Wedden op tennis
Plaats hier ervaringen,tips en/of vragen over tennis wedden. Ook is in dot forum genoeg ruimte om je afgesloten tennis weddenschappen te posten.
Let op: dit topic is gesloten. Lees ook het artikel over het wedden op Tennis of geef je tennis wedtips in dit forum topic.
in 10-10-2009 17:56 Overige sporten en evenementen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Is een redelijke denk ik. Ik denk niet dat Nadal op HC beter is dan Ferrer. Ik moet wel zeggen dat ik de highlights van die exho heb gezien in thailand en Djokovic was heel serieus daar, maar hij speelt nu de hele week al beter dan daar.
Djokovic-Nadal under 0,5 tb x1,3. Lijkt me een redelijk zekerheidje :)
Weet iemand misschien een site waar je achteraf kunt zien wat de live odds tijdens een wedstrijd waren?
Sock stond 64 52 met dubbele break voor, was veel beter en had nog steeds live odds van 1.1, dus toen heb ik even mn hele bankroll ingezet :p
Lol, zag iemand ergens Kyrgios vs Brands op 1.34 tippen. Zelf kon ik hem op 1.45 vinden, dus daar heb ik flink op ingezet
random-pinguin:
Lol, zag iemand ergens Kyrgios vs Brands op 1.34 tippen. Zelf kon ik hem op 1.45 vinden, dus daar heb ik flink op ingezet
Hij pakt het alleen niet serieus aan...Break voor nu in de 2e, hopen dast hij wint!
Jup, had na de 2e set nog wat ingezet op Brands op 3.4 oid, dus had sowieso winst, maar dooradt Brands uiteindelijk won had ik nog $4 extra winst :p