Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op de Formule 1

hoi hier wat formule 1 tips voor morgen: best finishing position quali


j.button-s perez -- j,button@1,30

simpel buton rijdt al langer in de f1 en wereld kampioen geweest en heel stabiel (mclaren daar in tegen val heel erg tegen de f1 waar ze mee rijden) s,perez is de rookie bij het team en f1


k,raikkonen-r,grosjan --k,raikkonen@1,80

simpel ik vind raikonen veel beter ook raikkonen ex wereld kampien( en ook lotus det het weer heel goed dit jaar) grosjan zelfe verhaal als perez


l,hamilton-n,rosberg --@1,60

deze vind ik wat lastiger maar rosberg laatse 2 gp ook op pole en ervaring met de wage mercedes doet dit jaar heel goed in de quali maar in de race zelf vallen ze ver terug omda ze moeite met de banden hebben hamilton ook ex wereld kampioen is nieuw bij mercedes ze hele leven bij mclaren gerenden


f alonso-f,massa -- f alanso@1,35

simpel alonso ook ex wereld kampioen is beter als massa alonso ook weer grote favo voor de race op zondag alhoewel op manaco niks zeker is en ik niet weet hoe mercdes het gaat doen


p,diresta-a sutil -- p diresta@1,72

ook deze vin dik wat lastiger maar diresta doet het heel goed dit seisoen al 26 puntenen sutil nog maar 6 sutil doet het ook goed trouwens maar ddoet minder met de bolide als diresta tot nog toe ook forca inddia doet het heel goed voor een redelijk jong team


to win quali n rosberg

simpel mercedes is onverslaanbaar op dit moment in de quali en rosberg ook laatse 2 x op pole maar ook hamilton zou zomaar op de eerste plek kunnen eindigen


Edit door forummod: leesbaarheid vergroot. Enters toegevoegd + vetgedrukt.

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar tattooaces
Country flagtattooaces in 24-05-2013 21:18 Overige sporten en evenementen
in 24-05-2013 21:18 Overige sporten en evenementen
242 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Inderdaad nog een gelukje op het einde :D

Maar als hij zo morgen ook rijd denk ik niet dat hij het einde ziet ..., weeral in rem zones waar hij de haas verliest ...
0 Vind ik leuk's
NBA/Voetbal. I only edit with colours.
Ferrari to win Qualificatie @2.1
Vettel to win Quali @2
Hamilton to win @2.3

Ervan uitgaande dat Ferrari de betere is dit weekend mbt Quali, lijkt mij de bovenste een hele leuke welke ik dan ook pak. Zelfs winst voor alleen Vettel staat lager dan meer zekerheid, haha.

Odd van Hamilton erbij gezet voor als je jezelf wil coveren (Ferrari winst en Hamilton winst). Ik verwacht Bottas niet Pole en ook geen Red Bull.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.