Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Problemen bij skrill/moneybookers (overmaken)

Beste mensen,
Ik heb een probleem bij skrill/moneybookers. Hopelijk kunnen jullie mij helpen.
Wat is het probleem:
Ik wil 30 euro overmaken naar Bwin, maar dan geeft skrill dit:
Your account is locked for outgoing transfers and credit/debit card payments therefore we cannot complete this transaction.
To unlock your account, you must upload funds into your Skrill (Moneybookers) account via bank transfer.
Aangezien engels niet mijn beste kant is, heb ik dit door de vertaal machine gegooit:
Uw account is vergrendeld voor uitgaande transfers en credit/debit card betalingen dus we deze transactie niet voltooien.
Om te ontgrendelen uw account, moet u fondsen op uw rekening Skrill (Moneybookers) via bankoverschrijving uploaden.
In het verleden heb ik nog geld overgemaakt naar tipico, en gister nog van tipico terug naar mijn account. Ik kan wel gewoon inloggen op skrill, en hier staat dan ook gewoon nog 80 euro klaar. Hier zal het dus niet aan moeten kunnen liggen. Aan de bovenstaande tekst maak ik op dat ik geld (funds) moet storten op mijn skrill account, of heb ik dit fout?
Hopelijk kan iemand helpen met het ontdekken van dit probleem.
Gr. Jeroen.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagzeiksnor in 2-03-2012 13:56 Storten, inzetten en uitbetalen
in 2-03-2012 13:56 Storten, inzetten en uitbetalen
31 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.