Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op tennis

Plaats hier ervaringen,tips en/of vragen over tennis wedden. Ook is in dot forum genoeg ruimte om je afgesloten tennis weddenschappen te posten.

Let op: dit topic is gesloten. Lees ook het artikel over het wedden op Tennis of geef je tennis wedtips in dit forum topic.

1 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwedden in 10-10-2009 17:56 Overige sporten en evenementen
in 10-10-2009 17:56 Overige sporten en evenementen
1664 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Kudla - Ebden
Pick: Over 22,5 games @ 1,91

Volgens de bookmaker is Ebden aardig favoriet (2,20 - 1,60) maar dat is denk ik niet helemaal juist. De nummer 131 op de wereldranglijst, Kudla, speelt vandaag tegen Ebden, die op de 154ste plaats staat. Beide wisten de voorbije dagen indruk te maken. Kudla won gister zeer overtuigend van McGee, waar hij de dagen ervoor Andreozzi (2-1), Jaziri (0-2) en Basic wist te verslaan (2-1). Vooral de eigen games zijn sterk, een goede service en een solide slag. Eden aan de andere kant kent ook een uitstekende vorm. Wist de laatste dagen van Millman (2-0), Wang (2-0), Kuznetov (2-0) en Dodig te winnen en is daarom favoriet. Ik ben het ermee eens dat Ebden zeer gevaarlijk is maar Kudla moet zeker niet onderschat worden. De over lijkt me hier daarom prima speelbaar. Opvallend: deze twee speelde vorige week nog tegen elkaar, toen Ebden met 2-1 won. Een zelfde score zie ik hier op het bord verschijnen. Succes!
0 Vind ik leuk's
Zonder dalen geen pieken!
best-fixes.blogspot.com

Our team with experience more than 6 years. We work as an oddsmakers in one of the largest bookmakers in the market. We specialize in selecting football leaguese specially the English, French and tennis.

Our picks are based on full analysis of statistics and teams info, coefficient movement, psychological factors, motivation, suspensions, injuries and insider information (not always).

Additionaly we have access to confidential information therefore serious and big players have a lot to gain from working with us. Persons interested of our carefully selected tips please contact via email: bestfixes@yahoo.com

6/20/2015
Uruguay - Paraguay /soccer, Copa America/
Germany U21 - Denmark U21 /soccer, U21 European Championship/

Fix: Seattle Sounders - San Jose Earthquakes /soccer, USA, MLS

MLB: Colorado Rockies - Milwaukee Brewers

Today we are introducing major changes. Due to the increasing interest in our services, we have decided to add to our offer American sports (each day one carefully selected game). For this reason today we have prepared a great offer for all nationalities. Today and tomorrow everyone can buy our services with 50% discount.

1 month subscription for soccer and tennis - 150 EUR*
1 month subscription for MLB - 150 EUR*
*promotional price
0 Vind ik leuk's
en hier zijn ze terug (n)
0 Vind ik leuk's
Karlovic wint van Federer @ 5,10.
Troicki wint van Murray @5,60.

Helaas. Karlovic kansloos in 2 tiebreaks en Troicki had de tweede set moeten pakken.
0 Vind ik leuk's
Pliskova wint van Mladenovic
Kerber wint van Lisicki

samen goed voor odd van 2.64

BAM! In the bag baby!
0 Vind ik leuk's
Chung - Ramos (Ramos + 1,5 set @ 1,54)
Stakhovsky - Johnson (Johnson winnen @ 1,66)

Combinatie van 2,56

De vorm van Chung (76 op het de wereldranglijst) is niet best. Verloor al drie wedstrijden op rij en heeft maar weinig ervaring. Ramos aan de andere kant (57 op de wereldranglijst) is kwalitatief beter maar niet echt een gras speler, vooral klei. Dit is zijn seizoensdebuut op gras maar zijn kwaliteit geeft hier de doorslag denk ik. Verwacht dat Ramos zou kunnen winnen hier waar de bookmaker Chung als de favoriet ziet, wat niet helemaal correct is. Denk dat Chung het moeilijk gaat krijgen en wel een set moet kunnen pakken hier.

Johnson aan de andere kant (53 op wereldranglijst) won eerder dit jaar van Stakhovsky (plaats 50 op de wereldranglijst) bij Roland Garros en nu heeft die ook een goede mogelijkheid. Stakhovsky heeft het de laatste tijd moeilijk. Hij verloor al drie wedstrijden op rij en heeft problemen met zijn rug, iets wat hier gaat meespelen. Johnson wist pas Tomic nog te overmeesteren in Halle, waarna hij in de tweede ronde eruit vloog. Johnson moet dit kunnen winnen en dat gaat hij ook doen denk ik, voor een aardige notering! Succes!
0 Vind ik leuk's
Zonder dalen geen pieken!
Terug met wat tennis picks voor t toernooi in Nottingham. Ik start vandaag met een combi (triple):

Yen Hsun- Bemelmans/ Yen Hsun to win
Giraldo - Haider Maurer/ Giraldo to win
Ward - smyczek/ Ward to win
Combi Odd: 3.90
0 Vind ik leuk's
Doe ook maar een keer wat Tennis tipjes.

Zahlavova - Begu (1.45)
Bouchard - Riske (1.74)
Haider-Maurer - Giraldo (2.43)
Bolelli - Soeda (Bolelli -1.5 sets - 1.93)
Mayer - Hyeon Chung (1.55)
Bencic - Keys (1.67)

Overal 1 unit op

0 Vind ik leuk's
Hopen dat Hsun Lu en Ward het af kunnen maken, dan is de treble van gisteren binnen. Staan er beiden goed voor. Verder nog een nieuwe combi vandaag:

Simon to win
Sela to win
Alexander Zverev to win
Istomin to win
Mannarino to win
Combi Odd: 5.97
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.