Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op tennis

Plaats hier ervaringen,tips en/of vragen over tennis wedden. Ook is in dot forum genoeg ruimte om je afgesloten tennis weddenschappen te posten.

Let op: dit topic is gesloten. Lees ook het artikel over het wedden op Tennis of geef je tennis wedtips in dit forum topic.

1 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwedden in 10-10-2009 17:56 Overige sporten en evenementen
in 10-10-2009 17:56 Overige sporten en evenementen
1664 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Dellacqua-Pliskova Pliskova to win @1.37
Zahlavova-Errani Zahlavova to win @1.35
Safarova-Cibulkova Safarova to win @1.30

Gezamenlijke odd: 2.40

Damn! Had ik niet verwacht...
0 Vind ik leuk's
Querrey - Simon @2.00
Petkovic +4 - Wozniacki @2.00

Succes.
0 Vind ik leuk's
principito93:
Querrey - Simon @2.00
Petkovic +4 - Wozniacki @2.00

Succes.

Querrey won. Petkovic +4 lost.
0 Vind ik leuk's
oke oke ik zal deze dan even in de gaten houden
0 Vind ik leuk's
Interessante site voor tennis en nu Wimbledon eraan komt:
http://www.tennisupdate.nl/tennisnieuws/12589/sijsling-tegen-querrey-gunstige-loting-haase/
Vooral voor de nederlanders
(h)
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
Ik ben vrij nieuw met het wedden op Tennis maar als een speler tijdens de wedstrijd opgeeft door een blessure. Dan wordt die toch als verliezer beschouwd? En wordt de bet niet 'void' ?
0 Vind ik leuk's
unibetboy:
Ik ben vrij nieuw met het wedden op Tennis maar als een speler tijdens de wedstrijd opgeeft door een blessure. Dan wordt die toch als verliezer beschouwd? En wordt de bet niet 'void' ?

verschilt per bookie Unibetboy
0 Vind ik leuk's
sport is iets heel moois thierryz1.blogabet.com
unibetboy:

Mss heb je hier iets aan?
https://www.voetbalwedden.net/topic/tennis-wat-als-een-speler-retired-bookies-rules-3025/
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
Tip : deze week morgen.

Morgen start het WTA toernooi van Bastad op Gravel.
Serena is favoriet 1.50, maar is zeer de vraag of ze mee doet. Hierna komt Stosur 7.00 en Zahlavova Strycova 16.00 en Siniakova 35.00

Stosur won de week voor Roland Garros het wta toernooi van Strassbourg op Gravel. Ze versloeg hier Puig,Tomjaljovic,Stephens en Mladenovic in de finale.

Stosur to win speel ik @7.00
0 Vind ik leuk's
palli10:
Tip : deze week morgen.

Morgen start het WTA toernooi van Bastad op Gravel.
Serena is favoriet 1.50, maar is zeer de vraag of ze mee doet. Hierna komt Stosur 7.00 en Zahlavova Strycova 16.00 en Siniakova 35.00

Stosur won de week voor Roland Garros het wta toernooi van Strassbourg op Gravel. Ze versloeg hier Puig,Tomjaljovic,Stephens en Mladenovic in de finale.

Stosur to win speel ik @7.00

Goede tip (y) ieder geval goede value op.
Williams speelt de dag na de finale een exhibitiewedstrijd in eigen land, dus is maar af te vragen of ze speelt en als ze al speelt hoe groot haar motivatie zal zijn.

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.