Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Problemen bij skrill/moneybookers (overmaken)

Beste mensen,
Ik heb een probleem bij skrill/moneybookers. Hopelijk kunnen jullie mij helpen.
Wat is het probleem:
Ik wil 30 euro overmaken naar Bwin, maar dan geeft skrill dit:
Your account is locked for outgoing transfers and credit/debit card payments therefore we cannot complete this transaction.
To unlock your account, you must upload funds into your Skrill (Moneybookers) account via bank transfer.
Aangezien engels niet mijn beste kant is, heb ik dit door de vertaal machine gegooit:
Uw account is vergrendeld voor uitgaande transfers en credit/debit card betalingen dus we deze transactie niet voltooien.
Om te ontgrendelen uw account, moet u fondsen op uw rekening Skrill (Moneybookers) via bankoverschrijving uploaden.
In het verleden heb ik nog geld overgemaakt naar tipico, en gister nog van tipico terug naar mijn account. Ik kan wel gewoon inloggen op skrill, en hier staat dan ook gewoon nog 80 euro klaar. Hier zal het dus niet aan moeten kunnen liggen. Aan de bovenstaande tekst maak ik op dat ik geld (funds) moet storten op mijn skrill account, of heb ik dit fout?
Hopelijk kan iemand helpen met het ontdekken van dit probleem.
Gr. Jeroen.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagzeiksnor in 2-03-2012 13:56 Storten, inzetten en uitbetalen
in 2-03-2012 13:56 Storten, inzetten en uitbetalen
31 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
onzemichael:
Waarschijnlijk zweeft je geld nog ergens :)
Ik heb dit ook wel eens ooit gehad dacht ik. Beste is om even een mailtje te sturen naar moneybookers met een printscreen van je transactie van de rabobank. Aangezien dat het al afgeschreven is daar, moet Moneybookers dit nog even toevoegen :)

Thanks voor je reactie Michael!!
Ik heb het probleem zojuist bij Skrill aangegeven.. Heb jij enig idee hoelang het duurt voordat je antwoord van hun krijgt?
0 Vind ik leuk's
jason:

Thanks voor je reactie Michael!!
Ik heb het probleem zojuist bij Skrill aangegeven.. Heb jij enig idee hoelang het duurt voordat je antwoord van hun krijgt?

Skrill heeft altijd wel een snelle service :)
Tis nu 's avonds dus hebben ze misschien minder tijd maar binnen 24 uur kun je wel een reactie verwachten denk ik :) (maar verwacht natuurlijk eerder). Daarom altijd het vinkje aanvinken van ik wil een stortingsbewijs ontvangen ;)
0 Vind ik leuk's
leonardo1965:
Toch ook even melden dat Belgische spelers vanaf nu via SKRILL geen geld meer kunnen storten naar bookmakers die in België geen licentie hebben.

Thx Leonardo
Heb wel juist een overschrijving gedaan naar Skrill om op andere bookies te kunnen :-@
OOk niet bij Pinnacle , MyBet, Tonybet, Betsafe of ComeOn ? Want die staan nog niet op de zwarte lijst blijkbaar.
Hoe doe jij dat dan, bij die bookies? via gewone bankoverschrijving dan?
Boem
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
Ik heb gisteren nog een bedrag overgeschreven van mijn MB account naar bet365 en die staan ook op de zwarte lijst.
0 Vind ik leuk's
yassinos:

Ik heb gisteren nog een bedrag overgeschreven van mijn MB account naar bet365 en die staan ook op de zwarte lijst.

Ha oké?? Straf want SKRILL gaat dan tegen zijn eigen e-mail in dan. Maar heb je er al bij stilgestaan dat als SKRILL de Belgische wetgeving wil volgen JIJ degene bent die een boete kan krijgen?? En ze zijn niet min. Maar zou als ik u was toch maar eens goed nadenken of dat het risico waard is.
0 Vind ik leuk's
leonardo1965:

Ha oké?? Straf want SKRILL gaat dan tegen zijn eigen e-mail in dan.

Wanneer heb je die mail dan gekregen? Ik kan daar namelijk niets van terug vinden.
0 Vind ik leuk's
Beste allen,

Opnieuw heb ik weer een probleem met moneybookers.

Mijn e-mail waar deze op geregistreerd was is gehackt geweest. Nu heb ik die mail terug maar heb ik ook een melding van moneybookers:

Your account is locked for outgoing transfers and credit/debit card payments therefore we cannot complete this transaction. You need to change your Skrill (Moneybookers) account password and e-mail address via the Profile section in order to start the procedure for unlocking your account.

Ik heb mijn password aangepast en een nieuwe e-mail toegevoegd. Maar nog steeds gaat die melding niet weg en kan ik onder Profiel niks vinden om verder te gaan met unlocken.

Hopelijk kunnen jullie me verder helpen.
0 Vind ik leuk's
Is er inmiddels al een telefoonnummer waarop we Skrill vanuit Nederland kunnen bereiken?
Het Engelse nummer dat op hun site staat doet het namelijk niet..
0 Vind ik leuk's
bgb2792:
Is er inmiddels al een telefoonnummer waarop we Skrill vanuit Nederland kunnen bereiken?
Het Engelse nummer dat op hun site staat doet het namelijk niet..

Volgens mij niet, maar mailen kan toch ook (ze reageren redelijk snel).
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
Nou dat ervaar ik niet. Ik had €100 gestort op mijn account, maar nu is via Ideal 2x €100 afgeschreven.
Daar heb ik maandag al melding van gemaakt bij Skrill, maar sindsdien nog steeds niets gehoord.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.