Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op wielrennen (2015)

Het is beter om maar een nieuw topic voor wielrennen te beginnen.

- Maandag start Tour de San Luis (2.1)
- Dinsdag start Tour Down Under (2.UWT)

Dinsdag start dus de Tour Down Under en unibet heeft al de odds voor het klassement erop staan. De favorieten zijn in mijn ogen de Australiërs zoals Porte en Evans. Maar ook met renners als Dumoulin en Thomas moet worden rekening gehouden.
Ik blijf liever van deze bet af, want bij zo'n eerste koers van het seizoen heb je geen referentiekoers om de vorm te peilen. Ook door de afwezigheid van Gerrans is er geen duidelijke favoriet.

Wel vind ik dat de quote voor Evans (x6.50) wat te hoog staat. De Australiër rijdt zijn laatste officiële koers uit zijn carrière en zal uiterst gemotiveerd en scherp aan de start staan. Verder heeft hij een goed team om zich heen met Stetina, Dennis en Dillier. Het parcours is in mijn ogen te vergelijken met vorig jaar en toen werd Evans tweede (leek zelfs lang op de overwinning af te stevenen) op 1 seconde van Gerrans.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagrobs234 in 17-01-2015 18:55 Overige sporten en evenementen
in 17-01-2015 18:55 Overige sporten en evenementen
605 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
@didison

Ja zo redeneerde ik ook. Thomas goed tijdrijder en klimmend beter deze week. Daarnaast heeft Kwiatkowski gisteren dieper moeten gaan in de achtervolging. Thomas ritwinst durf ik net niet aan, want als Porte laat zien wat hij deze hele week al doet, pakt ie hem gewoon.

Het ligt iets anders met Kelderman. Hij start op een fiets zonder de kenmerkende groene Bianchi lak, want dat zou 120 gram aan gewicht schelen. Maar voor de rest is het gewoon een wegfiets met tijdritstuur. Overigens ben ik een beetje aan het terugkomen op deze bet, want Kelderman had gisteren gewoon pech dat hij net voor de laatste klim lek reed (wat ik niet wist). Anders reed hij gewoon met de favorieten (en dus ook Wellens) mee naar boven.

Het lukte mij niet om mijn bericht op mobiel nog te bewerken, maar ik heb ook nog Pinot voor Nieve @1.72 gepakt. Poels (ploeggenoot van Nieve) liet gisteren weten dat het hele team er voor gaat strijden om de leiderstrui te behouden. Nieve zal dus als knecht fungeren en sowieso heb ik Pinot hoger zitten dan Nieve bergop. De Fransman had ook weinig moeite om gisteren bergop te volgen.
0 Vind ik leuk's
Pinot is doorgaans goed in het koude weer, dus zie verwacht ik wel.
0 Vind ik leuk's
Thomas zal het net niet halen denk ik tegenover kwiatkowski
0 Vind ik leuk's
Thomas 10 seconden na de pool .. te veel last van zijn valpartij gisteren leek mij!
0 Vind ik leuk's
Pinot en Wellens goed, rest fout, wat dat betreft ongeveer quite gedraaid, maar de klassementsbets zijn wel lekker gegaan (y)

robs234:

Peraud - L.L. Sánchez @2.00 (void neem ik aan, allebei vandaag niet van start gegaan)

Kelderman - Talansky @1.75

Aru - Machado @2.40

0 Vind ik leuk's
Thanks voor de tips Rob voor Parijs nice :) Het was zeker winstgevend en de combi is ook mooi binnen (y) inderdaad wellicht een void maar het blijft een knappe winst (y)
0 Vind ik leuk's
kevin0202:
Thanks voor de tips Rob voor Parijs nice :) Het was zeker winstgevend en de combi is ook mooi binnen (y) inderdaad wellicht een void maar het blijft een knappe winst (y)

Waarom denk je dat het een void gaat worden?
0 Vind ik leuk's
barcasportz:
kevin0202:

Waarom denk je dat het een void gaat worden?

Bij unibet hebben ze de ene bet gevoid dus de andere 2 juist in combi (y) hopelijk wat moois voor tirreno :)
0 Vind ik leuk's
Combi:
Cort Nielsen - Navardauskas @1.80
Mezgec - Farrar @1.75
Totaal: 3.15 (40%)

De overige 60% zet ik ook nog in op Mezgec voor Farrar single
0 Vind ik leuk's
Wie zal Milan-SanRemo gaan winnen a.s weekend? Aan de odds te zien is er geen uitgesproken favoriet, de bookies lijken uit te gaan van een eindsprint..
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.