Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op tennis

Plaats hier ervaringen,tips en/of vragen over tennis wedden. Ook is in dot forum genoeg ruimte om je afgesloten tennis weddenschappen te posten.

Let op: dit topic is gesloten. Lees ook het artikel over het wedden op Tennis of geef je tennis wedtips in dit forum topic.

1 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwedden in 10-10-2009 17:56 Overige sporten en evenementen
in 10-10-2009 17:56 Overige sporten en evenementen
1664 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Kansloos ben je sowieso nooit. Ik vind dimitrov ook mooi. Ik ben ook groot fan van hem en vind met een gunstige loting ook dat die halve finale moet kunnen halen! Wat te denken van wawrinka @13?
0 Vind ik leuk's
Wawrinka is altijd wereldklasse op slams. Hij is denk ik de enige man die het Djoker en Murray lastig zou kunnen maken, dat zou je nog kunnen proberen. Federer betten slaat werkelijk nergens op en Raonic komt zoals eerder gezegd in een 5-setter tekort tegen de grote heren.
0 Vind ik leuk's
2u00
ATP - SINGLES: Auckland (New Zealand), hard - 1/8-finals
Klein B.ATP: 324.- Sousa J.ATP: 44: Sousa wint @1.30Sousa te sterk voor Klein
Final result: 36/46

7u00
ATP - SINGLES: Sydney (Australia), hard - 1/8-finals
De Minaur A.ATP: 333.- Kuznetsov An.ATP: 48: Kuznetsov wint @1.35 of 0-2@1.97 UBHet sprookje van de 17j De Minaur eindigt hier.Hij kon winnen van Pair omdat Pair er geen goesting in had.Pair won een set om zn supprters tevreden te stellen en maakte dan een paar dubbele opslag en forehandfouten .
opgave De Minaur na 2-6 set 1.UB voide mijn bet.
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
ik verheug mij al op de start van de eerste grand-slam van het jaar.
ik ben eens benieuwd of de bookies weer enkel gaan kijken naar de ranking als ze de odd's uitdelen of ze nu ook gaan kijken naar wie er een opslagkanon is.
vorig jaar had karlovic in de 1ste ronde zo een odd van 1.75 en zo waren er nog een paar van die opslagkannonen met mooie odd :)
0 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)
odd van federer staat ondertussen al op 24 ;-)
0 Vind ik leuk's
Marcelo Arevalo - Rajeev Ram
Kimmer Coppejans - Alexander Bublik
Viktor Troicki - Gilles Muller
Daniel Evans - Andrey Kuznetsov
4fold @6.12
0 Vind ik leuk's
Coppejans heeft gewoon weggegeven
eerste set wint hij en in 2de staat hij 3-0 voor :s
0 Vind ik leuk's
To win Australian open :

Raonic @ 23
Tsonga @ 206
Thiem @ 134

Te mooi om niet te proberen met telkens 1 euro.

En Wawrinka @ 17 voor 5 euro
0 Vind ik leuk's
Yuki Bhambri ATP: 381 - Ernesto Escobedo ATP: 133 (Geen H2H)
Escobedo stuk sterker op zijn servicegames dan Bhambri & won vrij gemakkelijk van Ito. Ito is een zelfde soort speler als Bhambri en hierdoor zou Escobedo deze moeten kunnen pakken.

Marco Trungelliti ATP: 150 - Go Soeda ATP: 141 (H2H 1-0)
Trungeliti had in de vorige ronde een opgave tegen zich, maar speelde in de 1e ronde erg sterk tegen Kovalik. Deed het vorig jaar ook goed in het hoofdtoernooi en ik denk dat hij deze weer zal bereiken ten koste van Soeda. Soeda had problemen met Menendez en kreeg veel breakpoints tegen. Ik ga voor een sterk spelende Trungelitti!

Double @2.71
0 Vind ik leuk's
Nadal to win AO@15.00
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.