Wedden op tennis
Plaats hier ervaringen,tips en/of vragen over tennis wedden. Ook is in dot forum genoeg ruimte om je afgesloten tennis weddenschappen te posten.
Let op: dit topic is gesloten. Lees ook het artikel over het wedden op Tennis of geef je tennis wedtips in dit forum topic.
in 10-10-2009 17:56 Overige sporten en evenementen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Is er iemand die mij meer info kan geven over de wedstrijd tussen Flipkens en Diatchenko?
Flipkens heeft vandaag meer dan 2 uur op de baan gestaan bij temperaturen van meer dan 40 graden.
Volgens mij herstel je niet zo rap van deze omstandigheden en Diatchenko heeft haar eerste rond wel gemakkelijk gewonnen in 2 sets.
Als ik nu kijk naar de odds dan is Diatchenko underdog, odd 2,30 op Unibet.
Zien jullie Diatchenko als favoriet in deze wedstrijd? Haar spelstijl ken ik niet en weet dus niet of Flipkens hier moeite mee zal hebben.
Flipkens heeft vandaag meer dan 2 uur op de baan gestaan bij temperaturen van meer dan 40 graden.
Volgens mij herstel je niet zo rap van deze omstandigheden en Diatchenko heeft haar eerste rond wel gemakkelijk gewonnen in 2 sets.
Als ik nu kijk naar de odds dan is Diatchenko underdog, odd 2,30 op Unibet.
Zien jullie Diatchenko als favoriet in deze wedstrijd? Haar spelstijl ken ik niet en weet dus niet of Flipkens hier moeite mee zal hebben.
Straks om 16:00 uur. Het ATP Master toernooi van Washington gaat beginnen met de kwalificaties.
Edmund - Zverev --> Edmund win @1.57
Kyle Edmund is op hardcourt een sterke speler en zal veel vertrouwen halen uit zijn toernooi overwinning in Binghampton. Mischa Zverev speelde een aantal dagen terug nog een partij op gravel, en is kwalitatief een stuk minder op hardcourt. Ik ga voor een redelijk eenvoudige overwinning voor Edmund.
King - Devvarman --> Devvarman win @1.40
King is een ITF-speler die redelijk uit de voeten kan op hardcourt, maar het klasse verschil is veel te groot met Devvarman. Leuke odd voor in een combo.
Ik speel Edmund singel [6/10] en samen met Devvarman in een combo @2.20 [5/10] op Bwin.
Edmund - Zverev --> Edmund win @1.57
Kyle Edmund is op hardcourt een sterke speler en zal veel vertrouwen halen uit zijn toernooi overwinning in Binghampton. Mischa Zverev speelde een aantal dagen terug nog een partij op gravel, en is kwalitatief een stuk minder op hardcourt. Ik ga voor een redelijk eenvoudige overwinning voor Edmund.
King - Devvarman --> Devvarman win @1.40
King is een ITF-speler die redelijk uit de voeten kan op hardcourt, maar het klasse verschil is veel te groot met Devvarman. Leuke odd voor in een combo.
Ik speel Edmund singel [6/10] en samen met Devvarman in een combo @2.20 [5/10] op Bwin.
Fognini wint van Nadal @4,70. Hij is de angstgegner van Nadal. Helaas: Fognini in beide sets een break voor gestaan, maar gaf het weg.
Vandaag in Kitzbühel voor mij:
Lajovic over Youzhny @1.33 result: 63/64
Haider-Maurer over Souza @1.33 result : 76(72)/64
samen @1.77 Ladbrokes
Lajovic over Youzhny @1.33 result: 63/64
Haider-Maurer over Souza @1.33 result : 76(72)/64
samen @1.77 Ladbrokes
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
Ik heb vandaag
los : Melzer.J - Gimeno-Traver D totaal 3 sets
Samen :
Melzer.J - Gimeno-Traver D : Melzer.J winst
Youzhny M. - Lajovic D. : Lavojic D. winst
Haider-Maurer A. - Souza J. : Haider-Maurer A. Winst
los : Melzer.J - Gimeno-Traver D totaal 3 sets
Samen :
Melzer.J - Gimeno-Traver D : Melzer.J winst
Youzhny M. - Lajovic D. : Lavojic D. winst
Haider-Maurer A. - Souza J. : Haider-Maurer A. Winst
Almagro - Lajovic : Lajovic wint @ 3.20
Almagro veel moeite gehad in zijn vorige matches tegen Melzer en Vesely, die veel kracht gekost hebben. Lajovic goede overwinning tegen Youzhny, en was Seppi aan het inmaken totdat Seppi opgaf. Lajovic dus goed uitgerust, terwijl Almagro veel tiebreak en een 3 setter tegen Vesely nodig had. Voor deze odd ligt er enorm veel value op Lajovic, dus ga ik voor hem!
