Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op wielrennen (2015)

Het is beter om maar een nieuw topic voor wielrennen te beginnen.

- Maandag start Tour de San Luis (2.1)
- Dinsdag start Tour Down Under (2.UWT)

Dinsdag start dus de Tour Down Under en unibet heeft al de odds voor het klassement erop staan. De favorieten zijn in mijn ogen de Australiërs zoals Porte en Evans. Maar ook met renners als Dumoulin en Thomas moet worden rekening gehouden.
Ik blijf liever van deze bet af, want bij zo'n eerste koers van het seizoen heb je geen referentiekoers om de vorm te peilen. Ook door de afwezigheid van Gerrans is er geen duidelijke favoriet.

Wel vind ik dat de quote voor Evans (x6.50) wat te hoog staat. De Australiër rijdt zijn laatste officiële koers uit zijn carrière en zal uiterst gemotiveerd en scherp aan de start staan. Verder heeft hij een goed team om zich heen met Stetina, Dennis en Dillier. Het parcours is in mijn ogen te vergelijken met vorig jaar en toen werd Evans tweede (leek zelfs lang op de overwinning af te stevenen) op 1 seconde van Gerrans.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagrobs234 in 17-01-2015 18:55 Overige sporten en evenementen
in 17-01-2015 18:55 Overige sporten en evenementen
605 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik zie niets interessants vandaag, misschien iemand anders nog? Lastig te voorspellen of men en bloc over de klimmetje voor de finish heen rijdt of dat er daadwerkelijk veel wordt aangevallen.
0 Vind ik leuk's
Het klimmetje is nog niet eens het zwaarst, daarna loopt de weg nog zo'n 4/5 procent gemiddeld door tot zo'n 5 km voor de streep. Raar dat dat niet gecategoriseerd is. Ik heb zelf Alaphilippe @8, Rojas @10, Gasparotto @19 en Hivert @34 small stake gespeeld. Qua h2h stond er al helemaal niets leuks tussen.

Rolland voor eindwinst @2,5 is nog best hoog. Het voordeel voor hem is dat het klimwerk in etappe 4 niet steil genoeg is om hem voor de slotkilometers te lossen. In principe moet bijna 3 minuten voorsprong voor hem dan genoeg zijn. De enige manier waarop ik hem nog verslagen zie worden is wanneer Sky, Movistar, Tinkoff bijvoorbeeld een groepje met sterke mannen (Porte, Poels, König, Majka, Fernandez, dat soort types) laat wegrijden op de HC-col in etappe 4 en Rolland dan ploeggenoten tekort komt om het te kunnen controleren bergop.
0 Vind ik leuk's
If you like sports, you will love Zweeler
Weer geen beelden door slechte weer... Spijtig.

EINDELIJK: Beelden!
0 Vind ik leuk's
1 Valverde 2 Rojas 3 Elmiger 4 Hivert 5 Kelderman 6 Simon 7 Prades 8 Silvestre 9 Kochetkov 10 Malacarne

Had Valverde x13 ook nog gepakt vanmorgen, maar slechts voor een paar euro. 't Is wel een erg onberekenbare ronde tot dusver. Morgen zullen normaliter de klimmers de top 30 gaan bevolken, misschien dat een enkele heuvelrenner nog z'n karretje kan aanpikken op de laatste klim zoals een Albasini 3 jaar terug. Toen hadden ze dezelfde finale.
0 Vind ik leuk's
If you like sports, you will love Zweeler
Ik had ook nog overwogen om hem mee te nemen, maar toch niet gedaan. Achteraf altijd zonde :p
0 Vind ik leuk's
Morgen 2 koersen: Dwars door Vlaanderen en rit in Ronde van Catalonie :)

Terpstra favoriet in dwars door vlaanderen..
0 Vind ik leuk's
kevin0202:
Morgen 2 koersen: Dwars door Vlaanderen en rit in Ronde van Catalonie :)

Terpstra favoriet in dwars door vlaanderen..

Hopelijk komen ze ook met matchups, want Terpstra winst @3.75 vind ik belachelijk laag, hoewel Niki wel altijd goed is in DDV
0 Vind ik leuk's
Matig deelnemersveld in DDV zeg. H2h's staan erop.

Ik pak Gatto voor Bozic @ 1.72 en Debuscchere voor Drucker @ 1.8
0 Vind ik leuk's
Misschien is dit wel een interessante H2H voor Catalonië vandaag:

Alejandro Valverde @2.60
Any other rider @1.43

Valverde is weliswaar favoriet, maar de kans dat hij niet wint is heel wat groter dan de kans dat hij wel wint
0 Vind ik leuk's
denzarius:
Matig deelnemersveld in DDV zeg. H2h's staan erop.

Ik pak Gatto voor Bozic @ 1.72 en Debuscchere voor Drucker @ 1.8

Mooi, allebei goed. Mooie voor Topsport Vlaanderen dat ze hier 1 en 2 worden.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.