Wedden op wielrennen (2015)
Het is beter om maar een nieuw topic voor wielrennen te beginnen.
- Maandag start Tour de San Luis (2.1)
- Dinsdag start Tour Down Under (2.UWT)
Dinsdag start dus de Tour Down Under en unibet heeft al de odds voor het klassement erop staan. De favorieten zijn in mijn ogen de Australiërs zoals Porte en Evans. Maar ook met renners als Dumoulin en Thomas moet worden rekening gehouden.
Ik blijf liever van deze bet af, want bij zo'n eerste koers van het seizoen heb je geen referentiekoers om de vorm te peilen. Ook door de afwezigheid van Gerrans is er geen duidelijke favoriet.
Wel vind ik dat de quote voor Evans (x6.50) wat te hoog staat. De Australiër rijdt zijn laatste officiële koers uit zijn carrière en zal uiterst gemotiveerd en scherp aan de start staan. Verder heeft hij een goed team om zich heen met Stetina, Dennis en Dillier. Het parcours is in mijn ogen te vergelijken met vorig jaar en toen werd Evans tweede (leek zelfs lang op de overwinning af te stevenen) op 1 seconde van Gerrans.
- Maandag start Tour de San Luis (2.1)
- Dinsdag start Tour Down Under (2.UWT)
Dinsdag start dus de Tour Down Under en unibet heeft al de odds voor het klassement erop staan. De favorieten zijn in mijn ogen de Australiërs zoals Porte en Evans. Maar ook met renners als Dumoulin en Thomas moet worden rekening gehouden.
Ik blijf liever van deze bet af, want bij zo'n eerste koers van het seizoen heb je geen referentiekoers om de vorm te peilen. Ook door de afwezigheid van Gerrans is er geen duidelijke favoriet.
Wel vind ik dat de quote voor Evans (x6.50) wat te hoog staat. De Australiër rijdt zijn laatste officiële koers uit zijn carrière en zal uiterst gemotiveerd en scherp aan de start staan. Verder heeft hij een goed team om zich heen met Stetina, Dennis en Dillier. Het parcours is in mijn ogen te vergelijken met vorig jaar en toen werd Evans tweede (leek zelfs lang op de overwinning af te stevenen) op 1 seconde van Gerrans.
in 17-01-2015 18:55 Overige sporten en evenementen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Ai :s ik heb dit ook voorgehad vrijdag in E3 prijs :( Kristoff voor Cav is alvast binnen
Debusschere is mis want die is voor trentin.. De rest is nog afwachten
Debusschere is mis want die is voor trentin.. De rest is nog afwachten
1 Combo goed. Alleen Greipel en Viviani void. Greipel had er blijkbaar geen zin meer in de laatst 30 km. Toen zat hij er n.l. nog bij
Er staat al genoeg op voor zondag. Vandenbergh voor Stannard @1.50 vind ik echt een prima bet om in een combi te stoppen, die zie ik echt niet fout gaan. Misschien met Kristoff voor Van Avermaet @1.65? Wat Kristoff de laatste maanden laat zien, ongelooflijk. Ik geef hem een goede kans om de RVV te winnen. Wat vinden jullie ervan?
robs234:
Er staat al genoeg op voor zondag. Vandenbergh voor Stannard @1.50 vind ik echt een prima bet om in een combi te stoppen, die zie ik echt niet fout gaan. Misschien met Kristoff voor Van Avermaet @1.65? Wat Kristoff de laatste maanden laat zien, ongelooflijk. Ik geef hem een goede kans om de RVV te winnen. Wat vinden jullie ervan?
Lijken mij inderdaad ook wel vrij zekere bets.
Heb zelf ingezet op Vanmarcke, Stybar, Thomas of Terpstra wint. Allen single, als één van deze vier wint pak ik met €30 inzet ruim €51,-. Geen jackpot ofzo, maar ik zie deze niet snel mis gaan. Ik verwacht een 'harde' koers en zeker geen sprint, vandaar dat ik dit keer niet speel op Degenkolb, Kristoff en Sagan. Ondanks dat Kristoff natuurlijk erg sterk oogt.
Hopen op een wedstrijd zoals Gent-Wevelgem.
(y)
Ik heb Stybar en Thomas winnen voor zondag (y) Ik heb in combi: stybar voor sagan en Vandenbergh voor Stannard :)
Succes (y)
Succes (y)
En outsiders?
Demare @ 81 is wel een leuke lowstake.
Daarnaast Debusschere @81 , of zal deze zich weg moeten cijferen voor Roelandt?
Demare @ 81 is wel een leuke lowstake.
Daarnaast Debusschere @81 , of zal deze zich weg moeten cijferen voor Roelandt?
Waarom staat Boom zo hoog t.o.v Chavanel? Boom is dan wel gevallen maar lijkt toch over een uitstekende vorm te beschikken. Chavanel lijkt toch zijn beste jaren te hebben gehad.