• /
  • Forum /
  • Voetbal /
  • Wedtips voor je voetbal weddenschap [voor maandag 23 november]

Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips voor je voetbal weddenschap [voor maandag 23 november]

Aangezien de chat redelijk knock out ligt wil ik hier gewoon wat tips voor de komende 24 uren. Zo blijven we toch een beetje op de hoogte van elkaars doen. Is er morgen nog wat leuks?
Kayerr
6 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagkayerr in 4-01-2011 21:58 Voetbal
in 4-01-2011 21:58 Voetbal
10255 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Op zo. 25 aug. 2019, 13:24 schreef jeroenunibet81:

Dus je ging bij de klantenservice klagen dat je je weddenschap gewonnen had? :-P

Haha nee mijn combi was al verloren maar ik wilde gewoon duidelijkheid over die bet hebben

1 Vind ik leuk's

Hallo allen,

Zoals iedereen zou ik het geweldig vinden om een zakcent bij te verdienen met het wedden op sport. Zo'n 6 weken geleden heb ik hiervoor een X bedrag gestort en ben ik mijn ideeën een beetje gaan testen. Een tweetal 'tactieken' hebben mijn test overleefd, namelijk: Het wedden op een aantal corners & het bouwen van een bet met BAB(BuildA-Bet, Bwin Premium).

Omdat ik nog geen eigen topic kan openen zal ik beginnen met het delen van mijn tips in dit topic, later zal ik mijn tips hopelijk in een eigen topic gaan presenteren. Wanneer tijd zal ik er een (korte) uitleg bij geven. Succes allen!

Voor vandaag:

Rode Ster Belgrado - BSC Young Boys :

Zoals bekend is de heenwedstrijd in een 2-2 uitslag geëindigd en is dit dus een gunstige uitslag voor de Serviërs. De Zwitsers daarentegen zullen?op zoek moeten naar een doelpunt en in mijn ogen zullen zij hier niet al te lang mee willen wachten. Dit omdat in het geval van een tegengoal er al twee uitgoals door 'The Boys' moeten worden gemaakt. In de thuiswedstrijd kreeg Young Boys al het mooie aantal van 10 corners mee, met dit gegeven en het feit dat zij opzoek moeten naar minsten één doelpunt lijkt de pick 'Basel krijgt minimaal 5 corners' mij meer dan haalbaar.

Rosenberg BK - Dinamo Zagreb :

Voor Rosenberg is het vanavond erop of eronder; op bezoek in Zagreb werd een 2-0 nederlaag geleden. Er zal dus meteen jacht moeten worden gemaakt op een treffer, om de kans op plaatsing voor het miljoenenbal nog mogelijk te maken. In de uitwedstrijd kreeg Rosenberg al het mooie aantal van 8 corners. Met dit gegeven en het feit dat Rosenberg dus op jacht moet naar doelpunten, lijkt mij de pick 'Rosenberg krijgt minimaal 6 corners' een reëel haalbare.

GL, Appel

3 Vind ik leuk's

Heeft iemand ervaring met het wedden op bijv over 4,5 gele kaarten bij Tonybet? Ik heb daar gebet en heb een belangrijke vraag erover dus als je deze bet bij Tonybet hebt gespeeld of speelt laat het aub even weten!

0 Vind ik leuk's

USL 04:30

Phoenix Rising - San Antonio.

Thuisploeg al 16 keer op rij gewonnen, San Antonio hele matige uitbalans: Phoenix AH -1 @1.74.

0 Vind ik leuk's

Roemenië - Malta meer dan 3.5 goals

Almere City - Volendam meer dan 3.5 goals

Kari - Leiknir meer dan 3.5 goals

0 Vind ik leuk's
Op zo. 8 sep. 2019, 16:00 schreef DailyFootball:

Roemenië - Malta meer dan 3.5 goals

wat een klucht, amper 1-0, schandalig gewoon.

Voor alle duidelijkheid, is geen kritiek op jou tip maar wel op de zeer ondermaatse prestatie van Roemenie.

0 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)

(watford vs ) Arsenal to win @2.05

Bij Watford is Deeney de gevaarlijkste man, maar die is geblesseerd. En Arsenal heeft betere elftal, kan ook beter voetballen.. draait af en toe ook lekker met goed voetbal maar tjah blijft Arsenal, kan ook zomaar opeens helemaal niks worden.

&

(fortuna vs ) Twente to win @2.20

Vind fortuna echt belabberd spelen, degradatie kandidaat. Terwijl FcT heerlijk begonnen is aan het seizoen, ogen fris en bij vlagen uitstekend voetbal.

Of eentje die iets 'safer' oogt.. Arsenal/X + Fct/X @1.79

0 Vind ik leuk's
Every dog has his day in luck.

Bericht gewijzigd door Bhonkie op di 17 sep. 2019, 07:50
0 Vind ik leuk's
Every dog has his day in luck.

Fc Dordrecht - Nec

Fabian de Abreu to score @12,50 (888sport)

Fabian de Abreu scoorde in zijn laatste 3 wedstrijden 3 keer.

0 Vind ik leuk's

Frankrijk en Turkije hebben momenteel evenveel punten, maar de wereldkampioen is uiteraard de favoriet in dit duel. Ondanks de vele blessures zal Frankrijk met een sterke ploeg aan de aftrap staan. Ik ga voor een thuiszege zonder tegentreffers. France win to nil @2,05 (Bwin, medium). 

0 Vind ik leuk's
You'll never walk alone!!!!

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.