Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op Darten: algemene informatie en wedtips

Dit is het forumtopic voor Wedden op Darts. Hier kan je alles plaatsen wat met wedden en darten te maken heeft.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwedden in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
2169 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Je beter highest checkout in match over 147,5 @1,73

Dit is super hoge uitbetaling want beide spelers staan er bekend om dat ze soms wat van die hoge finishes gooien, vooral dit onderlinge duel zullen ze dit willen bewijzen, Barney al genoeg 150+ finishes gegooid en van Gerwen kan er ook wat van. Minstens 6 sets de tijd om dit te gooien.

0 Vind ik leuk's
die net dat de lijn voor hoogste uitworp van barney ook "maar" op 123.5 staat ook aan 1.73

dan zijn beide bets wel te spelen denk ik, zowel die van de match als die van barney, beiden aan 1.73, of niet?
0 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)
dontreducebetting:
Je beter highest checkout in match over 147,5 @1,73

Dit is super hoge uitbetaling want beide spelers staan er bekend om dat ze soms wat van die hoge finishes gooien, vooral dit onderlinge duel zullen ze dit willen bewijzen, Barney al genoeg 150+ finishes gegooid en van Gerwen kan er ook wat van. Minstens 6 sets de tijd om dit te gooien.

Nog beter is Wat is de hoogste uitgooi van de match?: Meer dan 142,5 op bwin aan 1.85

Hier heb ik toch medium stake op ingezet, voor 50 euro netto winst (h)
0 Vind ik leuk's
Mvg & Gary Most 180 en checkout..

Ik denk dat nu MVG kans heeft om gary terug te pakken..

word een leuke finale

Succes iedereen (y)
0 Vind ik leuk's
nog iemand tipjes voor vanavond?
0 Vind ik leuk's
Ik speel Gary Anderson over 13.5 180s @ 2.00 en een funbetje: Anderson king of the oche @3.40.

Veel plezier!
0 Vind ik leuk's
You only sing when you're winning!
richard123:
Ik speel Gary Anderson over 13.5 180s @ 2.00 en een funbetje: Anderson king of the oche @3.40.

Veel plezier!

hoeveel sets moeten ze vandaag winnen?
gooit anderson ze zo makkelijk want minstens 14 is toch wel veel, niet?
0 Vind ik leuk's
Anderson - Wright Highest checkout Over 146,5 @1,73
Barneveld - Van Gerwen Highest checkout Over 147,5 @1,73

Barneveld en Van Gerwen tot nu toe altijd wel 150+ gegooid, nu alleen maar sets en ze willen het bewijzen tegen elkaar, zelfs een 170 voor van Gerwen is niet uitgesloten.

Wright moet de hoge scores uitgooien wil die mee gaan met anderson, anderson is ook een meester in het uitgooien hiervan dus dit moet kunnen.

0 Vind ik leuk's
yellowboy:
richard123:

Veel plezier!

hoeveel sets moeten ze vandaag winnen?
gooit anderson ze zo makkelijk want minstens 14 is toch wel veel, niet?
6 sets moet een van beide binnenslepen :p
0 Vind ik leuk's
Goeie tip, @dontreducebetting. Ik speel Barney - Van Gerwen highest checkout over 147,5 ook. Alleen ik speel m voor @1,91 bij Betsson

Iedereen veel plezier en succes vanavond!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.