Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op wielrennen (2015)

Het is beter om maar een nieuw topic voor wielrennen te beginnen.

- Maandag start Tour de San Luis (2.1)
- Dinsdag start Tour Down Under (2.UWT)

Dinsdag start dus de Tour Down Under en unibet heeft al de odds voor het klassement erop staan. De favorieten zijn in mijn ogen de Australiërs zoals Porte en Evans. Maar ook met renners als Dumoulin en Thomas moet worden rekening gehouden.
Ik blijf liever van deze bet af, want bij zo'n eerste koers van het seizoen heb je geen referentiekoers om de vorm te peilen. Ook door de afwezigheid van Gerrans is er geen duidelijke favoriet.

Wel vind ik dat de quote voor Evans (x6.50) wat te hoog staat. De Australiër rijdt zijn laatste officiële koers uit zijn carrière en zal uiterst gemotiveerd en scherp aan de start staan. Verder heeft hij een goed team om zich heen met Stetina, Dennis en Dillier. Het parcours is in mijn ogen te vergelijken met vorig jaar en toen werd Evans tweede (leek zelfs lang op de overwinning af te stevenen) op 1 seconde van Gerrans.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagrobs234 in 17-01-2015 18:55 Overige sporten en evenementen
in 17-01-2015 18:55 Overige sporten en evenementen
605 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
@elloco Nee ik doe geen Zweeler. Vind die spellen op zich wel leuk, maar geen zin om geld in te leggen, omdat de geluksfactor nogal hoog is wil je iets winnen.

robs234:

In de Tirreno-Adriatico low-stake op Van Avermaet winst @7.5. Sagan is de favoriet, maar ik vind de odds te laag voor wat hij tot nu toe heeft laten zien. Van Avermaet daarentegen is lekker op dreef, hoewel hij nooit wint ;-)

Geschke - Ligthart @1.60

Lekker hoor, Greg! Zo terecht dat hij wel eens op het hoogste podium staat. Geschke ook goed 6e.
0 Vind ik leuk's
Thanks voor de tips man :)

Ik heb van avermaet meegespeeld en combi van avermaet voor pozzato en geschke voor lighthart :)

Top dag :)
0 Vind ik leuk's
@kevin gaat echt lekker inderdaad

In Parijs-Nice acht ik de kans op winst voor de vluchters groot, dus heb wat winners geplaatst:

Albasini @51
Breschel @67
Gallopin @12 (die ook nog wel eens kan winnen in een klein peloton)

Verder: Rojas - Matthews @1.95
Rojas komt imo beter de bergen over dan Matthews, dus zie hier nog wel value in

In Tirreno-Adriatico:
Contador - Uran @1.72
Poels - Kreuziger @1.80
Rodriguez - Mollema @1.80

Veel risico op picks, want dit is de eerste test in de bergen, dus ik speel met erg lage stakes
0 Vind ik leuk's
Gallopin! Goed bezig rob!
0 Vind ik leuk's
Top bezig meer of goed zelf :) gisteren odd 7 nu 12 held :o

Wat denk je voor de pre combi voor het klassement? Aru 3 seconden goedmaken op Machado en Peraud 11 seconden goedmaken of Sanchez? Mogelijk of zeg je het is bijna niet meer te doen?
0 Vind ik leuk's
Ga zo door Rob! (y)
0 Vind ik leuk's
Lage odds zijn net als mooie vrouwen, daardoor moet je je niet laten verleiden.
Ging weer lekker, ja. Ik dacht eerst dat Gallopin z'n kruit verschoot toen die al zo snel solo ging, maar wat was ie goed vandaag.

Het is natuurlijk een klimtijdrit morgen, dat is altijd anders. Ik denk dat het er om gaat spannen, maar het is mogelijk. Péraud zie ik eigenlijk wel gebeuren, omdat zo'n tijdrit voor hem ideaal is. Sánchez natuurlijk ook een goed tijdrijder en klimmer, maar schat Péraud hoger in. Aru maakt die achterstand in topvorm makkelijk goed, maar die topvorm heeft ie iig niet.
0 Vind ik leuk's
1 euro op gallopin gezet vandaag, 12 terug :d
0 Vind ik leuk's
Costa - Spilak @1.60
Thomas - Kwiatkowski @1.55
Totaal: x2.48

Wellens - Kelderman @1.90

Tirreno:
Contador winst @2.30
0 Vind ik leuk's
@Robs

Thomas voor Kwiatkowski leverde mij 1.72 op! (ladbrokes)
Gaf me bergop toch een sterkere indruk als Kwiatkowski. Vandaar dat ik deze speel.

Thomas de dagzege zou ik ook nog durven spelen! x6.00 .. ;-) zeker niet kansloos.

Opvallend weetje: Kelderman pakt vandaag uit met een nagelnieuwe fiets. Hopelijk zijn ze even slecht als die tijdritfietsen uit de tour vorig jaar!

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.