Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op wielrennen (2015)

Het is beter om maar een nieuw topic voor wielrennen te beginnen.

- Maandag start Tour de San Luis (2.1)
- Dinsdag start Tour Down Under (2.UWT)

Dinsdag start dus de Tour Down Under en unibet heeft al de odds voor het klassement erop staan. De favorieten zijn in mijn ogen de Australiërs zoals Porte en Evans. Maar ook met renners als Dumoulin en Thomas moet worden rekening gehouden.
Ik blijf liever van deze bet af, want bij zo'n eerste koers van het seizoen heb je geen referentiekoers om de vorm te peilen. Ook door de afwezigheid van Gerrans is er geen duidelijke favoriet.

Wel vind ik dat de quote voor Evans (x6.50) wat te hoog staat. De Australiër rijdt zijn laatste officiële koers uit zijn carrière en zal uiterst gemotiveerd en scherp aan de start staan. Verder heeft hij een goed team om zich heen met Stetina, Dennis en Dillier. Het parcours is in mijn ogen te vergelijken met vorig jaar en toen werd Evans tweede (leek zelfs lang op de overwinning af te stevenen) op 1 seconde van Gerrans.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagrobs234 in 17-01-2015 18:55 Overige sporten en evenementen
in 17-01-2015 18:55 Overige sporten en evenementen
605 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Een aantal underdogs die ik wel zie zitten: De Backer vs. Burghardt, Offredo vs. De Vreese, Devolder vs. Leukemans, Vanmarcke vs. Wiggins

Misschien een aardige verdubbelaar: Vandenbergh voor Stannard, Hayman voor Bak @2.10
0 Vind ik leuk's
Waarom zeggen mensen dat ze Kristoff niet verwachten als de koers hard is? Hij is juist gemaakt voor die harde koersen en hij kan een koers volgens mij prima zonder knechten aan. In mijn ogen de terechte favoriet gezien zijn huidige vorm, naast 10tallen semi-favorieten.

Vergeet Wiggins, zeker als hij geisoleerd komt te zitten. De vorm is niet top en hij heeft zich wel eens eerder verslikt in een ambitieus doel. Het lijkt een relatief droge dag te worden, wat jammer is voor Boom (zeker gezien zijn sterke optreden in RVV ondanks het missen van de slag).

In ga het volgende spelen met bijv 10 euro:

- Kristoff (3/10)
- Degenkolb (2/10)
- Sagan (2/10)
- Boom (1.5/10)
- Terpstra (1.5/10)

Hebben jullie nog outsiders? Debusschere / Demare / van Baarle (kampt helaas met wat tegenslag)

0 Vind ik leuk's
Heb het volgende voor Parijs-Roubaix:

Wiggins winst @9.00 2/10
Degenkolb winst @8.00 2/10

Terpstra top-3 @3.25 4/10
Boom top-3 @3.50 4/10

Wanneer één van deze vier juist is heb ik sowieso winst, al is deze dan minimaal. Hopen op meer.

0 Vind ik leuk's
@elloco Ik verwacht eigenlijk niet dat er een outsider met de zege aan de haal gaat. Maar ik zie een renner van Trek nog wel ver komen, vooral Devolder (@51) maakt een sterke indruk. Ook Stuyven (@151) kan ver komen en Rast (@401) is altijd goed in PR. AG2R heeft met Gaudin (@151), die al een goede 'training' reed in de Ronde, en Turgot (@301) twee gevaarlijke klanten.
0 Vind ik leuk's
De kopmannen van Etix zien Wiggins als topfavoriet.
Ik denk dat een van de gevestigde namen hem gewoon pakt. In PR wint bijna altijd de sterkste en dat zijn vaak de topfavorieten.
Ik vind de H2H's wel erg moeilijk deze keer. Iemand die hier nog wat speelt?
0 Vind ik leuk's
elloco:
Waarom zeggen mensen dat ze Kristoff niet verwachten als de koers hard is? Hij is juist gemaakt voor die harde koersen en hij kan een koers volgens mij prima zonder knechten aan. In mijn ogen de terechte favoriet gezien zijn huidige vorm, naast 10tallen semi-favorieten.