Almagro veel moeite gehad in zijn vorige matches tegen Melzer en Vesely, die veel kracht gekost hebben. Lajovic goede overwinning tegen Youzhny, en was Seppi aan het inmaken totdat Seppi opgaf. Lajovic dus goed uitgerust, terwijl Almagro veel tiebreak en een 3 setter tegen Vesely nodig had. Voor deze odd ligt er enorm veel value op Lajovic, dus ga ik voor hem!
Hey,
Ik heb live gewed op de wedstrijd Coric-Gonzalez. Het stond in 1-1 in sets en in set 3 was het 3-3 en opslag Coric bij 15-0. Op dat moment speel ik op Gonzalez dat hij de match nog won. Blijkbaar gaf hij op bij 15-0 en verloor hij dus daardoor . Nu is mijn bet 'verloren' terwijl ik dacht dat dit uitgesteld ging zijn en mijn inzet gewoon ging terug hebben. Mag Napoleon games dit zomaar doen? want ik kan hier toch niets aan doen, ik bedoel er is niet eens 1 puntje gespeeld sinds dat ik inzette..
Ik heb live gewed op de wedstrijd Coric-Gonzalez. Het stond in 1-1 in sets en in set 3 was het 3-3 en opslag Coric bij 15-0. Op dat moment speel ik op Gonzalez dat hij de match nog won. Blijkbaar gaf hij op bij 15-0 en verloor hij dus daardoor . Nu is mijn bet 'verloren' terwijl ik dacht dat dit uitgesteld ging zijn en mijn inzet gewoon ging terug hebben. Mag Napoleon games dit zomaar doen? want ik kan hier toch niets aan doen, ik bedoel er is niet eens 1 puntje gespeeld sinds dat ik inzette..
Betking
Ik ben bang van wel robin21, bij unibet is dat ook zo geloof ik.
Onderaan van deze pagina: https://nl-be.napoleongames.be/cs/faq
Wat gebeurd er als een speler opgeeft tijdens de tenniswedstrijd
Wedstrijd"-weddenschappen zijn gebaseerd op het algemene principe van voortgang in of winst van een toernooi, afhankelijk van naar welke fase van de competitie de wedstrijd verwijst. De speler/het team dat doorgaat naar de volgende ronde of het toernooi wint, wordt geacht de winnaar te zijn van de weddenschap, ongeacht de duur van de wedstrijd, opgaves, diskwalificaties, enz. Deze weddenschappen zijn geldig wanneer er minimaal één set wordt voltooid.
De eerste set is in je wedstrijd al geweest waardoor deze voorwaarde is ingegaan.
Mocht Coric hebben opgegeven dan had je meteen winst gekregen, helaas is het nu in je nadeel.
Onderaan van deze pagina: https://nl-be.napoleongames.be/cs/faq
Wat gebeurd er als een speler opgeeft tijdens de tenniswedstrijd
Wedstrijd"-weddenschappen zijn gebaseerd op het algemene principe van voortgang in of winst van een toernooi, afhankelijk van naar welke fase van de competitie de wedstrijd verwijst. De speler/het team dat doorgaat naar de volgende ronde of het toernooi wint, wordt geacht de winnaar te zijn van de weddenschap, ongeacht de duur van de wedstrijd, opgaves, diskwalificaties, enz. Deze weddenschappen zijn geldig wanneer er minimaal één set wordt voltooid.
De eerste set is in je wedstrijd al geweest waardoor deze voorwaarde is ingegaan.
Mocht Coric hebben opgegeven dan had je meteen winst gekregen, helaas is het nu in je nadeel.
Wat Tim hierboven zegt klopt, maar als je de handicap speelt op een speler is hij wel void bij een opgave van wie dan ook. Ik speelde Coric -3.5 games en die is gevoid ook al kon hij de handicap line niet meer halen. Soms heb je geluk met opgaves en soms niet. Deal with it!
Ok maar dit is toch zéér onlogisch, stel nu dat die jongen ( Gonzalez) zijn hand breekt bij het vallen. De odds zijn nog open maar als 'speler' weet je dat totaal niet, je speelt dan op hem en 2 seconden erna zijn de odds wel uit...
Betking