Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op tennis

Plaats hier ervaringen,tips en/of vragen over tennis wedden. Ook is in dot forum genoeg ruimte om je afgesloten tennis weddenschappen te posten.

Let op: dit topic is gesloten. Lees ook het artikel over het wedden op Tennis of geef je tennis wedtips in dit forum topic.

1 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwedden in 10-10-2009 17:56 Overige sporten en evenementen
in 10-10-2009 17:56 Overige sporten en evenementen
1664 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
goede tips, ik speel vaak met je mee.
0 Vind ik leuk's
Wat denken jujllie van Ajax?
0 Vind ik leuk's
En van FC Barcelona? ik denk dat die er makkelijk overheen lopen
0 Vind ik leuk's
dit is een tennistopic jongens
0 Vind ik leuk's
Tennistips voor de kwalificaties van ATP Metz en St. Petersburg (allebei indoor Hardcourt) die dinsdag van start gaan:

Vincent Millot - Maxime Teixeira: Tip: Winst Vincent Millot @1.60
Dit is een wedstrijd tussen twee Fransen in de finale van het kwalificatietoernooi ATP Metz. De 29-jarige Vincent Millot is de nummer 194 op de ATP wereldranglijst. De 26-jarige Maxime Teixeira is de nummer 218 op de wereldranglijst. Head to head is het 2-0 in het voordeel van Teixeira, eenmaal op Roland Garros en eenmaal op challenger niveau. Beide spelers spelen voornamelijk op challenger niveau, maar gaan zich nu dus proberen te kwalificeren voor een hoofdtoernooi van een ATP. Teixeira is vooral een dubbelspeler en heeft daar dan ook 3 challenger toernooien op zijn naam staan, Millot heeft twee challenger toernooien op zijn naam staan in het enkelspel. Ik denk dat Millot hier terecht de favoriet is en moeite waard is om te spelen, omdat hij al 15 wedstrijden achtereenvolgens op hardcourt speelt nu en Teixeira speelde al een half jaar niet meer op hardcourt op zijn vorige wedstrijd na.

Bij de overige bets heb ik geen voorbeschouwing, maar ik heb er wel vertrouwen in:
Daniel Brands - Mischa Zverev: Tip: Winst Daniel Brands @1.65
Gilles Muller - Aljaz Bedene: Tip: Winst Gilles Muller @1.34
Victor Hanescu - Dusan Lajovic: Tip: Winst Dusan Lajovic @1.30

Ik speel Millot als een single en ik speel een combinatie van alle 4 @4.60.
GL

0 Vind ik leuk's
Lajovic tegen die odd is absoluut niet de moeite om te spelen. Ik geef Hanescu een goede kans.

EDIT: Helaas kwam Hanescu net te kort. Was een close match met twee tiebreaks.
0 Vind ik leuk's
freekvandereng:
Tennistips voor de kwalificaties van ATP Metz en St. Petersburg (allebei indoor Hardcourt) die dinsdag van start gaan:

Vincent Millot - Maxime Teixeira: Tip: Winst Vincent Millot @1.60
Dit is een wedstrijd tussen twee Fransen in de finale van het kwalificatietoernooi ATP Metz. De 29-jarige Vincent Millot is de nummer 194 op de ATP wereldranglijst. De 26-jarige Maxime Teixeira is de nummer 218 op de wereldranglijst. Head to head is het 2-0 in het voordeel van Teixeira, eenmaal op Roland Garros en eenmaal op challenger niveau. Beide spelers spelen voornamelijk op challenger niveau, maar gaan zich nu dus proberen te kwalificeren voor een hoofdtoernooi van een ATP. Teixeira is vooral een dubbelspeler en heeft daar dan ook 3 challenger toernooien op zijn naam staan, Millot heeft twee challenger toernooien op zijn naam staan in het enkelspel. Ik denk dat Millot hier terecht de favoriet is en moeite waard is om te spelen, omdat hij al 15 wedstrijden achtereenvolgens op hardcourt speelt nu en Teixeira speelde al een half jaar niet meer op hardcourt op zijn vorige wedstrijd na.

Bij de overige bets heb ik geen voorbeschouwing, maar ik heb er wel vertrouwen in:
Daniel Brands - Mischa Zverev: Tip: Winst Daniel Brands @1.65
Gilles Muller - Aljaz Bedene: Tip: Winst Gilles Muller @1.34
Victor Hanescu - Dusan Lajovic: Tip: Winst Dusan Lajovic @1.30

Ik speel Millot als een single en ik speel een combinatie van alle 4 @4.60.
GL

3/4
Helaas kon Brands niet van zijn tegenstander winnen en ging in 3 sets ten onder.

