Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op de Formule 1

hoi hier wat formule 1 tips voor morgen: best finishing position quali


j.button-s perez -- j,button@1,30

simpel buton rijdt al langer in de f1 en wereld kampioen geweest en heel stabiel (mclaren daar in tegen val heel erg tegen de f1 waar ze mee rijden) s,perez is de rookie bij het team en f1


k,raikkonen-r,grosjan --k,raikkonen@1,80

simpel ik vind raikonen veel beter ook raikkonen ex wereld kampien( en ook lotus det het weer heel goed dit jaar) grosjan zelfe verhaal als perez


l,hamilton-n,rosberg --@1,60

deze vind ik wat lastiger maar rosberg laatse 2 gp ook op pole en ervaring met de wage mercedes doet dit jaar heel goed in de quali maar in de race zelf vallen ze ver terug omda ze moeite met de banden hebben hamilton ook ex wereld kampioen is nieuw bij mercedes ze hele leven bij mclaren gerenden


f alonso-f,massa -- f alanso@1,35

simpel alonso ook ex wereld kampioen is beter als massa alonso ook weer grote favo voor de race op zondag alhoewel op manaco niks zeker is en ik niet weet hoe mercdes het gaat doen


p,diresta-a sutil -- p diresta@1,72

ook deze vin dik wat lastiger maar diresta doet het heel goed dit seisoen al 26 puntenen sutil nog maar 6 sutil doet het ook goed trouwens maar ddoet minder met de bolide als diresta tot nog toe ook forca inddia doet het heel goed voor een redelijk jong team


to win quali n rosberg

simpel mercedes is onverslaanbaar op dit moment in de quali en rosberg ook laatse 2 x op pole maar ook hamilton zou zomaar op de eerste plek kunnen eindigen


Edit door forummod: leesbaarheid vergroot. Enters toegevoegd + vetgedrukt.

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar tattooaces
Country flagtattooaces in 24-05-2013 21:18 Overige sporten en evenementen
in 24-05-2013 21:18 Overige sporten en evenementen
242 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Formula 1. Chinese Grand Prix. Qualifying. Match-Up : Verstappen, Max - Sainz Jr., Carlos
Max Verstappen @ 1.85
5/10 Marathonbet
Motor Sports / Formula 1 / Kick off: 16 Apr 2016, 09:00
Max is 9/10 times faster than Sainz. Value here! Especially because they forecast rain which is an advantage for Max
0 Vind ik leuk's
sport is iets heel moois thierryz1.blogabet.com
Formula 1. Chinese Grand Prix. Qualifying. Match-Up : Button, Jenson - Alonso, Fernando
Fernando Alonso @ 1.99
5/10 Marathonbet
Motor Sports / Formula 1 / Kick off: 16 Apr 2016, 13:00
Alonso is the better driver. Odd is way too high on Marathon. Other bookies offer only 1.6
0 Vind ik leuk's
sport is iets heel moois thierryz1.blogabet.com
Formula 1. Chinese Grand Prix. Qualifying. Match-Up : Bottas, Valtteri - Massa, Felipe
Valtteri Bottas @ 1.75
5/10 Marathonbet
Motor Sports / Formula 1 / Kick off: 16 Apr 2016, 09:00
0 Vind ik leuk's
sport is iets heel moois thierryz1.blogabet.com
Formula 1. Chinese Grand Prix. Qualifying. Match-Up : Ericsson, Marcus - Nasr, Felipe
Marcus Ericsson @ 1.77
5/10 Marathonbet
Motor Sports / Formula 1 / Kick off: 16 Apr 2016, 09:00
0 Vind ik leuk's
sport is iets heel moois thierryz1.blogabet.com

Zijn er nog Formule 1 betjes te spelen? De race is morgenochtend, mocht iemand wat leuks zien. Meld maar :)
0 Vind ik leuk's
Thx Thierry voor Rosberg to win tip, had hem aan 1.95 !
0 Vind ik leuk's
Was een goed weekendje! Jammer dat Max geen geluk had bij zijn 1e pit anders had plek 6 er nog in gezeten.
0 Vind ik leuk's
sport is iets heel moois thierryz1.blogabet.com
GP Rusland Sochi - H2H Pole Position

Zondag om 14:00, Nederlandse tijd, staat de 4de GP van dit seizoen op het programma

H2H Pole Position Kyvat - Verstappen --> Kyvat @1,55
H2H Pole Position Ricciardo - Hulkenberg --> Riccardo @1,20
H2H Pole Position Massa - Alonso --> Massa @1,45

Maakt samen @2,70

Kyvat rijdt een thuiswedstrijd in Rusland en zal daarom extra motivatie hieruit halen. Kyvat wist vorig jaar de 5de plek in de kwalificaties te behalen. Max Verstappen reageerde hier vooraf gaande van de wedstrijd op en zei dat hij dit niet nog een keer zag gebeuren. Kyvat zette in de eerste vrije training de 8ste tijd neer terwijl Max niet verder kwam dan P15. Max zei het volgende in een interview na de eerste vrije training: "Er is nog werk te verzetten", concludeert de Toro Rosso-coureur na afloop van de sessie op zijn eigen website. Hij worstelde nog met zijn STR11. "De auto heeft weinig grip op de gladde en stoffige baan en ik gleed teveel weg. Tijdens de eerste sessie is de baan echter nog altijd wat 'groen', dus dat was ook van invloed. We gaan nu de data analyseren om de afstelling van de auto voor de tweede vrije training te verbeteren." Max heeft weinig grip op de baan en ook in de tweede vrije training eindigde Kyvat ver voor Max Verstappen.

Hulkenberg reed niet in de eerste vrije training. Ricciardo zette een P6 neer in de eerste vrije training. Force India reageerde in een interview en zei dat ze problemen hadden met de voorvleugel. De red Bull auto bleek dit seizoen een goede auto waar je op kan vertrouwen. Ik zie Ricciardo zo rond de P5 rijden terwijl Hulkenberg in mijn ogen niet eens in de top 12 zal rijden.

Over deze heb ik lang lopen twijfelen. Bij toto moet je 3 weddenschappen spelen en vond deze het meest interessant. In de eerste vrije training zette Massa de 5de plek neer terwijl Alonso de 13de tijd neer zette. In de tweede vrije training was het verschil kleiner. Ik zie Massa wel vechten voor een plek bij de eerste 8 terwijl Alonso het gaandeweg meestal moet doen met een plaats tussen 10-13

Bets betreft de Pole Position situatie, dus wie start waar.

Mijn voorspelling is:
1 - Hamilton
5 - Ricciardo
6 - Kyvat
7 - Massa
10 - Verstappen
12 - Alonso
13 - Hulkenberg
0 Vind ik leuk's
Eerlijk gezegd weet ik niet of het die odds waard zijn. bij welke bookmaker speel jij deze?
0 Vind ik leuk's
sport is iets heel moois thierryz1.blogabet.com
thierryz1:
Eerlijk gezegd weet ik niet of het die odds waard zijn. bij welke bookmaker speel jij deze?


Speel ze in combi, sorry. Samen maakt het 2,70
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.