Wedden op Darten: algemene informatie en wedtips
Dit is het forumtopic voor Wedden op Darts. Hier kan je alles plaatsen wat met wedden en darten te maken heeft.
in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
farazje:
yellowboy:
hoeveel sets moeten ze vandaag winnen?
gooit anderson ze zo makkelijk want minstens 14 is toch wel veel, niet?
6 sets moet een van beide binnenslepen :p richard123:
Ik speel Gary Anderson over 13.5 180s @ 2.00 en een funbetje: Anderson king of the oche @3.40.
Veel plezier!
Ik speel Gary Anderson over 13.5 180s @ 2.00 en een funbetje: Anderson king of the oche @3.40.
Veel plezier!
hoeveel sets moeten ze vandaag winnen?
gooit anderson ze zo makkelijk want minstens 14 is toch wel veel, niet?
anderson is al over 14.5 gezet op unibet voor odd van 2.00 :-(
it's all about the money ;)
Highest checkout evening over 155,5 @1.80
Lijkt me dat in een van beide potten wel een hoge finish gegooid wordt, van meer dan 155
Lijkt me dat in een van beide potten wel een hoge finish gegooid wordt, van meer dan 155
andersson -2.5 180's aan 1.80, is dit ook geen bet die moet kunnen lukken want zoveel heeft Wright er toch nog niet gegooid he?
it's all about the money ;)
Ik speel trouwens ook low-stake op Barney wint @6,50. Staat mijn inziens veel te hoog... De kans dat MVG wint is uiteraard groter, maar zeker niet in deze verhouding. Het kan 2 kanten op gaan. Of MVG wint relatief gemakkelijk of Barney blijft bij net zoals vorig jaar en dan maakt hij een grote kans om deze pot te winnen. Ik zou absoluut niet voor de set-handicaps gaan, daar zit geen value op.
Lekker anderson al binnen met checkout van 157
Nu naar de partij Van Barneveld - Van Gerwen,
Ik denk dat je de meeste kans maakt als je de checkout van Van Barneveld pakt
Over 123,5 @1,73
Beide zijn prima in staat om hoge finishes uit te gooien maar van Barneveld gooit ze soms op momenten als het echt belangrijk is, tegen Van Gerwen krijg hij hier pogingen voor, 123 of hoger moet echt gaan lukken voor deze odd.
Over 123,5 @1,73
Beide zijn prima in staat om hoge finishes uit te gooien maar van Barneveld gooit ze soms op momenten als het echt belangrijk is, tegen Van Gerwen krijg hij hier pogingen voor, 123 of hoger moet echt gaan lukken voor deze odd.
dontreducebetting:
Over 123,5 @1,73
Over 123,5 @1,73
ONGELOFELIJK NA 2 LEGS AL BINNEN, wat een makkelijke bet zeg! vooraf dacht ik ook al, als dit niet goed gaat...
Lol die barney checkout is al binnen vooraleer eerste set afgelopen is.
Had hem niet meegespeeld.
Hoop dat mijn over 142,5 checkout ook nog gaat landen. Maakt niet uit wie hem gooit.
Had hem niet meegespeeld.
Hoop dat mijn over 142,5 checkout ook nog gaat landen. Maakt niet uit wie hem gooit.
Ook beide binnen. Voor nu staan deze twee bets:
Barney 180s handicap -4 @ 1.83. Zie MVG sneller naar beneden gaan waardoor Barney zeker kansen krijgt om in de buurt te blijven wat betreft 180s.
Lowstake funbetje: 170 finish @ 5.50.
Barney 180s handicap -4 @ 1.83. Zie MVG sneller naar beneden gaan waardoor Barney zeker kansen krijgt om in de buurt te blijven wat betreft 180s.
Lowstake funbetje: 170 finish @ 5.50.
You only sing when you're winning!
daffie:
Nog beter is Wat is de hoogste uitgooi van de match?: Meer dan 142,5 op bwin aan 1.85
Hier heb ik toch medium stake op ingezet, voor 50 euro netto winst (h)
dontreducebetting:
Je beter highest checkout in match over 147,5 @1,73
Dit is super hoge uitbetaling want beide spelers staan er bekend om dat ze soms wat van die hoge finishes gooien, vooral dit onderlinge duel zullen ze dit willen bewijzen, Barney al genoeg 150+ finishes gegooid en van Gerwen kan er ook wat van. Minstens 6 sets de tijd om dit te gooien.
Je beter highest checkout in match over 147,5 @1,73
Dit is super hoge uitbetaling want beide spelers staan er bekend om dat ze soms wat van die hoge finishes gooien, vooral dit onderlinge duel zullen ze dit willen bewijzen, Barney al genoeg 150+ finishes gegooid en van Gerwen kan er ook wat van. Minstens 6 sets de tijd om dit te gooien.
Nog beter is Wat is de hoogste uitgooi van de match?: Meer dan 142,5 op bwin aan 1.85
Hier heb ik toch medium stake op ingezet, voor 50 euro netto winst (h)
Lekker hoor, dank je Barney!
Wat een niveau in deze wedstrijd trouwens, NIET normaal.
Barney begon echt als een gek aan deze wedstrijd, die 114 checkout die MVG uitgooit in de 2de set was echt cruciaal. Anders kon Barney dubbel 14 uitgooien voor een 2-0 voorsprong. Die 2de set was trouwens van een buitenaards niveau.
Iemand die 109 avg gooit kan alleen maar van MVG verliezen. 114 avg is gewoon ZIEK. Record uit 2002 van Tayler (111 avg) is van de tabellen geveegd.
Jammer voor Barney, in elke andere wedstrijd zou hij winnen. MVG heeft duidelijk zijn beste vorm voor de laatste 2 partijen gehouden...
Nu al zin in morgen
van Gerwen - Anderson
3,4 odds voor Anderson, vind ik persoonlijk erg hoog
over 10,5 sets geeft al 1,65
(7 sets, dus 7-4 of 4-7 is al genoeg)
Ik ga nadenken om deze bets te plaatsen, ik vind dat namelijk Anderson erg hoog staat, natuurlijk is van Gerwen licht favoriet, fantastische partij tegen van Barneveld, maar als Anderson zijn niveau haalt (tegen Chisnall) gaat hij echt mee in de game en maakt hij kans om zijn 3e wereldtitel op rij te pakken.
Wat denken jullie ervan, odds zijn erg hoog voor Anderson ofniet?
van Gerwen - Anderson
3,4 odds voor Anderson, vind ik persoonlijk erg hoog
over 10,5 sets geeft al 1,65
(7 sets, dus 7-4 of 4-7 is al genoeg)
Ik ga nadenken om deze bets te plaatsen, ik vind dat namelijk Anderson erg hoog staat, natuurlijk is van Gerwen licht favoriet, fantastische partij tegen van Barneveld, maar als Anderson zijn niveau haalt (tegen Chisnall) gaat hij echt mee in de game en maakt hij kans om zijn 3e wereldtitel op rij te pakken.
Wat denken jullie ervan, odds zijn erg hoog voor Anderson ofniet?