Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op de Formule 1

hoi hier wat formule 1 tips voor morgen: best finishing position quali


j.button-s perez -- j,button@1,30

simpel buton rijdt al langer in de f1 en wereld kampioen geweest en heel stabiel (mclaren daar in tegen val heel erg tegen de f1 waar ze mee rijden) s,perez is de rookie bij het team en f1


k,raikkonen-r,grosjan --k,raikkonen@1,80

simpel ik vind raikonen veel beter ook raikkonen ex wereld kampien( en ook lotus det het weer heel goed dit jaar) grosjan zelfe verhaal als perez


l,hamilton-n,rosberg --@1,60

deze vind ik wat lastiger maar rosberg laatse 2 gp ook op pole en ervaring met de wage mercedes doet dit jaar heel goed in de quali maar in de race zelf vallen ze ver terug omda ze moeite met de banden hebben hamilton ook ex wereld kampioen is nieuw bij mercedes ze hele leven bij mclaren gerenden


f alonso-f,massa -- f alanso@1,35

simpel alonso ook ex wereld kampioen is beter als massa alonso ook weer grote favo voor de race op zondag alhoewel op manaco niks zeker is en ik niet weet hoe mercdes het gaat doen


p,diresta-a sutil -- p diresta@1,72

ook deze vin dik wat lastiger maar diresta doet het heel goed dit seisoen al 26 puntenen sutil nog maar 6 sutil doet het ook goed trouwens maar ddoet minder met de bolide als diresta tot nog toe ook forca inddia doet het heel goed voor een redelijk jong team


to win quali n rosberg

simpel mercedes is onverslaanbaar op dit moment in de quali en rosberg ook laatse 2 x op pole maar ook hamilton zou zomaar op de eerste plek kunnen eindigen


Edit door forummod: leesbaarheid vergroot. Enters toegevoegd + vetgedrukt.

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar tattooaces
Country flagtattooaces in 24-05-2013 21:18 Overige sporten en evenementen
in 24-05-2013 21:18 Overige sporten en evenementen
242 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Dit weekend weer lekker Hamilton pole @2
0 Vind ik leuk's
F1 Russia GP Drivers 2016
FT Kimi Raikkonen +3.00 (Top X) @ 2.500
4/10 Bet-at-home
Motor Sports / Outrights / Kick off: 30 Apr 2016, 09:58


Sebastian Vettel is set to drop five places on the grid for Sunday’s 2016 Formula 1 Russian Grand Prix after an unscheduled gearbox change on his Ferrari. This is an advantage for Raikkonen who has a higher chance to end up on the podium
0 Vind ik leuk's
sport is iets heel moois thierryz1.blogabet.com
F1 Russia GP Drivers 2016
FT Daniil Kvyat +6.00 (Top X) @ 2.200
5/10 William Hill
Motor Sports / Outrights / Kick off: 30 Apr 2016, 09:58
Like Share Track Likes (0) Comments (1)

After a podium finish last week, Kvyat is extra motivated for this home race.

; Door botsing aan het begin van de race en zijn penalty eindigde hij als 15e
0 Vind ik leuk's
sport is iets heel moois thierryz1.blogabet.com
Formula 1. Russian Grand Prix. Qualifying. Match-Up : Verstappen, Max - Sainz, Carlos
Carlos Sainz @ 2.05
5/10 Marathonbet
Motor Sports / Formula 1 / Kick off: 30 Apr 2016, 15:00
Like Share Track Likes (0) Comments (1)

Carlos is doing better than max recently in trainings and qualify's. Also yesterday Carlos was better and i think for this odd there is value on Carlos.
0 Vind ik leuk's
sport is iets heel moois thierryz1.blogabet.com
thierryz1:
Formula 1. Russian Grand Prix. Qualifying. Match-Up : Verstappen, Max - Sainz, Carlos
Carlos Sainz @ 2.05
5/10 Marathonbet
Motor Sports / Formula 1 / Kick off: 30 Apr 2016, 15:00
Like Share Track Likes (0) Comments (1)

Carlos is doing better than max recently in trainings and qualify's. Also yesterday Carlos was better and i think for this odd there is value on Carlos.


Niet in de derde vrije training, zou hem juist andersom pakken. Speel bij deze verstappen voor hulkenberg
0 Vind ik leuk's
Hoppa alles goed

Startopstelling:
1. Rosberg
2. Vettel (5 plekken straf start vanaf P7)
3. Bottas
4. Raikkonen
5. Massa
6. Ricciardo
7. Perez
8. Kyvat
9. Verstappen
10. Hamilton (Reed niet in q3)
0 Vind ik leuk's
scottyboy1703:
thierryz1:
Formula 1. Russian Grand Prix. Qualifying. Match-Up : Verstappen, Max - Sainz, Carlos
Carlos Sainz @ 2.05
5/10 Marathonbet
Motor Sports / Formula 1 / Kick off: 30 Apr 2016, 15:00
Like Share Track Likes (0) Comments (1)

Carlos is doing better than max recently in trainings and qualify's. Also yesterday Carlos was better and i think for this odd there is value on Carlos.


Niet in de derde vrije training, zou hem juist andersom pakken. Speel bij deze verstappen voor hulkenberg


tja na de 3e vrije training was de value natuurlijk weg he ;)
0 Vind ik leuk's
sport is iets heel moois thierryz1.blogabet.com
https://www.voetbalwedden.net/clubs/spanje/spanje-6720' target='_blank' rel='follow'>Spanje @20 (Unibet). Inmiddels is deze quotering gedaald naar @3. Dit lijkt me nog wat te moeilijk voor Max, maar de odd was zeker de moeite waard.
Wat denken jullie dat deze verandering kan brengen voor Max, in dit seizoen?
0 Vind ik leuk's
Ergens een podiumplaats is nu wel erg reëel in elk geval. Wel nadelig dat ie een complete voorbereiding gemist heeft bij z'n team, maar er komen al snel testdagen aan en zowel RB als TR wordt ontwikkeld door Newey, dus qua verschil in wagens is dit wel de makkelijkste overstap.

Vind het wel een rare move. Misschien hadden ze de switch al langer in de planning staan, maar nu komt het over alsof Kvyat geslachtofferd wordt voor die ene actie van afgelopen weekend. 2,5 week terug stond ie nog op het podium en vorig seizoen scoorde hij meer punten dan Ricciardo, dus heel slecht presteerde de Rus zeker niet.
0 Vind ik leuk's
If you like sports, you will love Zweeler
Ja chef, ze hebben Vettel nou eenmaal nog steeds erg hoog zitten bij RedBull. Ik denk niet dat dit ene ongeluk er toe heeft geleid dat Kvyat wordt afgezet, maar de teleurstellende resultaten. Ze hadden Kvyat zeker hoger ingeschat in de afgelopen GP in eigen land...

Max kan zeker een podiumplaats gaan pakken nu, maar ik denk dat de komende GP nog te vroeg komt. Toch blijft Max verbazen, dus waarom zou het niet kunnen? Goede bet met veel value Dmuller!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.