Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op wielrennen (2015)

Het is beter om maar een nieuw topic voor wielrennen te beginnen.

- Maandag start Tour de San Luis (2.1)
- Dinsdag start Tour Down Under (2.UWT)

Dinsdag start dus de Tour Down Under en unibet heeft al de odds voor het klassement erop staan. De favorieten zijn in mijn ogen de Australiërs zoals Porte en Evans. Maar ook met renners als Dumoulin en Thomas moet worden rekening gehouden.
Ik blijf liever van deze bet af, want bij zo'n eerste koers van het seizoen heb je geen referentiekoers om de vorm te peilen. Ook door de afwezigheid van Gerrans is er geen duidelijke favoriet.

Wel vind ik dat de quote voor Evans (x6.50) wat te hoog staat. De Australiër rijdt zijn laatste officiële koers uit zijn carrière en zal uiterst gemotiveerd en scherp aan de start staan. Verder heeft hij een goed team om zich heen met Stetina, Dennis en Dillier. Het parcours is in mijn ogen te vergelijken met vorig jaar en toen werd Evans tweede (leek zelfs lang op de overwinning af te stevenen) op 1 seconde van Gerrans.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagrobs234 in 17-01-2015 18:55 Overige sporten en evenementen
in 17-01-2015 18:55 Overige sporten en evenementen
605 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
^

Er waren toch genoeg mensen die Degenkolb hebben gespeeld. Al was de manier waarop hij won wel sterk.
0 Vind ik leuk's
Toch jammer dat Debusschere geen welwillende medevluchters had, die reed vandaag best aardig.

Verder vond ik het optreden van de ploeg van Stybar dramatisch door zo met Degenkolb op het laatst op kop te gaan rijden, gok dan gewoon een keer iets ofzo maar ga niet hard op kop rijden op het laatste stuk want dan breng je hem wel weer in een zetel (al snap ik dat de opties beperkt zijn, maar met twee ploegmaten in de laatste groep zou je toch wel iets kunnen proberen).

Boom weer sterk, maar wederom de slag gemist.
0 Vind ik leuk's
Brabantse Pijl vandaag:

Matthews @3.50
Gilbert @4.25

Verwacht dat één van deze met de eer zal gaan strijken, kort gevolgd door mannen als Felline, Gallopin, Haas en Meersman.
Heb ook nog funbetje op Leukemans @41,- gepakt, werd in de voorgaande jaren achtereenvolgens 12, 7, 4, 7, 2, 3 en 5.
0 Vind ik leuk's
Vandaag ook op Gilbert ingezet.

Voor zondag tip ik wel op Rodriguez, zijn laatste overwinningen in het baskenland waren toch indrukwekkend (http://tinyurl.com/kamd9em)...
En hij staat op dit moment nog @11.0 .

0 Vind ik leuk's
Julien Simon v Fabian Wegmann @1,7 WH
Damiano Caruso v Petr Vakoc @2,2 WH
Thomas Voeckler v Sylvain Chavanel @2,1 WH

Allemaal 5/10 voor vandaag.
0 Vind ik leuk's
It's not gambling if you always win
wat denken jullie van de amstel gold race?
0 Vind ik leuk's
sport is iets heel moois thierryz1.blogabet.com
Gilbert op 't gemak (y)
0 Vind ik leuk's
iemand nog tips voor de amstel?
0 Vind ik leuk's
datel13:
Julien Simon v Fabian Wegmann @1,7 WH
Damiano Caruso v Petr Vakoc @2,2 WH
Thomas Voeckler v Sylvain Chavanel @2,1 WH

Allemaal 5/10 voor vandaag.

1 void, 1 goed, 1 lose. Kleine winst gemaakt van 0,25 unit :) (y)

Paul Martens : Rasmus Guldhammer @1,55 Mybet
Wouter Poels : Daniel Martin @1,6 Mybet
Maciej Paterski v Martin Elmiger @2,375 WH
Daniel Moreno v Giampaolo Caruso @2,375 WH
Enrico Gasparotto v Bauke Mollema @1,75 WH

Allemaal 5/10. Martin Elmiger zou eventueel 10/10 gespeeld kunnen worden.

0 Vind ik leuk's
It's not gambling if you always win

Gilbert @ 10 bij Unibet... De zware favoriet, dus rammen!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.