Problemen bij skrill/moneybookers (overmaken)
Beste mensen,
Ik heb een probleem bij skrill/moneybookers. Hopelijk kunnen jullie mij helpen.
Wat is het probleem:
Ik wil 30 euro overmaken naar Bwin, maar dan geeft skrill dit:
Your account is locked for outgoing transfers and credit/debit card payments therefore we cannot complete this transaction.
To unlock your account, you must upload funds into your Skrill (Moneybookers) account via bank transfer.
Aangezien engels niet mijn beste kant is, heb ik dit door de vertaal machine gegooit:
Uw account is vergrendeld voor uitgaande transfers en credit/debit card betalingen dus we deze transactie niet voltooien.
Om te ontgrendelen uw account, moet u fondsen op uw rekening Skrill (Moneybookers) via bankoverschrijving uploaden.
In het verleden heb ik nog geld overgemaakt naar tipico, en gister nog van tipico terug naar mijn account. Ik kan wel gewoon inloggen op skrill, en hier staat dan ook gewoon nog 80 euro klaar. Hier zal het dus niet aan moeten kunnen liggen. Aan de bovenstaande tekst maak ik op dat ik geld (funds) moet storten op mijn skrill account, of heb ik dit fout?
Hopelijk kan iemand helpen met het ontdekken van dit probleem.
Gr. Jeroen.
Ik heb een probleem bij skrill/moneybookers. Hopelijk kunnen jullie mij helpen.
Wat is het probleem:
Ik wil 30 euro overmaken naar Bwin, maar dan geeft skrill dit:
Your account is locked for outgoing transfers and credit/debit card payments therefore we cannot complete this transaction.
To unlock your account, you must upload funds into your Skrill (Moneybookers) account via bank transfer.
Aangezien engels niet mijn beste kant is, heb ik dit door de vertaal machine gegooit:
Uw account is vergrendeld voor uitgaande transfers en credit/debit card betalingen dus we deze transactie niet voltooien.
Om te ontgrendelen uw account, moet u fondsen op uw rekening Skrill (Moneybookers) via bankoverschrijving uploaden.
In het verleden heb ik nog geld overgemaakt naar tipico, en gister nog van tipico terug naar mijn account. Ik kan wel gewoon inloggen op skrill, en hier staat dan ook gewoon nog 80 euro klaar. Hier zal het dus niet aan moeten kunnen liggen. Aan de bovenstaande tekst maak ik op dat ik geld (funds) moet storten op mijn skrill account, of heb ik dit fout?
Hopelijk kan iemand helpen met het ontdekken van dit probleem.
Gr. Jeroen.
in 2-03-2012 13:56 Storten, inzetten en uitbetalen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
tibbling22:
Heren,
Ik heb een vraagje over Skrill
In dit forum stond ook al iets over het niet werken van stortingen bij Skrill
Nu heb ik afgelopen zondag 3 transcaties gedaan vanaf mijn bankrekening naar mijn Skrill account
2 daarvan zijn goed gegaan
1 daarvan is wel afgeschreven bij mijn bankrekening maar niet gestort op mijn Skrill
Nu had ik maandag een mailtje gestuurd maar nog steeds geen reactie en als ik een nieuwe mail wil plaatsen staat er dat er nog een 'open case'
Is er nog een manier om dit geld terug te krijgen? Of is het gewoon afwachten?
Groeten
Heren,
Ik heb een vraagje over Skrill
In dit forum stond ook al iets over het niet werken van stortingen bij Skrill
Nu heb ik afgelopen zondag 3 transcaties gedaan vanaf mijn bankrekening naar mijn Skrill account
2 daarvan zijn goed gegaan
1 daarvan is wel afgeschreven bij mijn bankrekening maar niet gestort op mijn Skrill
Nu had ik maandag een mailtje gestuurd maar nog steeds geen reactie en als ik een nieuwe mail wil plaatsen staat er dat er nog een 'open case'
Is er nog een manier om dit geld terug te krijgen? Of is het gewoon afwachten?
Groeten
Skrill staat erom bekend dat de interactie met hun klanten niet al te best is, tenzij je VIP bent. Het bedrag komt uiteindelijk wel op je rekening te staan, met enige vertraging.