Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op tennis

Plaats hier ervaringen,tips en/of vragen over tennis wedden. Ook is in dot forum genoeg ruimte om je afgesloten tennis weddenschappen te posten.

Let op: dit topic is gesloten. Lees ook het artikel over het wedden op Tennis of geef je tennis wedtips in dit forum topic.

1 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwedden in 10-10-2009 17:56 Overige sporten en evenementen
in 10-10-2009 17:56 Overige sporten en evenementen
1664 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Sorry boem maar Nadal geef ik op AO echt misschien 3% procent kans als djoko en Murray uitvallen zie ik het alleen gebeuren.
0 Vind ik leuk's
Yuki Bhambri ATP: 381 - Ernesto Escobedo ATP: 133 (Geen H2H)
Escobedo stuk sterker op zijn servicegames dan Bhambri & won vrij gemakkelijk van Ito. Ito is een zelfde soort speler als Bhambri en hierdoor zou Escobedo deze moeten kunnen pakken.

Marco Trungelliti ATP: 150 - Go Soeda ATP: 141 (H2H 1-0)
Trungeliti had in de vorige ronde een opgave tegen zich, maar speelde in de 1e ronde erg sterk tegen Kovalik. Deed het vorig jaar ook goed in het hoofdtoernooi en ik denk dat hij deze weer zal bereiken ten koste van Soeda. Soeda had problemen met Menendez en kreeg veel breakpoints tegen. Ik ga voor een sterk spelende Trungelitti!

Double @2.71

------
Helaas verloor Trungelitti, waar hij zeker kansen had in de wedstrijd. Serveerde alleen te matig in de 3e set.
0 Vind ik leuk's
de odd's voor de 1ste ronde staan op unibet.

1 odd viel mij meteen op: mahut - harrisson

mahut krijgt 1.97 om te winnen, mis ik nu iets of is dit niet veel te veel???
0 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)
Vrouwen: Konta@18, Pliskova@8
Mannen: Wawrinka@17 Dimitrov@43 Tsonga@101
Had een hele uitleg erbij maar die ging ineens weg..
0 Vind ik leuk's
Goedeavond iedereen,

Iemand nog tips voor vannacht?
0 Vind ik leuk's
Almagro ATP 43 - Chardy ATP 71: Almagro 2.06. Prima odd voor iemand die 5-0 voorstaat in onderlinge ontmoetingen. Daarnaast net wat betere stats op hardcourt.

Harrison ATP 89 - Mahut ATP 38: Harrison 1.83. Harrison in vorm op zijn favoriete ondergrond tegen Mahut die ik geen best of 5 meer zie winnen als het niet op gras is.

0 Vind ik leuk's
Speeldag 1

Mischa Zverev winnen odd 1.30
Troicki odd 1.22
Bedene odd 1.18
Johnson odd 1.24
Evans odd 1.25
Totaal 2.92
I know kleine odds maar 1ste ronde altijd moeilijk.
0 Vind ik leuk's
gejars1:
Almagro ATP 43 - Chardy ATP 71: Almagro 2.06. Prima odd voor iemand die 5-0 voorstaat in onderlinge ontmoetingen. Daarnaast net wat betere stats op hardcourt.

Laatste keer in 2014 tegen elkaar gespeeld. Vind ik dus niet echt relevant. Is gewoon een 50/50 match en dat geven de odds ook aan.
GL
0 Vind ik leuk's
Zou m'n geld ook echt niet op die wedstrijd durven zetten idd
0 Vind ik leuk's
wat denken jullie van Mahut?
0 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.