Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op wielrennen (2015)

Het is beter om maar een nieuw topic voor wielrennen te beginnen.

- Maandag start Tour de San Luis (2.1)
- Dinsdag start Tour Down Under (2.UWT)

Dinsdag start dus de Tour Down Under en unibet heeft al de odds voor het klassement erop staan. De favorieten zijn in mijn ogen de Australiërs zoals Porte en Evans. Maar ook met renners als Dumoulin en Thomas moet worden rekening gehouden.
Ik blijf liever van deze bet af, want bij zo'n eerste koers van het seizoen heb je geen referentiekoers om de vorm te peilen. Ook door de afwezigheid van Gerrans is er geen duidelijke favoriet.

Wel vind ik dat de quote voor Evans (x6.50) wat te hoog staat. De Australiër rijdt zijn laatste officiële koers uit zijn carrière en zal uiterst gemotiveerd en scherp aan de start staan. Verder heeft hij een goed team om zich heen met Stetina, Dennis en Dillier. Het parcours is in mijn ogen te vergelijken met vorig jaar en toen werd Evans tweede (leek zelfs lang op de overwinning af te stevenen) op 1 seconde van Gerrans.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagrobs234 in 17-01-2015 18:55 Overige sporten en evenementen
in 17-01-2015 18:55 Overige sporten en evenementen
605 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
arie07:
Cavendish denk ik juist niet eigenlijk, ziek geweest en Etixx Quick Step heeft daarnaast nog twee namen waar ze op kunnen wedden. Kwiatkowski kan ook zeer rap aankomen en ik denk dat hij de klimmetjes beter zal verteren als Cav. Zelf speel ik een paar bets met outsiders. Matthews, Swift, Cimolai, Navardauskas, Kwiatkowski, Ciolek en Gallopin. Weet nog niet precies hoe en wat, maar met de gedachte dat MSR nog wel eens een verrassende winnaar krijgt, hoop ik op een van deze namen. In de loop van vandaag of morgen zullen er nog wel meer head-to-heads opkomen en zal je vast ook nog op de top3 kunnen wedden. Nog even afwachten dus.

Zet Gilbert ook maar bij de outsiders dan ;). Heeft zijn zinnen erop gezet! Voor de rest volg ik je wel, zie ook kansen voor die renners ;).
0 Vind ik leuk's
kevin0202:
Wat denken jullie voor morgen milan san remo?

Ik ga voor Matthews die een Gossje doet. Verwacht een scenario waarbij een groepje van circa 10 man voor de zege gaat sprinten met daarbij ook een Sagan, Van Avermaet, Cancellara en Valverde. Met de nieuwe finale (of eigenlijk oude) is er net minder tijd voor het 'peloton' om een groep aanvallers terug te pakken. Met daarbij het hondenweer dat voor morgen voorspeld is, is een grote groep ook niet in het voordeel in de afdaling van de Poggio. Mocht de groep wel terugkomen, ook dan heeft Matthews een goede kans op de zege met de aankomst op de Via Roma die lichtjes oploopt.
0 Vind ik leuk's
If you like sports, you will love Zweeler
de confrontaties staan online op Unibet :)
0 Vind ik leuk's
Ik verwacht ook zo'n soort scenario. Ik kan wel meer dan dertig namen noemen die ik een goede kans geef, dus qua bets laat ik het hier liggen.

Deze speel ik single:
Lobato - Degenkolb @2.00

Breschel - Felline @2.30 (lage stakes, vind hem gewoon te hoog staan)

Gallopin - Thomas @1.65

Matthews - Degenkolb @2.05

Het is wel meer risico om twee keer tegen Degenkolb te spelen, maar denk niet dat Degenkolb kan volgen als het losgaat op de beklimmingen. Lobato en Matthews zullen waarschijnlijk ook niet volgen, maar die schat ik hoger in als het op sprinten aankomt (In Paris-Nice viel Degenkolb me tegen op sprintgebied)
0 Vind ik leuk's
Ik had geen idee dat Cavendish ziek was geworden. Ik gooi het helemaal over een andere boeg en speel dan maar een outsider.

35 op ciolek
35 op kwiatkowski
20 matthews
en

Team of Winner

Etixx-Quick Step
4.50

Tinkoff-Saxo
5.00

Team Katusha
5.00

BMC Racing Team
7.50

Movistar Team
8.50

Team Giant-Alpecin
9.00

Trek Factory Racing
11.00

Any Other
6.00

Hier ga ik voor Any Other Team, er zijn genoeg ploegen waar potentiele winnaars bij rijden vergeten in dit lijstje.
x6.00 is een daarbije nog leuke quote ook!
0 Vind ik leuk's
Gelukkig live Degenkolb top 3 @3.50 gepakt. :p
0 Vind ik leuk's
Bedankt mannen. Ik had Mattews top 3 @ 5.5. Nare val op het einde zeg.
0 Vind ik leuk's
Niemand op de ronde van Catalunya vandaag ?
0 Vind ik leuk's
Misschien wel een interessante koers vandaag? Coquard toch wel de grote favoriet met kort erachter Pelucchi en Mezceq. Volgens mij wordt dit de logische 3
0 Vind ik leuk's
Ik ga voor Ewan en Mezgec vandaag. En Rojas top 3 @5 is ook best hoog.

Voor het AK een combo gemaakt met Dan Martin voor Kelderman, Pozzovivo voor Aru en Porte voor Majka x3,92.
0 Vind ik leuk's
If you like sports, you will love Zweeler

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.