Wedden op wielrennen (2015)
Het is beter om maar een nieuw topic voor wielrennen te beginnen.
- Maandag start Tour de San Luis (2.1)
- Dinsdag start Tour Down Under (2.UWT)
Dinsdag start dus de Tour Down Under en unibet heeft al de odds voor het klassement erop staan. De favorieten zijn in mijn ogen de Australiërs zoals Porte en Evans. Maar ook met renners als Dumoulin en Thomas moet worden rekening gehouden.
Ik blijf liever van deze bet af, want bij zo'n eerste koers van het seizoen heb je geen referentiekoers om de vorm te peilen. Ook door de afwezigheid van Gerrans is er geen duidelijke favoriet.
Wel vind ik dat de quote voor Evans (x6.50) wat te hoog staat. De Australiër rijdt zijn laatste officiële koers uit zijn carrière en zal uiterst gemotiveerd en scherp aan de start staan. Verder heeft hij een goed team om zich heen met Stetina, Dennis en Dillier. Het parcours is in mijn ogen te vergelijken met vorig jaar en toen werd Evans tweede (leek zelfs lang op de overwinning af te stevenen) op 1 seconde van Gerrans.
- Maandag start Tour de San Luis (2.1)
- Dinsdag start Tour Down Under (2.UWT)
Dinsdag start dus de Tour Down Under en unibet heeft al de odds voor het klassement erop staan. De favorieten zijn in mijn ogen de Australiërs zoals Porte en Evans. Maar ook met renners als Dumoulin en Thomas moet worden rekening gehouden.
Ik blijf liever van deze bet af, want bij zo'n eerste koers van het seizoen heb je geen referentiekoers om de vorm te peilen. Ook door de afwezigheid van Gerrans is er geen duidelijke favoriet.
Wel vind ik dat de quote voor Evans (x6.50) wat te hoog staat. De Australiër rijdt zijn laatste officiële koers uit zijn carrière en zal uiterst gemotiveerd en scherp aan de start staan. Verder heeft hij een goed team om zich heen met Stetina, Dennis en Dillier. Het parcours is in mijn ogen te vergelijken met vorig jaar en toen werd Evans tweede (leek zelfs lang op de overwinning af te stevenen) op 1 seconde van Gerrans.
in 17-01-2015 18:55 Overige sporten en evenementen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
En in Catalunya waaiers. Dat wordt dus een loterij :)
If you like sports, you will love Zweeler
Voorjaar van Cancellara zit er al op... twee breukjes in ruggenwervel. Hersteld alleen met rust, echt zonde. Hoop dat Vanmarcke en Terpstra gaan vlammen vandaag. Is Boom ook al afgestapt of had ik dat verkeerd gezien? Jammer dat unibet niks live aanbiedt van de E3.
Heuj Valverde daalt naar de zege in Catalonië!
Mindere weddag vandaag, zondag nieuwe kansen met Gent-Wevelgem!
Idd mindere dag vandaag. Weet iemand of Gatto voor Van Baarle is? Ik hoop het wel. Langeveld - Amador wordt wellicht void
Gatto voor Van Baarle :) nu hopen dat ze langeveld voiden natuurlijk
Vluchtersgroep lijkt het te redden in Catalonie.
Alaphillipe live gepakt @3
En Hvert op 8.5
Lijken me toch de snelste mannen van de groep.
Alaphillipe live gepakt @3
En Hvert op 8.5
Lijken me toch de snelste mannen van de groep.
Ik verzeker hem even met any other rider @ 1.95
Met vijf km te gaan schoot Any other rider ineens omhoog naar @3.60. Dus toen heb ik die nog meegenomen als verzekering voor Alaphilippe. Op zich jammer want als Alaphilippe (en Verona) geen energie gingen verspelen met kansloze aanvallen, had hij gewoon gewonnen. By far de snelste van die groep.