Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op tennis

Plaats hier ervaringen,tips en/of vragen over tennis wedden. Ook is in dot forum genoeg ruimte om je afgesloten tennis weddenschappen te posten.

Let op: dit topic is gesloten. Lees ook het artikel over het wedden op Tennis of geef je tennis wedtips in dit forum topic.

1 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwedden in 10-10-2009 17:56 Overige sporten en evenementen
in 10-10-2009 17:56 Overige sporten en evenementen
1664 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
freekvandereng:

Helaas wat pech met 2 opgaves, die van Paire is een loss & die van Zeballos een void. Dus weer 3/4 uiteindelijk

Ik heb even geen tijd om ook maar één voorbeschouwing te schrijven, maar dit zijn mijn tips voor morgen:
John Millman - Philipp Kohlschreiber: Tip: Winst Kohlschreiber @1.32
Federico Delbonis - Nicolas Mahut: Tip: Winst Nicolas Mahut 2-0 @1.75
Marcel Granollers - Thanasi Kokkinakis: Tip: Winst Thanasi Kokkinakis @1.70
Andrey Rublev - Simone Bolelli: Tip: Winst Andrey Rublev @2.15

Ik speel ze weer single & combinatie @8.50

2/4. Jammer dat Rublev het weg gaf na de 1e set gepakt te hebben, maar dat zal de leeftijd ook wel zijn.

Totaal tips: 8 goed, 2 fout, 1 VOID

Ik speel morgen de volgende bets, maar alleen in een soort funcombinatie bij Toto. Omdat ik vandaag een tennis/voetbal combinatie won met Toto. :)

Combo:
Martin Klizan - Vasek Pospisil: Tip: Winst Martin Klizan @2.16
Yanina Wickmayer - Monica Niculescu: Tip: Winst Monica Niculescu @1.79
Tommy Robredo - Marcos Bagdhatis: Tip: Winst Tommy Robredo @1.53
Sara Errani - Saisai Zheng: Tip: Winst Saisai Zheng @2.59

De combo komt uit op @15.30 x €10
0 Vind ik leuk's
ik ga voor konta winst @ 3.05 die 12:30 begint tegen venus williams. Wordt niet makkelijk maar zie wel value in konta gezien haar goede prestaties en spel op hardcourt (y)

Zie konta toch eerder winnen dan de wisselvallige venus williams.
Konta uit laatste 23 hardcourt wedstrijden er maar 1 verloren tegen kvitova.
Niet eens een schande om daar van te verliezen en voor een vrouw is deze reeks helemaal knap. Zijn vaak toch minder stabiel. Nog knapper dat ze in 5 wedstrijden van de 22 gewonnen werstrijden maar 1 set ingeleverd heeft, de overige 17 alles 2-0!
0 Vind ik leuk's
12u30
China » WTA Beijing » Suarez Navarro C. - Bacsinszky T. Bacsinsky -1.5 games @2.02 UB/NG
http://www.oddsportal.com/tennis/china/wta-beijing/suarez-navarro-carla-bacsinszky-timea-MB0HOJX8/#home-away;2
Een Carla die in haar laatste partijen niet zoveel kracht meer toonde als tijdens de zomer ,waarschijnlijk ook een beetje de vermoeidheid op het einde van het seizoen,komt hier een terug in vorm kerende Timea tegen.

result:46/64/57 =15-17
Timea verloor op een geg moment op het einde van set 2 en begin set 3, 7games op een rij .Maar ze herpakte zich gelukkig.
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
@boempatat

Uit je redenering begrijp ik dat je Bacsinszky ziet winnen. Ik volg je daarin, maar waarom de game handicap? Volgens mij is de winnerodd prima speelbaar en kan je niet gevangen worden door rare setscores, die natuurlijk niet ongewoon zijn in het vrouwentennis.
0 Vind ik leuk's
robs234:
@boempatat

Uit je redenering begrijp ik dat je Bacsinszky ziet winnen. Ik volg je daarin, maar waarom de game handicap? Volgens mij is de winnerodd prima speelbaar en kan je niet gevangen worden door rare setscores, die natuurlijk niet ongewoon zijn in het vrouwentennis.

Winst Bacsinszky geeft 1.82,dat is nog altijd -20%.Neem nu een 3 setter :6-3/4-6/3-6 =13-15.
0 Vind ik leuk's
boempatat:

Winst Bacsinszky geeft 1.82,dat is nog altijd -20%.Neem nu een 3 setter :6-3/4-6/3-6 =13-15.

Helemaal waar, ik doel er alleen meer op dat wanneer Bacsinszky een set verliest, dit vaak met 6-0, 6-1 of 6-2 is.
Maar ja, succes!
0 Vind ik leuk's
Nah, morgen Djokovic easy money op 1.13. Heb hem ook op -1.5 sets op 1.45
0 Vind ik leuk's
random-pinguin:
Nah, morgen Djokovic easy money op 1.13. Heb hem ook op -1.5 sets op 1.45

Pas op of Djoko geeft een set weg.Heb dat nog geweten. en voor 1.13 ,pfoe dit zou ik niet riskeren.
0 Vind ik leuk's
1.13 lijkt slecht. Maar hij is van 67-5 dit jaar, met alleen verliespartijen tegen Wawrinka, Murray, Federer (2x) en Karlovic (in Doha, eerste toernooi van het jaar). Tegen Ferrer (#8 van de wereld) wint hij 62 63, terwijl hij de minste wedstrijd van het toernooi speelt.

Nadal aan de andere kant, had moeite in al zn wedstrijden, en staat alleen nog in de top 10 omdat hij veel op gravel heeft gespeeld dit jaar.

En ik denk dat Djokovic extra scherp zal zijn om Nadal geen vertrouwen te gunnen richting de WTF en volgend seizoen.
0 Vind ik leuk's
ik zit net als gisteren vol op Djokovic -5.5 @ 2.08.

Fognini had aardig wat breekpunten tegen nadal en ook een paar breaks maar was hierin ook vaak slordig. Verder aardig wat dubbele fiuten. Djokovic domineert het hele toernooi waarin hij gisteren misschien wel zijn slechtste wedstrijd speelde. Erg slordig op zijn eigen service. Wel veel mooie rally's waarbij ferrer bijna iedere bal wel wist te halen en alsnog won djoko met 7 games verschil. Had eigenlijk in 8 gemoeten want hij stond 6-2 en in set 2 bij 5-2 op MP 2x op eigen service maar twee heel slordige fouten.

Overigens hebben Djokovic en nadal vorige week een oefenwedstrijd gehad en daar won Djokovic al met 6 games verschil won (6-4, 6-2). Laat staan als die er nu serieus ingaat.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.