Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op wielrennen (2015)

Het is beter om maar een nieuw topic voor wielrennen te beginnen.

- Maandag start Tour de San Luis (2.1)
- Dinsdag start Tour Down Under (2.UWT)

Dinsdag start dus de Tour Down Under en unibet heeft al de odds voor het klassement erop staan. De favorieten zijn in mijn ogen de Australiërs zoals Porte en Evans. Maar ook met renners als Dumoulin en Thomas moet worden rekening gehouden.
Ik blijf liever van deze bet af, want bij zo'n eerste koers van het seizoen heb je geen referentiekoers om de vorm te peilen. Ook door de afwezigheid van Gerrans is er geen duidelijke favoriet.

Wel vind ik dat de quote voor Evans (x6.50) wat te hoog staat. De Australiër rijdt zijn laatste officiële koers uit zijn carrière en zal uiterst gemotiveerd en scherp aan de start staan. Verder heeft hij een goed team om zich heen met Stetina, Dennis en Dillier. Het parcours is in mijn ogen te vergelijken met vorig jaar en toen werd Evans tweede (leek zelfs lang op de overwinning af te stevenen) op 1 seconde van Gerrans.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagrobs234 in 17-01-2015 18:55 Overige sporten en evenementen
in 17-01-2015 18:55 Overige sporten en evenementen
605 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
elloco:

Gilbert @ 10 bij Unibet... De zware favoriet, dus rammen!

Dat is Luik-Bastenaken-Luik hé, Amstel is al gesloten ;)
0 Vind ik leuk's
Heb voor Luik een gokje gewaagd op G Caruso x101. Vorig jaar al als eerste de laatste bocht in maar werd toen in de laatste licht oplopende strook nog voorbij gesprint door Gerrans, Valverde en Kwiatkowski en gisteren kwam ie als vierde boven op de Cauberg achter Gilbert, Matthews en Valverde. Met de benen zit het dus wel goed daar en kan wellicht profiteren van dat de andere favorieten naar Rodriguez kijken in zijn ploeg.
0 Vind ik leuk's
If you like sports, you will love Zweeler
Speelt iemand nog h2h in de Waalse Pijl vandaag??
0 Vind ik leuk's
Ja. Eerstgenoemde wint.

Fuglsang-Sanchez
Other-Martin
Kwiat-gilbert
Costa-Uran
Nibali-Kreuziger
Caruso-Slagter
Moreno-Albasini
Wellens-Nordhaug

Ook 10 op winst Nibali gezet.
0 Vind ik leuk's
Ben d'r bij (y) Zag alweer een hoop koopjes staan.
0 Vind ik leuk's
If you like sports, you will love Zweeler
Bardet - Fuglsang @1.80

Bardet komt vanuit de Giro del Trentino naar LBL, lijkt me lastig om zo ineens een klassieker te rijden. Fuglsang deed het goed in Waalse Pijl en AGR en heeft dus als voordeel dat hij al geruime tijd in dit deel van België verblijft.

Gasparotto - Gerrans @1.68

Gasparotto zat gewoon in de eerste groep in de AGR, viel zelfs nog even aan in de finale. Gerrans werd kleurloos 70e. Het gebrek aan kilometers kan je moeilijk in een week goedmaken.

Van Garderen - Hesjedal @1.90

Van Garderen is medekopman naast Gilbert en zonder roekeloze aanval zie ik hem wel verder komen dan Hesjedal. Ook Hesjedal komt uit de Giro del Trentino en zal moeten schikken in de rol van meesterknecht met Martin als kopman en Slagter als outsider.

Tijd tussen nummer 1 en 2: 1 seconde of minder @2.10

LBL kende vaak een solowinnaar, dus vandaar ook de hoge quote. Ik vind er nu niemand dusdanig uitspringen dat hij iedereen eraf rijdt in de laatste kilometer, dus vind hier nog wel value op zitten. Ook omdat twee van de grootste favorieten (Valverde, Kwiatkowski, Martin, Rodriguez) niet zullen mopperen als het op een sprint aankomt.

Stakes: alles 3/10, behalve Gasparotto die 6/10
0 Vind ik leuk's
Mooie bets goed onderbouwt succes (y)
0 Vind ik leuk's
Mooie bets Rob!

Speel zelf:
Kwiatkowski Top-3 @2.75
Nibali Top-3 @4.50

Presteren beiden vaak goed in deze weersomstandigheden, daarbij heb je met Kwiatkowski een goede als het op de sprint aankomt en Nibali wanneer een aanval slaagt.

Daarnaast speel ik een funbetje:
Caruso Top-3 @11.00
Hij zit de laatste tijd vrij kort op de eersten, met een beetje geluk kan hij nu op het podium eindigen.

Als één van deze drie bets juist is pak ik sowieso winst.
0 Vind ik leuk's
Thanks mannen!
Goede winst gepakt, jammer van Fuglsang. Bardet en Fuglsang was om het even, als Fuglsang niet nog in de aanval was geweest daarvoor, moest ik het nog zien.
Jammer Swannabe van je picks, Caruso misschien wel de beste achter Valverde, maar moest zich leegrijden voor Rodriguez
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.