Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op wielrennen (2015)

Het is beter om maar een nieuw topic voor wielrennen te beginnen.

- Maandag start Tour de San Luis (2.1)
- Dinsdag start Tour Down Under (2.UWT)

Dinsdag start dus de Tour Down Under en unibet heeft al de odds voor het klassement erop staan. De favorieten zijn in mijn ogen de Australiërs zoals Porte en Evans. Maar ook met renners als Dumoulin en Thomas moet worden rekening gehouden.
Ik blijf liever van deze bet af, want bij zo'n eerste koers van het seizoen heb je geen referentiekoers om de vorm te peilen. Ook door de afwezigheid van Gerrans is er geen duidelijke favoriet.

Wel vind ik dat de quote voor Evans (x6.50) wat te hoog staat. De Australiër rijdt zijn laatste officiële koers uit zijn carrière en zal uiterst gemotiveerd en scherp aan de start staan. Verder heeft hij een goed team om zich heen met Stetina, Dennis en Dillier. Het parcours is in mijn ogen te vergelijken met vorig jaar en toen werd Evans tweede (leek zelfs lang op de overwinning af te stevenen) op 1 seconde van Gerrans.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagrobs234 in 17-01-2015 18:55 Overige sporten en evenementen
in 17-01-2015 18:55 Overige sporten en evenementen
605 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
knight876:
Niki kan niet sprinten dat is het probleem, in RVV had ik hem graag een demarrage zien plaatsen, dat deed hij niet zodoende kansloos in de sprint.
Als hij dit in Roubaix ook doet legt hij het af tegen menig kasseien renner met wat meer sprint in de benen.

De laatste passage van de Oude Kwaremont was z'n kans, toen oogde hij veel sterker dan Kristoff. Volgens mij zat hij vanaf de Paterberg zo stuk dat hij Kristoff nooit meer uit het wiel had gekregen. Niki is inderdaad een renner die altijd solo zal moeten aankomen, wil hij winnen.
0 Vind ik leuk's
Hoe ziet jullie top 3 eruit voor Paris Roubaix?

Toch zie ik Thomas kopman zijn bij Sky ondanks Wiggins die normaal zou zijn.
0 Vind ik leuk's
1.Degenkolb
2.Stybar
3.Terpstra

Is mijn Top 3
0 Vind ik leuk's
Heel veel hangt denk af van hoe 'hard' de koers gemaakt wordt. Degenkolb en Kristoff maken m.i. kans wanneer er in de eerste 200km nog niet volle bak gereden wordt. Ik denk dat Lars Boom een goede kans maakt. Verder zijn er net als afgelopen zondag nog minstens 10 anderen die de koers zomaar denken te kunnen winnen.
0 Vind ik leuk's
dendui:
Heel veel hangt denk af van hoe 'hard' de koers gemaakt wordt. Degenkolb en Kristoff maken m.i. kans wanneer er in de eerste 200km nog niet volle bak gereden wordt. Ik denk dat Lars Boom een goede kans maakt. Verder zijn er net als afgelopen zondag nog minstens 10 anderen die de koers zomaar denken te kunnen winnen.

Roubaix valt gewoon moeilijk te voorspellen, veel te veel externe factoren bij die koers.

Livebetten is daarom beter in deze koers. Ik zou er ook niet van verschieten dat Kristoff er nog ééntje bijdoe, die steekt er toch echt wel met kop en schouders bovenuit...

Die tijdrit in de 3daagse vd panne zei voor mij genoeg... ( kan zomaar wegrijden + sprint iedereen zo uit het wiel ).

Ik hoop op een mooie koers alvast.
0 Vind ik leuk's
Kan niet helemaal gaan zeggen wat ik denk, want heb inmiddels wat paid tips binnen, dus dat vertekend je beeld.
Boom reed echter wel sterk zondag, het is zijn favoriete koers dus hij zal scherp zijn en als hij dan in vorm is maakt hij kans.
Of hij het kan waarmaken tegen renners zoals Kristoff en Sagan valt te bezien.
0 Vind ik leuk's
Degenkolb, stybar, boom, wiggins, turgot, van avermaet, benoot, terpstra, sagan, stijn vandebergh.
Dit zullen de sterkste mannen zijn.
Verwacht kristoff niet direct in de top 8.
0 Vind ik leuk's
Ik verwacht Kristoff ook niet. Ik denk dat Etix de koers hard gaat maken om de kopmannen van de andere ploegen snel te isoleren. ik heb wel hoge verwachtingen van Wiggins. Mijn top 5 in willekeurige volgorde: Boom, Wiggins, Terpstra, Thomas en van avermaet.
0 Vind ik leuk's
Ik ga voor Kristoff en Degenkolb. Denk dat Sky de koers gaat controleren en dat 1 van die 2 uiteindelijk zal profiteren. Als verrassingen/hoge odds heb ik Keukeleire @156 en De Backer @301 (Beide bij Comeon) gespeeld.
0 Vind ik leuk's
De H2H's voor PR staan erop.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.