Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op Darten: algemene informatie en wedtips

Dit is het forumtopic voor Wedden op Darts. Hier kan je alles plaatsen wat met wedden en darten te maken heeft.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwedden in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
2169 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Taylor -1.5 sets 1.9 odd
0 Vind ik leuk's
Weet iemand wat er met je bet gebeurt als twee darters een gelijke checkout als hoogste finish hebben? Je kan immers bij een bookmaker niet op een gelijkspel wedden, zoals bij Most 180s.
0 Vind ik leuk's
You only sing when you're winning!
BAM!!! binnen :d :d
0 Vind ik leuk's
dontreducebetting:
Vandaag weer mooie potjes op het programma
Hieronder heb ik naar mijn idee de beste lines en effectiefste bets neergezet:

James Wade - Peter Wright over 7,5 sets @1,85
Gary Anderson - Dave Chisnall Chisnall +3,5 sets@1,4
Micheal Van Gerwen - Daryl Gurney over 5,5 sets @1,53
Raymond van Barneveld - Phil Taylor Raymond van Barneveld +1,5 sets @1,8

Ik speel ze allemaal single, ga ze live kijken. Dit lijken mij de meest toepasselijke bets op basis van value en kansenmogelijkheid.
0 Vind ik leuk's
Ik had hem meegespeeld @dontreducebetting! Ik was het helemaal met je eens dus had ik er een systeembetje op gedaan! Bedankt!

https://gyazo.com/e534bebe95081b3409f8eb6517709cec

€50 winst met jouw tips & dan nog €20 met andere bets! Mooie avond weer!
0 Vind ik leuk's
richard123:
Weet iemand wat er met je bet gebeurt als twee darters een gelijke checkout als hoogste finish hebben? Je kan immers bij een bookmaker niet op een gelijkspel wedden, zoals bij Most 180s.

In theorie heb je dan gewoon verloren, want de speler heeft niet de hoogste checkout.
Bovendien wil de bookmaker winst maken dus is de kans dat je bet void is zeer klein, maar het zou kunnen natuurlijk...
0 Vind ik leuk's
ruun2710:
richard123:

In theorie heb je dan gewoon verloren, want de speler heeft niet de hoogste checkout.
Bovendien wil de bookmaker winst maken dus is de kans dat je bet void is zeer klein, maar het zou kunnen natuurlijk...

Dan is de bet verloren. Je kan namelijk ook kiezen dat de checkout van beiden gelijk is. Helaas had ik dat van de week ook toen beiden 103 als hoogste hadden.
0 Vind ik leuk's
sundayem:
ruun2710:
richard123:

Dan is de bet verloren. Je kan namelijk ook kiezen dat de checkout van beiden gelijk is. Helaas had ik dat van de week ook toen beiden 103 als hoogste hadden.
ruun2710:
richard123:

Dank!
0 Vind ik leuk's
You only sing when you're winning!
Voor morgen alvast :

Most 180s MVG + Anderson @1.76 voor het gemakt bij Unibet.

0 Vind ik leuk's
ik denk voor morgen aan volgende bets in de wedstrijd van barney-mvg

- hoogste checkout -> mvg -> 1.50
- checkout 170 -> ja -> 4.50 (vorige wedstrijd heeft MVG het 2 keer gedaan en zelfs nog 2 keer extra geprobeerd)

ik zou deze beide bets wel durven spelen, maar wat denken de echte kenners ervan?
de 1ste lijkt mij vrij zeker, en de 2de is meer funbetje maar moet toch zeker ook mogelijk zijn?

hoewel, vorige wedstrijd gooide barney een 167 uit, dus wie kan mij helpen? :(
0 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.