Wedden op tennis
Plaats hier ervaringen,tips en/of vragen over tennis wedden. Ook is in dot forum genoeg ruimte om je afgesloten tennis weddenschappen te posten.
Let op: dit topic is gesloten. Lees ook het artikel over het wedden op Tennis of geef je tennis wedtips in dit forum topic.
in 10-10-2009 17:56 Overige sporten en evenementen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Sorry boem maar Nadal geef ik op AO echt misschien 3% procent kans als djoko en Murray uitvallen zie ik het alleen gebeuren.
Yuki Bhambri ATP: 381 - Ernesto Escobedo ATP: 133 (Geen H2H)
Escobedo stuk sterker op zijn servicegames dan Bhambri & won vrij gemakkelijk van Ito. Ito is een zelfde soort speler als Bhambri en hierdoor zou Escobedo deze moeten kunnen pakken.
Marco Trungelliti ATP: 150 - Go Soeda ATP: 141 (H2H 1-0)
Trungeliti had in de vorige ronde een opgave tegen zich, maar speelde in de 1e ronde erg sterk tegen Kovalik. Deed het vorig jaar ook goed in het hoofdtoernooi en ik denk dat hij deze weer zal bereiken ten koste van Soeda. Soeda had problemen met Menendez en kreeg veel breakpoints tegen. Ik ga voor een sterk spelende Trungelitti!
Double @2.71
------
Helaas verloor Trungelitti, waar hij zeker kansen had in de wedstrijd. Serveerde alleen te matig in de 3e set.
Escobedo stuk sterker op zijn servicegames dan Bhambri & won vrij gemakkelijk van Ito. Ito is een zelfde soort speler als Bhambri en hierdoor zou Escobedo deze moeten kunnen pakken.
Marco Trungelliti ATP: 150 - Go Soeda ATP: 141 (H2H 1-0)
Trungeliti had in de vorige ronde een opgave tegen zich, maar speelde in de 1e ronde erg sterk tegen Kovalik. Deed het vorig jaar ook goed in het hoofdtoernooi en ik denk dat hij deze weer zal bereiken ten koste van Soeda. Soeda had problemen met Menendez en kreeg veel breakpoints tegen. Ik ga voor een sterk spelende Trungelitti!
Double @2.71
------
Helaas verloor Trungelitti, waar hij zeker kansen had in de wedstrijd. Serveerde alleen te matig in de 3e set.
de odd's voor de 1ste ronde staan op unibet.
1 odd viel mij meteen op: mahut - harrisson
mahut krijgt 1.97 om te winnen, mis ik nu iets of is dit niet veel te veel???
1 odd viel mij meteen op: mahut - harrisson
mahut krijgt 1.97 om te winnen, mis ik nu iets of is dit niet veel te veel???
it's all about the money ;)
Vrouwen: Konta@18, Pliskova@8
Mannen: Wawrinka@17 Dimitrov@43 Tsonga@101
Had een hele uitleg erbij maar die ging ineens weg..
Mannen: Wawrinka@17 Dimitrov@43 Tsonga@101
Had een hele uitleg erbij maar die ging ineens weg..
Goedeavond iedereen,
Iemand nog tips voor vannacht?
Iemand nog tips voor vannacht?
Almagro ATP 43 - Chardy ATP 71: Almagro 2.06. Prima odd voor iemand die 5-0 voorstaat in onderlinge ontmoetingen. Daarnaast net wat betere stats op hardcourt.
Harrison ATP 89 - Mahut ATP 38: Harrison 1.83. Harrison in vorm op zijn favoriete ondergrond tegen Mahut die ik geen best of 5 meer zie winnen als het niet op gras is.
Harrison ATP 89 - Mahut ATP 38: Harrison 1.83. Harrison in vorm op zijn favoriete ondergrond tegen Mahut die ik geen best of 5 meer zie winnen als het niet op gras is.
Speeldag 1
Mischa Zverev winnen odd 1.30
Troicki odd 1.22
Bedene odd 1.18
Johnson odd 1.24
Evans odd 1.25
Totaal 2.92
I know kleine odds maar 1ste ronde altijd moeilijk.
Mischa Zverev winnen odd 1.30
Troicki odd 1.22
Bedene odd 1.18
Johnson odd 1.24
Evans odd 1.25
Totaal 2.92
I know kleine odds maar 1ste ronde altijd moeilijk.
gejars1:
Almagro ATP 43 - Chardy ATP 71: Almagro 2.06. Prima odd voor iemand die 5-0 voorstaat in onderlinge ontmoetingen. Daarnaast net wat betere stats op hardcourt.
Laatste keer in 2014 tegen elkaar gespeeld. Vind ik dus niet echt relevant. Is gewoon een 50/50 match en dat geven de odds ook aan.
GL
Zou m'n geld ook echt niet op die wedstrijd durven zetten idd
wat denken jullie van Mahut?
it's all about the money ;)