Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op de Formule 1

hoi hier wat formule 1 tips voor morgen: best finishing position quali


j.button-s perez -- j,button@1,30

simpel buton rijdt al langer in de f1 en wereld kampioen geweest en heel stabiel (mclaren daar in tegen val heel erg tegen de f1 waar ze mee rijden) s,perez is de rookie bij het team en f1


k,raikkonen-r,grosjan --k,raikkonen@1,80

simpel ik vind raikonen veel beter ook raikkonen ex wereld kampien( en ook lotus det het weer heel goed dit jaar) grosjan zelfe verhaal als perez


l,hamilton-n,rosberg --@1,60

deze vind ik wat lastiger maar rosberg laatse 2 gp ook op pole en ervaring met de wage mercedes doet dit jaar heel goed in de quali maar in de race zelf vallen ze ver terug omda ze moeite met de banden hebben hamilton ook ex wereld kampioen is nieuw bij mercedes ze hele leven bij mclaren gerenden


f alonso-f,massa -- f alanso@1,35

simpel alonso ook ex wereld kampioen is beter als massa alonso ook weer grote favo voor de race op zondag alhoewel op manaco niks zeker is en ik niet weet hoe mercdes het gaat doen


p,diresta-a sutil -- p diresta@1,72

ook deze vin dik wat lastiger maar diresta doet het heel goed dit seisoen al 26 puntenen sutil nog maar 6 sutil doet het ook goed trouwens maar ddoet minder met de bolide als diresta tot nog toe ook forca inddia doet het heel goed voor een redelijk jong team


to win quali n rosberg

simpel mercedes is onverslaanbaar op dit moment in de quali en rosberg ook laatse 2 x op pole maar ook hamilton zou zomaar op de eerste plek kunnen eindigen


Edit door forummod: leesbaarheid vergroot. Enters toegevoegd + vetgedrukt.

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar tattooaces
Country flagtattooaces in 24-05-2013 21:18 Overige sporten en evenementen
in 24-05-2013 21:18 Overige sporten en evenementen
242 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
sebasdiek:

@Rob Zie jij nog mooie betjes voor vanmiddag? :) Dacht zelf aan Grosjean finisht x1,62. Die wagen van Haas is redelijk betrouwbaar toch?


Voor die quote zou ik het niet gokken ;) het is nog begin van het seizoen, zoveel weten we niet over die wagen en het nieuwe team.




H2H verstappen - Sainz , Verstapen @1.75 is te spelen op Marathonbet.
0 Vind ik leuk's
sport is iets heel moois thierryz1.blogabet.com
Wat Thierry zegt: het is nog vroeg in het seizoen. Ik laat zelf de h2h's liggen. Heb 'Safety car to be used: Yes' @ 2.40 (small, Unibet) gepakt.
Small stake, want Bahrein is geen 'crashcircuit' ofzo. Ik vind de quote alleen wat te hoog, want hoe overzichtelijk het parcours ook is, coureurs gaan altijd het randje opzoeken. Ik vind het meer een 50/50, dus is dat opzicht ligt de value op 'yes'.
0 Vind ik leuk's
Oke, thanks Rob.

Nog tips voor top6 / top10 ?
0 Vind ik leuk's
jaarno:
Oke, thanks Rob.

Nog tips voor top6 / top10 ?


Ik vind alleen de quote van Bottas hoog, maar misschien weten de bookmakers meer dan ik. Normaal gesproken is Massa zijn grootste concurrent van de coureurs die zich niet in de top-6 kwalificeerden. Verder denk ik aan Kvyat top-10: No @ 1.85. Kvyat heeft nog weinig indruk gemaakt. Zijn ploeggenoot Ricciardo perst ook wel iets meer uit de Red Bull met P5 dan Kvyat zou kunnen. Hij start vanaf P15, dus hij moet eerst nog vijf coureurs voorbij. Het passeren van de Haas en Toro Rosso rijders wordt geen gemakkelijke opgave. Ook McLaren maakt dit weekend een goede indruk, dus ik moet het nog maar zien.
0 Vind ik leuk's
chefspijker:
Kvyat top 10 @1,6 is in dat licht ook een aardige bet.

0 Vind ik leuk's
sport is iets heel moois thierryz1.blogabet.com
F1 China GP Drivers 2016
FT Max Verstappen +6.00 (Top X) @ 5.000
3/10 Bet365
Motor Sports / Outrights / Kick off: 15 Apr 2016, 02:00
Max has a better car compared to last year because of the new Ferrari engine. This circuit of China suits Max his car way better. Last week he ended as 6th in Bahrain and the forecast is a lot of rain in China this weekend which will be an advantage for Max. Risky bet but definitely doable!


F1 China GP Drivers 2016
FT Lewis Hamilton (Pole Position) @ 2.000
5/10 Sportingbet
Motor Sports / Outrights / Kick off: 15 Apr 2016, 02:00
Hamilton is the fastest in the formula 1. He is a better racer than his teammate Rosberg. Hamilton took the pole position in the last 2 races and i expect him to get it once again this weekend in China. Last year he also got pole here.
[VOID]
0 Vind ik leuk's
sport is iets heel moois thierryz1.blogabet.com
BE QUICK!!! super value hier en de bookies lopen achter!!

http://www.bbc.com/sport/formula1/36042091 Hamilton krijgt een 5 plaatsen penalty zondag.


Thierryz1 published a new pick: 10 secs ago
F1 China GP Drivers 2016
FT Nico Rosberg Nico Rosberg (Winner) @ 2.750
7/10 Betsson SB
Motor Sports / Outrights / Kick off: 15 Apr 2016, 02:00
Hamilton got a five-place grid penalty at Sunday's Chinese Grand Prix for a gearbox change. Therefore Rosberg chances are huge!! bookies are behind be quick odd will fall!!
0 Vind ik leuk's
sport is iets heel moois thierryz1.blogabet.com
odd Rosberg to win is gedropped naar 1.90 :) Alsnog een hoge odd naar mijn mening. Rosberg won beide grand prix races dit seizoen.
0 Vind ik leuk's
sport is iets heel moois thierryz1.blogabet.com
Dank voor de tip. Hij is al gezakt naar 2.00, had hem aan 2.38
0 Vind ik leuk's
Lekkere tip, Thierry!

Nog te spelen bij Marathonbet @ 2.25
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.