Problemen bij skrill/moneybookers (overmaken)
Beste mensen,
Ik heb een probleem bij skrill/moneybookers. Hopelijk kunnen jullie mij helpen.
Wat is het probleem:
Ik wil 30 euro overmaken naar Bwin, maar dan geeft skrill dit:
Your account is locked for outgoing transfers and credit/debit card payments therefore we cannot complete this transaction.
To unlock your account, you must upload funds into your Skrill (Moneybookers) account via bank transfer.
Aangezien engels niet mijn beste kant is, heb ik dit door de vertaal machine gegooit:
Uw account is vergrendeld voor uitgaande transfers en credit/debit card betalingen dus we deze transactie niet voltooien.
Om te ontgrendelen uw account, moet u fondsen op uw rekening Skrill (Moneybookers) via bankoverschrijving uploaden.
In het verleden heb ik nog geld overgemaakt naar tipico, en gister nog van tipico terug naar mijn account. Ik kan wel gewoon inloggen op skrill, en hier staat dan ook gewoon nog 80 euro klaar. Hier zal het dus niet aan moeten kunnen liggen. Aan de bovenstaande tekst maak ik op dat ik geld (funds) moet storten op mijn skrill account, of heb ik dit fout?
Hopelijk kan iemand helpen met het ontdekken van dit probleem.
Gr. Jeroen.
Ik heb een probleem bij skrill/moneybookers. Hopelijk kunnen jullie mij helpen.
Wat is het probleem:
Ik wil 30 euro overmaken naar Bwin, maar dan geeft skrill dit:
Your account is locked for outgoing transfers and credit/debit card payments therefore we cannot complete this transaction.
To unlock your account, you must upload funds into your Skrill (Moneybookers) account via bank transfer.
Aangezien engels niet mijn beste kant is, heb ik dit door de vertaal machine gegooit:
Uw account is vergrendeld voor uitgaande transfers en credit/debit card betalingen dus we deze transactie niet voltooien.
Om te ontgrendelen uw account, moet u fondsen op uw rekening Skrill (Moneybookers) via bankoverschrijving uploaden.
In het verleden heb ik nog geld overgemaakt naar tipico, en gister nog van tipico terug naar mijn account. Ik kan wel gewoon inloggen op skrill, en hier staat dan ook gewoon nog 80 euro klaar. Hier zal het dus niet aan moeten kunnen liggen. Aan de bovenstaande tekst maak ik op dat ik geld (funds) moet storten op mijn skrill account, of heb ik dit fout?
Hopelijk kan iemand helpen met het ontdekken van dit probleem.
Gr. Jeroen.
in 2-03-2012 13:56 Storten, inzetten en uitbetalen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Ik heb nog steeds niets gehoord van ze, heeft niemand hier een nummer van Skrill die ik vanuit NL kan bereiken?
+44 203 514 5562
Deze werkte een tijdje terug bij mij
Deze werkte een tijdje terug bij mij
goedemorgen,
Ik heb 200 euro gewonnen en heb dit nu uitbetaald naar Skrill,
Nu staat er dat er geen saldo is maar wel 200 totaal balans die ik niet op kan nemen.
Er staat bij dat ik mijn mastercard moet activeren.
Hoe moet ik dat doen ?
groetjes.
Nu staat er dat er geen saldo is maar wel 200 totaal balans die ik niet op kan nemen.
Hoe moet ik dat doen ?
groetjes.
jellevandenboomen:
goedemorgen,
Hoe moet ik dat doen ?
groetjes.
goedemorgen,
Hoe moet ik dat doen ?
groetjes.
Als het goed is heb je een activatiecode gekregen meteen nadat je je Mastercard hebt aangeschaft. Een 4-cijferige code als ik me niet vergis...
Skrill is de laatste tijd onzin. Stortingen niet werken. Vervolgens zetten ze het bedrag naar je skrill. Als je wilt terug storten naar bank betaal je de
3,95 fee. Die steken ze dus in de zak elke keer dat er iets fout gaat. Goed verdienen vor ze...
3,95 fee. Die steken ze dus in de zak elke keer dat er iets fout gaat. Goed verdienen vor ze...
wedbet:
Skrill is de laatste tijd onzin. Stortingen niet werken. Vervolgens zetten ze het bedrag naar je skrill. Als je wilt terug storten naar bank betaal je de
Skrill hanteert fees ja, dat doet werkelijk elke e-wallet. Waarom zou je überhaupt geld van Skrill naar je bank transfereren? Dat stortingen niet werken is al langere tijd bekend, alleen begrijp ik niet waarom je dit zou doen. Het is toch juist omslachtig om eerst geld naar je Skrill te uploaden om vervolgens het geld naar een bookmaker te transfereren?
pauperclown:
Skrill hanteert fees ja, dat doet werkelijk elke e-wallet. Waarom zou je überhaupt geld van Skrill naar je bank transfereren? Dat stortingen niet werken is al langere tijd bekend, alleen begrijp ik niet waarom je dit zou doen. Het is toch juist omslachtig om eerst geld naar je Skrill te uploaden om vervolgens het geld naar een bookmaker te transfereren?
wedbet:
via betfair geprobeerd al een paar keer geld naar betfair te krijgen, skrill dient als portaal.
Omdat het geld nooit bij betfair komt, moet je bij skrill een ticket aan maken. Zij zetten dan het geld terug in je skrill wallet.
Vandaar uit moet je dus je geld of naar betfair storten of terug naar je bank. Deze handeling zorgt altijd voor 3,95 fee. Skrill kan ook gewoon direct het geld terug storten naar je bank zonder dat de fee in rekening word gebracht.
Je kan toch gewoon via iDeal storten @ Betfair? En vervolgens het geld naar je e-wallet transfereren en/of reguliere bankrekening? Dan betaal je geen fee en ervaar je geen 'service problemen'.
Heren,
Ik heb een vraagje over Skrill
In dit forum stond ook al iets over het niet werken van stortingen bij Skrill
Nu heb ik afgelopen zondag 3 transcaties gedaan vanaf mijn bankrekening naar mijn Skrill account
2 daarvan zijn goed gegaan
1 daarvan is wel afgeschreven bij mijn bankrekening maar niet gestort op mijn Skrill
Nu had ik maandag een mailtje gestuurd maar nog steeds geen reactie en als ik een nieuwe mail wil plaatsen staat er dat er nog een 'open case'
Is er nog een manier om dit geld terug te krijgen? Of is het gewoon afwachten?
Groeten
Ik heb een vraagje over Skrill
In dit forum stond ook al iets over het niet werken van stortingen bij Skrill
Nu heb ik afgelopen zondag 3 transcaties gedaan vanaf mijn bankrekening naar mijn Skrill account
2 daarvan zijn goed gegaan
1 daarvan is wel afgeschreven bij mijn bankrekening maar niet gestort op mijn Skrill
Nu had ik maandag een mailtje gestuurd maar nog steeds geen reactie en als ik een nieuwe mail wil plaatsen staat er dat er nog een 'open case'
Is er nog een manier om dit geld terug te krijgen? Of is het gewoon afwachten?
Groeten
Het is wachten, heeft bij mij wel eens een week geduurd.