Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op de Formule 1

hoi hier wat formule 1 tips voor morgen: best finishing position quali


j.button-s perez -- j,button@1,30

simpel buton rijdt al langer in de f1 en wereld kampioen geweest en heel stabiel (mclaren daar in tegen val heel erg tegen de f1 waar ze mee rijden) s,perez is de rookie bij het team en f1


k,raikkonen-r,grosjan --k,raikkonen@1,80

simpel ik vind raikonen veel beter ook raikkonen ex wereld kampien( en ook lotus det het weer heel goed dit jaar) grosjan zelfe verhaal als perez


l,hamilton-n,rosberg --@1,60

deze vind ik wat lastiger maar rosberg laatse 2 gp ook op pole en ervaring met de wage mercedes doet dit jaar heel goed in de quali maar in de race zelf vallen ze ver terug omda ze moeite met de banden hebben hamilton ook ex wereld kampioen is nieuw bij mercedes ze hele leven bij mclaren gerenden


f alonso-f,massa -- f alanso@1,35

simpel alonso ook ex wereld kampioen is beter als massa alonso ook weer grote favo voor de race op zondag alhoewel op manaco niks zeker is en ik niet weet hoe mercdes het gaat doen


p,diresta-a sutil -- p diresta@1,72

ook deze vin dik wat lastiger maar diresta doet het heel goed dit seisoen al 26 puntenen sutil nog maar 6 sutil doet het ook goed trouwens maar ddoet minder met de bolide als diresta tot nog toe ook forca inddia doet het heel goed voor een redelijk jong team


to win quali n rosberg

simpel mercedes is onverslaanbaar op dit moment in de quali en rosberg ook laatse 2 x op pole maar ook hamilton zou zomaar op de eerste plek kunnen eindigen


Edit door forummod: leesbaarheid vergroot. Enters toegevoegd + vetgedrukt.

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar tattooaces
Country flagtattooaces in 24-05-2013 21:18 Overige sporten en evenementen
in 24-05-2013 21:18 Overige sporten en evenementen
242 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Not to be classified: Max Verstappen @4.5 ( unibet / betfair )
Problemen met de waterpomp. Ze hebben het probleem geprobeerd te verhelpen maar zonder succes.
De oude waterpomp van gister zit er nu weer in. Deze is dus lek, starten gaat wel lukken maar de twijfel is groot of hij de race wel gaat voltooien.
Plus wat kleingeld op max first to retire @26 ( unibet )
0 Vind ik leuk's
maxxxie33:
Not to be classified: Max Verstappen @4.5 ( unibet / betfair )
Problemen met de waterpomp. Ze hebben het probleem geprobeerd te verhelpen maar zonder succes.
De oude waterpomp van gister zit er nu weer in. Deze is dus lek, starten gaat wel lukken maar de twijfel is groot of hij de race wel gaat voltooien.
Plus wat kleingeld op max first to retire @26 ( unibet )


Inmiddels al gezakt naar @12
0 Vind ik leuk's
Vandaag de GP van Spanje.

Kan Max Verstappen weer hetzelfde doen als vorig jaar? Belooft een mooie race te worden met ook Red Bull die dankzij de update van de auto dichterbij lijkt te zijn gekomen. Daniil Kvyat kwam in de kwalificaties niet verder dan de laatste plaats. Dit is in zijn auto natuurlijk ver onder niveau. In een interview na de kwalificaties gaf hij aan dat de auto totaal geen grip had en niet deed wat Kyvat wilde dat het deed. 'De auto rijdt met mij in plaats van ik met de auto'. In mijn ogen rijdt Kyvat al een verloren race en kan hij dit alleen maar goed zetten met een kamikaza actie bij de start. Ik verwacht hierom dan ook dat Kyvat niet zal finishen en zie value in de bet:

Driver not to be classified in (complete) the GP @3,20
0 Vind ik leuk's
maxxxie33:
Not to be classified: Max Verstappen @4.5 ( unibet / betfair )
Problemen met de waterpomp. Ze hebben het probleem geprobeerd te verhelpen maar zonder succes.
De oude waterpomp van gister zit er nu weer in. Deze is dus lek, starten gaat wel lukken maar de twijfel is groot of hij de race wel gaat voltooien.
Plus wat kleingeld op max first to retire @26 ( unibet )


heb 'm vandaag gespeeld met succes :p
0 Vind ik leuk's
gertje11:
maxxxie33:
Not to be classified: Max Verstappen @4.5 ( unibet / betfair )
Problemen met de waterpomp. Ze hebben het probleem geprobeerd te verhelpen maar zonder succes.
De oude waterpomp van gister zit er nu weer in. Deze is dus lek, starten gaat wel lukken maar de twijfel is groot of hij de race wel gaat voltooien.
Plus wat kleingeld op max first to retire @26 ( unibet )


heb 'm vandaag gespeeld met succes :p


Haha, dan mag je wel een bosje bloemen sturen naar Bottas ;-)
Nee zulke dingen gebeuren en helaas voor Max was het vanmiddag ongunstig voor hem & Raikkonen, als het lukt haal je 2 man in en kom je op P3 maar helaas.
In ieder geval goed voor je bet! 2 week geleden was er minder succes en reed hij de race rustig uit.

Jammer van de bet van Scotty, kampioenschap gaat erom spannen dit jaar.
0 Vind ik leuk's
Na de eerste 2 trainingen zet ik alvast deze bets in

Coureur rijd GP uit. (race)
Lance Stroll NEE @1,45 (NapoleonGames)
Jolyon Palmer NEE @1,9 (NapoleonGames)

Persoonlijk vind ik de kwaliteiten van beide bovenstaande rijders niet echt denderend. En als je ergens geen een fout kunt permitteren dan is het wel Monaco.
Ook zijn beide rijders al uitgevallen tijdens vrij training. Stroll aanraking met muur met redelijk wat schade aan de wagen en Palmer wegens mechanisch defect (power unit)

Stoffel Vandoorne JA @2,1(NapoleonGames)

Ben Belg dus dikke stoffel FAN ;-) en hij heeft nog maar 2/5 van de races uitgereden dus is wel gemotiveerd om gewoon uit te rijden al is het buiten de punten. Natuurlijk is het mechanische een grootte vraag altijd bij mclaren, na bahrein is het wel wa beter maar voor de odd zou ik deze op LOW spelen

Kwalificatie/race
De interessante bets gaan waarschijnlijk liggen bij Toro Rosso (beide in top 10) laten goede tijden zien en hebben direct een goede set-up gevonden.
Williams buiten de top10 en buiten de punten in de race, al verschillende jaren het slechte circuits voor de Williams wagen.
Ferrari winst??? :d
0 Vind ik leuk's
NBA/Voetbal. I only edit with colours.
Kwalificatie H2H Grosjean - Magnussen @1,90
0 Vind ik leuk's
pijnacker83:
Kwalificatie H2H Grosjean - Magnussen @1,90


Waar baseer je dit op?
0 Vind ik leuk's
nu nergens meer op. Grosjean rijd voor geen meter daar in FP 3. loopt alleen maar te zeuren. Daarvoor de bet geplaatst op kwaliteit ervaring en dat hij de betere rijder is. daardoor een klein betje op hem geplaatst omdat ik dacht naar FP3 dat die odd gezakt zou zijn. Ik zou hem nu ook niet meer spelen
0 Vind ik leuk's
toch nog eigenlijk makkelijk goed gekomen mede dankzij stoffel
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.