Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op Darten: algemene informatie en wedtips

Dit is het forumtopic voor Wedden op Darts. Hier kan je alles plaatsen wat met wedden en darten te maken heeft.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwedden in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
2169 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Jaja lekker hoor!! Was ook een quote ok niet te laten liggen!! Voor vanavond nog tips? Barney winst keer 2,50 ...

////////
0 Vind ik leuk's
Gurney under 16.5 dubbels mis odd 1.85
0 Vind ik leuk's
Naast het rijtje hierboven dat ik spel heb ik nog een zeer kansrijke bet:

Gurney boven 112,5 finish @1,8

Gurney kan scorend van Gerwen wel achterna in ieder geval, hierbij zal die deze finishes moeten benutten,
ik zie het in ieder geval gebeuren voor een mooie odd, hij heeft dit namelijk al eerder laten zien.
0 Vind ik leuk's
dontreducebetting:
Naast het rijtje hierboven dat ik spel heb ik nog een zeer kansrijke bet:

Gurney boven 112,5 finish @1,8

Gurney kan scorend van Gerwen wel achterna in ieder geval, hierbij zal die deze finishes moeten benutten,
ik zie het in ieder geval gebeuren voor een mooie odd, hij heeft dit namelijk al eerder laten zien.

Die speel ik ook. Heb daarnaast nog een gokje op: Hoogste finish en nederlaag Gurney @4.33. Ik verwacht dat MVG de wedstrijd wel wint. Gurney zal volle bak moeten om het Van Gerwen moeilijk te maken, een hoge finish is wat dat betreft niet uitgesloten. Tegen Thornton gooide hij nog een 161 finish. Mooie odd, wel een lastige en dus gewoon lowstake.
0 Vind ik leuk's
You only sing when you're winning!
Van Gerwen - Gurney over 5,5 set @ 1.50, Gurney zal toch wel een setje pakken?
0 Vind ik leuk's
mick1880:
Van Gerwen - Gurney over 5,5 set @ 1.50, Gurney zal toch wel een setje pakken?

Als hij zo speelt als de eerste 3 sets tegen Thornton zeker, daarnaast mist MVG nog flink wat dubbels. Als hij zo speelt als tegen Webster wordt het een flink pak slaag. Ik heb hem zelf ook gespeeld.
0 Vind ik leuk's
Oh onhandig, ze hebben beiden tegen een Webster gespeeld. Ik bedoel als Gurney zo voor de dag komt zoals hij tegen Mark Webster voor de dag kwam (zeker 10 punten lager gemiddeld en heel matig finish percentage) wordt het een taaie avond voor hem.
0 Vind ik leuk's
Mee eens, Gurney kan scorend wel wat laten zien dus er zullen kansen komen en hopelijk benut die het op de juiste momenten, zodat het nog een wedstrijd word. Maar de bets hierboven moeten goedkomen
0 Vind ik leuk's
ik speel gurney +4.5 set aan 1.57 en gurney uitworp boven 112.5 aan 1.80 ;-)
0 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)
Man, Van Gerwen gooit wel erg goed :o Zal waarschijnlijk nog wel een instorting krijgen, maar voor nu schijt ik voor mn over 5,5 :p
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.