Wedden op wielrennen (2015)
Het is beter om maar een nieuw topic voor wielrennen te beginnen.
- Maandag start Tour de San Luis (2.1)
- Dinsdag start Tour Down Under (2.UWT)
Dinsdag start dus de Tour Down Under en unibet heeft al de odds voor het klassement erop staan. De favorieten zijn in mijn ogen de Australiërs zoals Porte en Evans. Maar ook met renners als Dumoulin en Thomas moet worden rekening gehouden.
Ik blijf liever van deze bet af, want bij zo'n eerste koers van het seizoen heb je geen referentiekoers om de vorm te peilen. Ook door de afwezigheid van Gerrans is er geen duidelijke favoriet.
Wel vind ik dat de quote voor Evans (x6.50) wat te hoog staat. De Australiër rijdt zijn laatste officiële koers uit zijn carrière en zal uiterst gemotiveerd en scherp aan de start staan. Verder heeft hij een goed team om zich heen met Stetina, Dennis en Dillier. Het parcours is in mijn ogen te vergelijken met vorig jaar en toen werd Evans tweede (leek zelfs lang op de overwinning af te stevenen) op 1 seconde van Gerrans.
- Maandag start Tour de San Luis (2.1)
- Dinsdag start Tour Down Under (2.UWT)
Dinsdag start dus de Tour Down Under en unibet heeft al de odds voor het klassement erop staan. De favorieten zijn in mijn ogen de Australiërs zoals Porte en Evans. Maar ook met renners als Dumoulin en Thomas moet worden rekening gehouden.
Ik blijf liever van deze bet af, want bij zo'n eerste koers van het seizoen heb je geen referentiekoers om de vorm te peilen. Ook door de afwezigheid van Gerrans is er geen duidelijke favoriet.
Wel vind ik dat de quote voor Evans (x6.50) wat te hoog staat. De Australiër rijdt zijn laatste officiële koers uit zijn carrière en zal uiterst gemotiveerd en scherp aan de start staan. Verder heeft hij een goed team om zich heen met Stetina, Dennis en Dillier. Het parcours is in mijn ogen te vergelijken met vorig jaar en toen werd Evans tweede (leek zelfs lang op de overwinning af te stevenen) op 1 seconde van Gerrans.
in 17-01-2015 18:55 Overige sporten en evenementen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
denzarius:
Mooi, allebei goed. Mooie voor Topsport Vlaanderen dat ze hier 1 en 2 worden.
denzarius:
Matig deelnemersveld in DDV zeg. H2h's staan erop.
Ik pak Gatto voor Bozic @ 1.72 en Debuscchere voor Drucker @ 1.8
Matig deelnemersveld in DDV zeg. H2h's staan erop.
Ik pak Gatto voor Bozic @ 1.72 en Debuscchere voor Drucker @ 1.8
Mooi, allebei goed. Mooie voor Topsport Vlaanderen dat ze hier 1 en 2 worden.
Ik had Debusschere met je meegespeeld (y)
Ongelooflijk knap hoe die ploeg elk jaar zo sterk voor de dag komt, terwijl ze elk jaar weer zo'n drie renners kwijtraken aan World Tour ploegen
Iemand nog iets op Catalunya vandaag ?
Ik zie Contador vandaag zijn ritje wel meepakken.
Nog aan het kijken of er geen goede H2H's zijn...
Ik zie Contador vandaag zijn ritje wel meepakken.
Nog aan het kijken of er geen goede H2H's zijn...
als je voor Contador gaat zit er wel wat tussen bij de H2H's denk ik!
Ik pak Aru voor Pozzovivo @ 1.75
Beiden mannen doen klimmend niet veel voor elkaar onder. Aru heeft een een sterker eindschot.
Beiden mannen doen klimmend niet veel voor elkaar onder. Aru heeft een een sterker eindschot.
E3 Prijs Harelbeke
Top 3:
Vanmarcke @2.40
Vanmarcke zal weer oorlog gaan maken op de kasseistroken, want dat is de enige manier hoe hij kan winnen: solo of in een klein groepje. Vanmarcke is geen slechte sprinter, maar van de meesten zal hij verliezen. Ik hoop dat de koers vroeg genoeg losbrandt zodat Kristoff en Degenkolb er niet bij zitten in de finale. Is ook wel te verwachten, aangezien Trek (Cancellara), Lotto-Jumbo (Vanmarcke), Sky (Thomas, Stannard) en Etixx-Quickstep (Stybar, Terpstra) niet met deze twee (en Sagan) naar de streep willen rijden. Wat ik tot nu toe heb gezien van Vanmarcke, verwacht ik wel een top-3.
Top 3:
Vanmarcke @2.40
Vanmarcke zal weer oorlog gaan maken op de kasseistroken, want dat is de enige manier hoe hij kan winnen: solo of in een klein groepje. Vanmarcke is geen slechte sprinter, maar van de meesten zal hij verliezen. Ik hoop dat de koers vroeg genoeg losbrandt zodat Kristoff en Degenkolb er niet bij zitten in de finale. Is ook wel te verwachten, aangezien Trek (Cancellara), Lotto-Jumbo (Vanmarcke), Sky (Thomas, Stannard) en Etixx-Quickstep (Stybar, Terpstra) niet met deze twee (en Sagan) naar de streep willen rijden. Wat ik tot nu toe heb gezien van Vanmarcke, verwacht ik wel een top-3.
Van avermaet zal er volgens mij ook wel dicht bij zitten.. Heeft een spurt in de benen en die krijg je er niet zo snel van
En ik vraag mij af waarom er aan het supporterslokaal van Devolder een podium is opgesteld terwijl men dit andere jaren niet deed (ik passeer daar alle dagen)
gaat hij knallen morgen in zijn streek? Zou u willen speechen als je niet in het spel bent voorgekomen??
Ik maak er een funbetje van: 2€ aan odd 51
gaat hij knallen morgen in zijn streek? Zou u willen speechen als je niet in het spel bent voorgekomen??
"zij die enkel winnen zijn verslaafd"
vinnie4451:
En ik vraag mij af waarom er aan het supporterslokaal van Devolder een podium is opgesteld terwijl men dit andere jaren niet deed (ik passeer daar alle dagen)
Volderke gevallen in dwars door vlaanderen. Geen idee hoe ernstig, maar hij bleef toch lang liggen!
Lijkt me weggesmeten geld.
Dan geef ik Boasson Hagen meer kans en die staat nog hoger gequoteerd!
Stijn vandenbergh - Devolder 1
1.65!!
Nice gift
1.65!!
Nice gift