Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op tennis

Plaats hier ervaringen,tips en/of vragen over tennis wedden. Ook is in dot forum genoeg ruimte om je afgesloten tennis weddenschappen te posten.

Let op: dit topic is gesloten. Lees ook het artikel over het wedden op Tennis of geef je tennis wedtips in dit forum topic.

1 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwedden in 10-10-2009 17:56 Overige sporten en evenementen
in 10-10-2009 17:56 Overige sporten en evenementen
1664 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Djokovic op 1.05 tegen Bellecci.
0 Vind ik leuk's
Cilic op 1.58 tegen Dimitrov
0 Vind ik leuk's
Nou, Dimitrov speelt de beste wedstrijd van het seizoen en nog moet Cilic het spectaculair verkloten om Dimitrov te laten winnen
0 Vind ik leuk's
random-pinguin:
Nou, Dimitrov speelt de beste wedstrijd van het seizoen en nog moet Cilic het spectaculair verkloten om Dimitrov te laten winnen

Inderaad allerminst verwacht, 0/10 bp's weten te benutten, bad luck vooral denk..
0 Vind ik leuk's
Zonder dalen geen pieken!
Misschien beetje offtopic; waarom zijn er eigenlijk geen voorbeschouwingen van de ATP World Tour Masters in Parijs? Grootste toernooi van het einde van het jaar, leuke wedstrijden voor de boeg!
0 Vind ik leuk's
Zonder dalen geen pieken!
Ik ga voor Tsonga @ 1.70 vandaag
0 Vind ik leuk's
Ik ga voor Djokovic -5,5 games tegen Simon, @1.88
0 Vind ik leuk's
Pliskova to win @1,70
0 Vind ik leuk's
Joostvw:
Misschien beetje offtopic; waarom zijn er eigenlijk geen voorbeschouwingen van de ATP World Tour Masters in Parijs? Grootste toernooi van het einde van het jaar, leuke wedstrijden voor de boeg!
Joostvw:

Is al eerder gezegd, Timbarret mag maar een bepaalde hoeveelheid voorbeschouwingen doen. Persoonlijk ben ik het er wel mee eens dat ATP Bercy interessanter is dan de WTA finals, mja dat is mijn mening en de WTA finals zijn nog steeds een eindejaarstoernooi.

Btw, WTF zijn nog steeds een stuk belangrijker dan Parijs-Bercy.

Eeeennnn ik heb Rafa over Anderson op 1.35. Rafa is goed bezig en Anderson heeft een neiging om the choken.
0 Vind ik leuk's
Dit keer meer geluk. Nadal wint 46 76 62 na een MP weg te werken in de tie break. Daarna brak hij Anderson meteen, en nadat hij in een game 5 bp wegwerkte, was Anderson niks meer waard. Anderson verliest dus ondanks dat ie heel goed speelt.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.