Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op tennis

Plaats hier ervaringen,tips en/of vragen over tennis wedden. Ook is in dot forum genoeg ruimte om je afgesloten tennis weddenschappen te posten.

Let op: dit topic is gesloten. Lees ook het artikel over het wedden op Tennis of geef je tennis wedtips in dit forum topic.

1 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwedden in 10-10-2009 17:56 Overige sporten en evenementen
in 10-10-2009 17:56 Overige sporten en evenementen
1664 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Heb er toch maar 1% bankroll op, dus ik ga er niet van wakker liggen. Maar toch liever dat hij lukt ;-)
Thx voor de info!
0 Vind ik leuk's
hetisboerie:
Hij is nog heel jong (19) en heeft dus nog niet zo veel ervaring als een Isner, Karlovic hebben op de momenten wanneer het spannend word, maar veelzeggend is dat hij in zijn drie kwalificatierondes geen enkele keer gebroken werd (al is Goffin natuurlijk flink wat niveaus hoger). Daarnaast klopte hij in het afgelopen half jaar al mannen als Chardy, Donald Young, Stakhovsky en Kevin Anderson. Goffin vond ik in Doha enorm zwak, had van Haase kunnen verliezen als Haase mentaal niet zo zwak zou zijn en werd daarna van de baan geslagen door een goede Verdasco. Ik zeg niet dat het niet kan lukken want Goffin is een prime retourneerder, maar soms is wat meer informatie nuttig denk ik.

Goffin was ziek in Doha. Neemt niet weg dat Opelka idd een goede speler is met veel talent, maar van Goffin verwacht ik ook veel dit toernooi, kwartfinale moet mogelijk zijn. Haas durf ik niet met zo weinig wedstrijdritme ook al is het tegen Paire. Zal straks m'n picks posten. Gister 5/6 maar natuurlijk ff geen tijd gehad om te posten, zul je altijd zien..
0 Vind ik leuk's
Ik speel Haas ook niet, maar snap wel dat iemand hem pickt. Ik ga Sela spelen, -3.5 misschien ook. Al is die partij pas later deze week.
0 Vind ik leuk's
Zverev 3-0 tegen Haase odd 1.91
0 Vind ik leuk's
hetisboerie:
Ik speel Haas ook niet, maar snap wel dat iemand hem pickt. Ik ga Sela spelen, -3.5 misschien ook. Al is die partij pas later deze week.

Sela is mustplay ja, ongelofelijk waar zo'n natte krant als hij dit ineens allemaal vandaan haalt lol
0 Vind ik leuk's
Tiafoe -1.5 @2.1
Gigantisch talent die op zijn 18e (!) bijna de top 100 binnenstormt. Kukushkin lijkt alleen maar verder in verval te zijn en hoewel hij bewezen heeft op een goede dag geweldig te kunnen tennissen verliest hij wedstrijd na wedstrijd. Dit kan zomaar 3-0 worden en dus ligt er prima value op de -1.5.

Medvedev -1.5 @1.8
Medvedev is net als Tiafoe een groot talent. Heeft afgelopen jaar bewezen geweldig te spelen op hardcourt. Escobedo is zeker geen verkeerde hardcourtspeler maar ik denk dat het verschil tussen deze mannen wel groot genoeg is voor de line. Escobedo pakt niet meer dan 1 set als Medvedev zijn niveau haalt.

Muller -1.5 @ 1.7
Hoewel Fritz een leuk talent is kent hij toch wel enige terugval op dit moment. Muller heeft een geweldige service die op het hardcourt in Australië prima tot zijn recht komt zoals we ook afgelopen week zagen. Muller won het toernooi in Sydney en zal dus vol zelfvertrouwen beginnen aan de Australian Open. 3-0 is ook zeker niet uitgesloten, maar de -1.5 line moet makkelijk te doen zijn als zijn service loopt zoals afgelopen week.

Baghdatis -1.5 @2
Youhzny is op zijn retour. Baghdatis speelde best prima in Auckland maar stuitte op een hele sterke Sousa. Het kwaliteitsverschil is gewoonweg te groot.

Karlovic 3-0 @2.75
Hoewel Zeballos echt een van mijn favoriete spelers is om op te betten op gravel, is hij gewoon zwaar zaad op hardcourt, hij speelt er dan ook zelden op. Karlovic zijn opslag is natuurlijk prima geschikt voor hardcourt en ik zie Zeballos hier gewoon bijna niet doorheen komen. Het zal wellicht op 2/3 tiebreaks aankomen maar hier hoort Karlovic gewoon de baas in te zijn.

Konjuh @1.73
Konjuh is een groot talent en staat met haar 19 jaar knap in de top 40 van de wereld. Mladenovic zit daar net iets onder maar na haar geweldige eerste jaren op de tour vind ik haar nu een lichte terugval hebben. Konjuh moet dit wel kunnen winnen.

Niculescu 2-0 @2.3
Niculescu verloor afgelopen week de finale in Hobart, maar raakte daar zonder een set te verliezen. Bewijst de afgelopen maanden sterk te zijn op hardcourt. Blinkova is een erg groot talent maar ik denk dat dit op ervaring een prooi voor Niculescu moet zijn. Ze zal het graag in 2 willen klaren want tegen een onbevangen jonge speelster die niks te verliezen heeft als Blinkova wil je liever geen 3e set spelen.

Strycova 2-0 @1.8
Ongeveer een zelfde soort verhaal als bij Niculescu, al is Kulichkova wel een minder groot talent dan Blinkova. Strycova is ook een meer steady speelster dan Niculescu. Heb Strycova een aantal keer zien spelen afgelopen weken en daarin maakte ze een goede indruk op mij. Dat alles bij elkaar opgeteld maakt dit voor mij naast Muller en Tiafoe de must-bet van vannacht.

Veel picks dus genoeg om te kiezen, hopen op net zo'n lekkere nacht als gister.
0 Vind ik leuk's
Nice. Konjuh was vorige week wel geblesseerd in de finale tegen Davis. Weet niet hoe ze er fysiek nu voorstaat. Mladenovic vind ik echt een enorm rare speelster.
0 Vind ik leuk's
deze tipjes ga ik eens bestuderen en er ook nog wel een paar uitpikken :)
0 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)
ik heb muller en baghdatis -1.5 set meegepakt, waren idd veel tipjes en gaan er veel van juist zijn maar ik hou het bij deze 2 ;-)
Good luck (y)
0 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)
Ik speel deze :

Dudi Sela (ISR) -3,5 games @ 1.91 bwin
1% bankroll

Medvedev -1.5 sets @ 1.82 unibet
1% bankroll

Muller - 1.5 sets @ 1.67 unibet
2% bankroll
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.