Morgen beginnen in Metz en St Petersburg de hoofdtoernooien, hierbij mijn tips:
Benoit Paire - Jerzy Janowicz: Tip: Winst Benoit Paire @1.77
Paire is de nummer 32 van de wereldranglijst en bezig aan een uitstekend seizoen. Jerzy Janowicz staat momenteel op plek 66 van de ATP lijst. Janowicz is bezig aan een middelmatig seizoen, hij verliest met name op zijn sterkere ondergrond hardcourt van spelers waar hij gewoon van hoort te winnen op hardcourt. Janowicz speelde van het weekend nog 2 Davis Cup wedstrijden tegen Martin Klizan(ATP-32) 0-3 L & Norbert Gombos(ATP-119) 3-1 W. Ondanks dat Janowicz dit jaar al 2x won van Paire op een hardcourt indoor baan zie ik hier Paire aan het langste eind trekken. Ik verwacht dat Paire een stuk frisser voor de dag zal komen en de head to head in evenwicht gaat brengen. Allez Benoit!

Bets zonder voorbeschouwing:
Horacio Zeballos - Rui Machado: Tip: Winst Horacio Zeballos @1.42
Tomislav Brkic - Miljan Zekic: Tip: Winst Miljan Zekic @1.67
Tommy Robredo - Mikhail Youzhny: Tip: Mikhail Youzhny +1.5 set handicap @1.43
Marsel Ilhan - Yannick Mertens: Tip: Winst Marsel Ilhan @1.47

Ik speel ze single 5/10
en in een combinatie 3/10 @8.82
0 Vind ik leuk's
freekvandereng:
3/4
Helaas kon Brands niet van zijn tegenstander winnen en ging in 3 sets ten onder.

Morgen beginnen in Metz en St Petersburg de hoofdtoernooien, hierbij mijn tips:
Benoit Paire - Jerzy Janowicz: Tip: Winst Benoit Paire @1.77
Paire is de nummer 32 van de wereldranglijst en bezig aan een uitstekend seizoen. Jerzy Janowicz staat momenteel op plek 66 van de ATP lijst. Janowicz is bezig aan een middelmatig seizoen, hij verliest met name op zijn sterkere ondergrond hardcourt van spelers waar hij gewoon van hoort te winnen op hardcourt. Janowicz speelde van het weekend nog 2 Davis Cup wedstrijden tegen Martin Klizan(ATP-32) 0-3 L & Norbert Gombos(ATP-119) 3-1 W. Ondanks dat Janowicz dit jaar al 2x won van Paire op een hardcourt indoor baan zie ik hier Paire aan het langste eind trekken. Ik verwacht dat Paire een stuk frisser voor de dag zal komen en de head to head in evenwicht gaat brengen. Allez Benoit!

Bets zonder voorbeschouwing:
Horacio Zeballos - Rui Machado: Tip: Winst Horacio Zeballos @1.42 VOID
Tomislav Brkic - Miljan Zekic: Tip: Winst Miljan Zekic @1.67
Tommy Robredo - Mikhail Youzhny: Tip: Mikhail Youzhny +1.5 set handicap @1.43
Marsel Ilhan - Yannick Mertens: Tip: Winst Marsel Ilhan @1.47

Ik speel ze single 5/10
en in een combinatie 3/10 @8.82

Helaas wat pech met 2 opgaves, die van Paire is een loss & die van Zeballos een void. Dus weer 3/4 uiteindelijk

Ik heb even geen tijd om ook maar één voorbeschouwing te schrijven, maar dit zijn mijn tips voor morgen:
John Millman - Philipp Kohlschreiber: Tip: Winst Kohlschreiber @1.32
Federico Delbonis - Nicolas Mahut: Tip: Winst Nicolas Mahut 2-0 @1.75
Marcel Granollers - Thanasi Kokkinakis: Tip: Winst Thanasi Kokkinakis @1.70
Andrey Rublev - Simone Bolelli: Tip: Winst Andrey Rublev @2.15

Ik speel ze weer single & combinatie @8.50

0 Vind ik leuk's
Kohlschreiber en Kokkinakis doe ik mee!!
0 Vind ik leuk's
Iemand fan van Delbonis tegen Mahut op 3.70?
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.