Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op tennis

Plaats hier ervaringen,tips en/of vragen over tennis wedden. Ook is in dot forum genoeg ruimte om je afgesloten tennis weddenschappen te posten.

Let op: dit topic is gesloten. Lees ook het artikel over het wedden op Tennis of geef je tennis wedtips in dit forum topic.

1 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwedden in 10-10-2009 17:56 Overige sporten en evenementen
in 10-10-2009 17:56 Overige sporten en evenementen
1664 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Mooie picks wel, Hintum. Had er zelf ook al paar uit je lijstje staan. Baghdatis en Konjuh vind ik dan wel gevaarlijke picks alleen.
0 Vind ik leuk's
ik zie Youzny eiglijk ook maar hoogstens 1setje winnen tegen Baghdatis, de enige manier waarop Youzny er meer kan winnen is als Baghdatis zichzelf weer volledig verliest ;-)
0 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)
J. Thompson - J. Sousa 2 @ 1.55

Sousa een hele complete top 40 speler. Al verwacht ik dat hij dit jaar nog wel gaat stijgen qua ranking. Vorige week een hele goede week gehad
waar hij in de finale in 3 sets verloor van Jack Sock.

Thompson zeker geen slechte speler, maar amper ervaring op het hoogste niveau. Kan misschien nog een set mee pakken maar daarmee houdt het ook wel op.
0 Vind ik leuk's
Ik speel juist op Zeballos to win tegen Karlovic @3.4. Zeballos is wellicht wel een gravelspeler, maar ik vind Karlovic niks overtuigen de laatste tijd. Zal waarschijnlijk wel eindigen in 4 tiebreaks en daar liggen echt wel kansen. Als Karlovic' service niet overtuigend loopt, vind ik Zeballos tegen die quote wel een valuebetje waard.

Hetzelfde geldt voor Bencic - Williams. Bencic veel gespeeld, tips gekregen van Federer en daarnaast heeft Williams amper gespeeld, heeft ze blessures gehad en ook al eens van Bencic heeft verloren. @5.1 dan een mooie quote.

Verdasco - Djoko over 3.5 set @2.7 lijkt me ook mooi. Je ziet bij vele toppers een stroef begin en ik vond Djokovic ook op de vorige toernooien niet overtuigen, ondanks een winst. Had de vorige match ook met 2-0 moeten winnen, maar miste alleen 4 matchpoints.

Verder zijn konjuh en zverev 3-0 ook mooie bets. Fognini - Lopez over 38.5 lijkt mij ook een mooie. 2 spelers die beide pas goed gaan spelen als ze achterstaan waardoor ik het wel 3-2 zie worden.
0 Vind ik leuk's
Bencic speel ik ook wel ja, Fognini - Lopez pak ik ook wel mee
0 Vind ik leuk's
Hoe zeker is iedereen van winst van Dudi Sela tegen Lukas Lacko? Ik heb namelijk de volgende combi:

11/12 goed, odd 79, stake 10.
Alleen Sela -3,5 @1,85 ontbreekt nog.

Zouden jullie m laten staan of verzekeren en op Lacko betten?

Hoor graag van jullie!
0 Vind ik leuk's
Verwacht wel dat Sela wint ja maar in zo'n combi verzeker je toch altijd bij 11/12 goed?
0 Vind ik leuk's
Sowieso verzekeren ja, stel dat Sela uitglijdt over een door zweet nat geworden lijn en zijn enkel breekt. Of dat er Palestijnse fans het veld bestormen en hem aanvallen.. Alles kan...
0 Vind ik leuk's
Uiteraard verzekeren. Lijkt me logisch na een 11/12. En zeker omdat je verzekert op de underdog, hoef je niet super veel gaan in te dekken.
0 Vind ik leuk's
daffie:
Uiteraard verzekeren. Lijkt me logisch na een 11/12. En zeker omdat je verzekert op de underdog, hoef je niet super veel gaan in te dekken.

Hoeveel zou jij op Lacko +3,5 inzetten om te verzekeren?
Stake was 10
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.