Wedden op wielrennen (2015)
Het is beter om maar een nieuw topic voor wielrennen te beginnen.
- Maandag start Tour de San Luis (2.1)
- Dinsdag start Tour Down Under (2.UWT)
Dinsdag start dus de Tour Down Under en unibet heeft al de odds voor het klassement erop staan. De favorieten zijn in mijn ogen de Australiërs zoals Porte en Evans. Maar ook met renners als Dumoulin en Thomas moet worden rekening gehouden.
Ik blijf liever van deze bet af, want bij zo'n eerste koers van het seizoen heb je geen referentiekoers om de vorm te peilen. Ook door de afwezigheid van Gerrans is er geen duidelijke favoriet.
Wel vind ik dat de quote voor Evans (x6.50) wat te hoog staat. De Australiër rijdt zijn laatste officiële koers uit zijn carrière en zal uiterst gemotiveerd en scherp aan de start staan. Verder heeft hij een goed team om zich heen met Stetina, Dennis en Dillier. Het parcours is in mijn ogen te vergelijken met vorig jaar en toen werd Evans tweede (leek zelfs lang op de overwinning af te stevenen) op 1 seconde van Gerrans.
- Maandag start Tour de San Luis (2.1)
- Dinsdag start Tour Down Under (2.UWT)
Dinsdag start dus de Tour Down Under en unibet heeft al de odds voor het klassement erop staan. De favorieten zijn in mijn ogen de Australiërs zoals Porte en Evans. Maar ook met renners als Dumoulin en Thomas moet worden rekening gehouden.
Ik blijf liever van deze bet af, want bij zo'n eerste koers van het seizoen heb je geen referentiekoers om de vorm te peilen. Ook door de afwezigheid van Gerrans is er geen duidelijke favoriet.
Wel vind ik dat de quote voor Evans (x6.50) wat te hoog staat. De Australiër rijdt zijn laatste officiële koers uit zijn carrière en zal uiterst gemotiveerd en scherp aan de start staan. Verder heeft hij een goed team om zich heen met Stetina, Dennis en Dillier. Het parcours is in mijn ogen te vergelijken met vorig jaar en toen werd Evans tweede (leek zelfs lang op de overwinning af te stevenen) op 1 seconde van Gerrans.
in 17-01-2015 18:55 Overige sporten en evenementen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Was een beetje laat. Wel nog Ewan top 3 @2.50 gepakt
chefspijker:
Ik ga voor Ewan en Mezgec vandaag. Voor het AK een combo gemaakt met Dan Martin voor Kelderman, Pozzovivo voor Aru en Porte voor Majka x3,92.
Ik ga voor Ewan en Mezgec vandaag. Voor het AK een combo gemaakt met Dan Martin voor Kelderman, Pozzovivo voor Aru en Porte voor Majka x3,92.
Had ook zoiets in gedachten, is de aankomst vandaag iets ofwa oplopend ?
Indien het plat plat is, Coquard ook wel grote kans.
Ik moet maar zien of Ewan de bergjes overkomt. Ik heb geld staan op pelluchi en mezgec. Verder funbetje rojas top 3. kijken hoe die is hersteld van San Remo
Ewan komt beter bergjes over dan Pelucchi. Ik verwacht overigens gewoon een massasprint, denk niet dat er in de eerste etappe al voor vuurwerk wordt gezorgd halverwege de rit en dat heuveltje op het eind stelt niet heel veel voor.
If you like sports, you will love Zweeler
Je hebt helemaal gelijk. Ik heb peluchi verward met iemand anders. Die centen ben ik kwijt. Hopen op mezgec. ondertussen geven ze de vluchters wel heel veel ruimte. 14 minuten voorsprog voor oa Rolland en de Clerck.
Geweldig. Gaat dat trio het nog redden ook. Weg etappebets...
Iets heel vreemds aan de hand. Er werd gemeld dat er nog 80 km te gaan waren en het verschil 10 minuten was. Driekwartier later nog 30 te gaan met 8 minuten verschil. Vreemd dat het peloton zo laat lopen met zo'n sterk deelnemersveld. Ook wel dramatisch georganiseerd deze ronde, gelukkig worden meer en meer koersen door de ASO georganiseerd ;)
Als die drie samen blijven gaat Paterski makkelijk de sprint winnen. Kun je ook live op betten bij Unibet.
chefspijker:
Als die drie samen blijven gaat Paterski makkelijk de sprint winnen. Kun je ook live op betten bij Unibet.
Heb Paterski winst net live gepakt @1.85
Zie Paterski de sprint wel winnen inderdaad van Rolland en De Clercq!
Goed zijn is niet genoeg, je moet goed genoeg zijn
1 Paterski 2 Rolland 3 De Clercq (y)