Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op de Formule 1

hoi hier wat formule 1 tips voor morgen: best finishing position quali


j.button-s perez -- j,button@1,30

simpel buton rijdt al langer in de f1 en wereld kampioen geweest en heel stabiel (mclaren daar in tegen val heel erg tegen de f1 waar ze mee rijden) s,perez is de rookie bij het team en f1


k,raikkonen-r,grosjan --k,raikkonen@1,80

simpel ik vind raikonen veel beter ook raikkonen ex wereld kampien( en ook lotus det het weer heel goed dit jaar) grosjan zelfe verhaal als perez


l,hamilton-n,rosberg --@1,60

deze vind ik wat lastiger maar rosberg laatse 2 gp ook op pole en ervaring met de wage mercedes doet dit jaar heel goed in de quali maar in de race zelf vallen ze ver terug omda ze moeite met de banden hebben hamilton ook ex wereld kampioen is nieuw bij mercedes ze hele leven bij mclaren gerenden


f alonso-f,massa -- f alanso@1,35

simpel alonso ook ex wereld kampioen is beter als massa alonso ook weer grote favo voor de race op zondag alhoewel op manaco niks zeker is en ik niet weet hoe mercdes het gaat doen


p,diresta-a sutil -- p diresta@1,72

ook deze vin dik wat lastiger maar diresta doet het heel goed dit seisoen al 26 puntenen sutil nog maar 6 sutil doet het ook goed trouwens maar ddoet minder met de bolide als diresta tot nog toe ook forca inddia doet het heel goed voor een redelijk jong team


to win quali n rosberg

simpel mercedes is onverslaanbaar op dit moment in de quali en rosberg ook laatse 2 x op pole maar ook hamilton zou zomaar op de eerste plek kunnen eindigen


Edit door forummod: leesbaarheid vergroot. Enters toegevoegd + vetgedrukt.

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar tattooaces
Country flagtattooaces in 24-05-2013 21:18 Overige sporten en evenementen
in 24-05-2013 21:18 Overige sporten en evenementen
242 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ja, het klopt dat Toro Rosso hier traditioneel niet goed is, maar vergeet niet dat ze nu met een Ferrari-motor rijden, die meer power heeft dan de Red Bulls. Bij Bahrein komt het wel echt aan op de kracht van de motor, dus ik weet het zo net niet.

Succes iig!
0 Vind ik leuk's
Dat Toro Rosso nu minder goed is, waarschijnlijk, heeft vooral met de banden te maken. Ze hadden al veel last van snelle slijtage in Australië en Bahrein is een van de meest bandenslijtende circuits.
0 Vind ik leuk's
If you like sports, you will love Zweeler
Klopt Chef. Ik denk dat Max blij kan zijn met 1-4 punten en verwacht Sainz achter hem.
0 Vind ik leuk's
sport is iets heel moois thierryz1.blogabet.com
Ik weet er het fijne niet van, maar ze rijden wel allemaal met dezelfde setjes banden, dus kon het ook een eenmalig probleem zijn.

Maar goed. Ik wacht liever even de kwalificaties af
0 Vind ik leuk's
Hamilton pole @2.1 is te mooi om te laten liggen
0 Vind ik leuk's
bvanhinthum:
Hamilton pole @2.1 is te mooi om te laten liggen


Klopt. had hem nog op 2.2 gepakt na de 3e vrije training :) (y)
0 Vind ik leuk's
sport is iets heel moois thierryz1.blogabet.com
H2H Ricciardo - Kyvat -> Ricciardo @1,25
H2H Verstappen - Sainz -> Verstappen @1,55

Maakt samen 1,94

Kyvatt stelt net als twee weken geleden teleur in de kwalificaties, Ricciardo rijdt solide en bevindt zich telkens zo rond de 5/6de plek. Ik zie Kyvatt hier niet stunten en in de top 4 komen en vandaar Ricciardo voor Kyvatt.

Max was erg boos 2 weken geleden op zijn team, zijn team moet nu denken dat ze Max wat tegoed zijn en dat kan in zijn voordeel werken. Max kan veel beter inhalen dan sainz en daarom denk ik dat Max nog wat plaatsen zal stijgen terwijl Sainz moet vechten voor de punten.

Voorspelling:
P5 Ricciardo
P8 Verstappen
P10/11 Sainz
0 Vind ik leuk's
Wat gebeurt er eigenlijk bij een h2h als beide wagens uitvallen? Is het dan void?
0 Vind ik leuk's
@jaarno Bij unibet is het volgens mij dat de coureur 'wint' die het langst op de baan bleef.
0 Vind ik leuk's

@Rob Zie jij nog mooie betjes voor vanmiddag? :) Dacht zelf aan Grosjean finisht x1,62. Die wagen van Haas is redelijk betrouwbaar toch?
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.