Vergeet Wiggins, zeker als hij geisoleerd komt te zitten. De vorm is niet top en hij heeft zich wel eens eerder verslikt in een ambitieus doel. Het lijkt een relatief droge dag te worden, wat jammer is voor Boom (zeker gezien zijn sterke optreden in RVV ondanks het missen van de slag).

In ga het volgende spelen met bijv 10 euro:

- Kristoff (3/10)
- Degenkolb (2/10)
- Sagan (2/10)
- Boom (1.5/10)
- Terpstra (1.5/10)

Hebben jullie nog outsiders? Debusschere / Demare / van Baarle (kampt helaas met wat tegenslag)

Ben het niet met je eens wat betreft Wiggins. Als die ergens echt gemotiveerd voor is komt ie bijna altijd bovendrijven.
0 Vind ik leuk's
@denzarius Ja maar hoe moet Wiggins hier überhaupt winnen. Hij kan wel een beetje sprinten, maar toch niet bijzonder. Ik heb hem ook nog nooit zien demarreren. Daarnaast reed hij vorig jaar wel een aardige RVV voorafgaand aan PR, dat viel dit jaar tegen. Oftewel hij zou dus op een kasseistrook iedereen uit het wiel moeten rijden en dan solo aankomen.
0 Vind ik leuk's
Ik verwacht ook niet als winnaar, maar zie hem wel meedoen voor podium/top5. Het is zoals je zegt, hij moet solo aankomen anders maakt ie geen kans om te winnen.
0 Vind ik leuk's
Ik speel morgen:

Vanmarcke top 3 @3.50
Terpstra top 3 @3.50
Boom top 3 @3.75

Ik heb er wel vertrouwen in dat minstens een van de drie morgen top-3 rijdt. Het behoort tot de mogelijkheden dat er een groep van pakweg 6 renners gaat sprinten om de zege (met Kristoff en Degenkolb, dan wordt de kans dat een van hen het podium haalt wel erg klein), maar ik acht die kans niet heel groot. Vorig jaar was het bijna het geval, maar verder is dit in de afgelopen tien jaar (en misschien wel meer) niet voorgekomen.

Combinatie
Demare - Greipel @1.50
Hayman - Bak @1.50
Kristoff - Sagan @1.40
Totaal: 3.15

Greipel heeft duidelijk aangegeven, er puur te zijn om de ploeg te helpen. Sowieso heeft die daar meer reden toe door het sterke rijden van Debusschere en Benoot. Demare gaat voor een 'goed resultaat'.
Hayman reed een goede RVV en werd knap 18e in GW. Laat Roubaix nou de koers zijn die hem op het lijf geschreven is. Kopman Hayman zie ik wel voor knecht Bak eindigen.

Overige singles
Devolder - Leukemans @2.10
Langeveld - Chavanel @1.90

Ik verwacht wel wat van Devolder, vorm lijkt goed te zijn en met het ontbreken van Cancellara, krijgt hij de volledige steun. Top-10 is haalbaar in mijn ogen, terwijl Leukemans net aan top-20 rijdt.
Langeveld werd 54e in de RVV. “Vorige week stond ik nog met veel pijn aan de start van de Ronde de Vlaanderen. Nu voelt het heel anders”. Hij denkt zelfs aan het podium, dan denk ik: dat ga je niet zeggen als je je niet goed voelt. Chavanel daarentegen rijdt een mager voorjaar (45e in de Ronde vorige week). Duidelijk dat het beste er wel van af is.
0 Vind ik leuk's
Je kan het nog zo goed uitdenken, Parijs-Roubaix is niet te voorspellen. Gelukkig live nog op Degenkolb gezet, die was gewoon onklopbaar
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.