Zoals eerder genoemd is dat een goede indicator voor winstgevendheid, echter niet de enige. Het gebruiken van statistische modellen en het volgen van market movements is zoals gezegd een manier om dit te realiseren. Dit is namelijk precies wat trademate doet, het volgen van market movements in de Aziatische markt, om daarmee value bets te vinden bij Europese bookies die hun odds nog niet gecorrigeerd hebben.
"Zeg dan gewoon dat je odd drops in de Aziatische markt volgt en hieruit een value bet opmaakt. Dit verkondig ik al een hele tijd en was al zo duidelijk als het maar wezen kan."
Zoals gezegd, dit is een manier, maar zeker niet de enige en zeer zeker niet de meest winstgevende manier om winst te maken bij Europese bookies.
Het gebruiken van statistische modellen in 'niche' markets (competities) die Europese bookmakers aanbieden om een goede concurrentiepositie te vergaren, resulteert in een nog veel grotere edge over the bookie. Dergelijke bookies beschikken namelijk niet over geavanceerde modellen om efficiënte odds in deze markten te produceren. Daarnaast hebben deze markten geen Aziatische referenties, (Asian bookies bieden deze competities niet aan), waardoor deze Europese bookies zoals Unibet, William Hill en Bet365 ook niet de efficiëntie van hun odds kunnen valideren. Dit resulteert in foute odds in ons voordeel ;)