Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op tennis

Plaats hier ervaringen,tips en/of vragen over tennis wedden. Ook is in dot forum genoeg ruimte om je afgesloten tennis weddenschappen te posten.

Let op: dit topic is gesloten. Lees ook het artikel over het wedden op Tennis of geef je tennis wedtips in dit forum topic.

1 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwedden in 10-10-2009 17:56 Overige sporten en evenementen
in 10-10-2009 17:56 Overige sporten en evenementen
1664 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik denk dat Harrison wint, vind hem vanaf de US swing best sterk spelen. Mahut is een begaafde speler, vooral op gras erg goed maar ik vraag me af of hij nog goed genoeg is om best of 5 op hardcourt te winnen.
0 Vind ik leuk's
tips:

Isner 3-0 win @1.80
Berdych 3-0 win @1.40
Nishikori -7.5 @1.91
Bertens @1.53
Muguruza 2-0 win @1.50
0 Vind ik leuk's
hetisboerie:
Ik denk dat Harrison wint, vind hem vanaf de US swing best sterk spelen. Mahut is een begaafde speler, vooral op gras erg goed maar ik vraag me af of hij nog goed genoeg is om best of 5 op hardcourt te winnen.

Easy. Mooie quote was het.
0 Vind ik leuk's
morgenvroeg om 6u
Haas T. - Paire B.:Tommy +2.5 sets @1.68 UB
http://www.flashscore.com/match/n35w4yKR/#match-summary
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
boempatat:
morgenvroeg om 6u
Haas T. - Paire B.:Tommy +2.5 sets @1.68 UB
http://www.flashscore.com/match/n35w4yKR/#match-summary

ik speel hem mee, ga er wel een combi rond bouwen ;-)
0 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)
heb er karlovic bijgezet en goffin -5.5 game (y)
0 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)
yellowboy:
heb er karlovic bijgezet en goffin -5.5 game (y)

4.18 odd vond ik nog wel lekker. Ben je gevolgd (y)

Heb alleen geen vol vertrouwen in Karlovic... Maar goed, zullen het wel zien.
0 Vind ik leuk's
Op filmpjes zag Haas er ontzettend afgetraind uit en Paire kan van iedereen een set verliezen, is het proberen waard dus inderdaad. Kijk uit met Goffin, Opelka is 2.11 en wordt gezien als nieuwe Karlovic, maar dan met meer mogelijkheden in de rally's.
0 Vind ik leuk's
hetisboerie:
Op filmpjes zag Haas er ontzettend afgetraind uit en Paire kan van iedereen een set verliezen, is het proberen waard dus inderdaad. Kijk uit met Goffin, Opelka is 2.11 en wordt gezien als nieuwe Karlovic, maar dan met meer mogelijkheden in de rally's.

Dat voorspelt niet veel goeds voor mijn combi lol.
0 Vind ik leuk's
Hij is nog heel jong (19) en heeft dus nog niet zo veel ervaring als een Isner, Karlovic hebben op de momenten wanneer het spannend word, maar veelzeggend is dat hij in zijn drie kwalificatierondes geen enkele keer gebroken werd (al is Goffin natuurlijk flink wat niveaus hoger). Daarnaast klopte hij in het afgelopen half jaar al mannen als Chardy, Donald Young, Stakhovsky en Kevin Anderson. Goffin vond ik in Doha enorm zwak, had van Haase kunnen verliezen als Haase mentaal niet zo zwak zou zijn en werd daarna van de baan geslagen door een goede Verdasco. Ik zeg niet dat het niet kan lukken want Goffin is een prime retourneerder, maar soms is wat meer informatie nuttig denk ik.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.