Wedden op Darten: algemene informatie en wedtips
Dit is het forumtopic voor Wedden op Darts. Hier kan je alles plaatsen wat met wedden en darten te maken heeft.
in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
daffie:
D. Webster over 3.5 staat 1.85 op UB en 1.909 op ladbrokes.
Die heb ik meegespeeld, thanks! Zit wel value in die odd IMO.
hetisboerie:
Eens met die over 180s. Darren Webster over 3.5 staat @1.73 dat is een heerlijke quote. Hij gooide er tot nu toe 16 in 2 partijen.
0570:
Huybrechts most 180 staat lekker hoog op odd 2.
Daarnaast staat de total 180 bij mvg - webster over 11.5 @1.90
Dit lijkt me ook zeker haalbaar gezien de vorm van beide.
Huybrechts most 180 staat lekker hoog op odd 2.
Daarnaast staat de total 180 bij mvg - webster over 11.5 @1.90
Dit lijkt me ook zeker haalbaar gezien de vorm van beide.
Eens met die over 180s. Darren Webster over 3.5 staat @1.73 dat is een heerlijke quote. Hij gooide er tot nu toe 16 in 2 partijen.
D. Webster over 3.5 staat 1.85 op UB en 1.909 op ladbrokes.
Die heb ik meegespeeld, thanks! Zit wel value in die odd IMO.
Lekker high stake binnen (4% op ingezet). (y)
Totaal verkeerd ingeschat door de bookies. Onderschatting, de lekkerste value om een bookie te naaien.
hetisboerie:
Misschien morgen een klein betje zetten op Darren Webster most 180's vs Van Gerwen. Ze gooiden er allebei al 16 en zijn quotering is 10. Normaal gooit Van Gerwen er wel meer, maar ze doen nu alsof Webster het aantal van Wright (3) of Wade (7) totaal heeft gegooid of zo.
Misschien morgen een klein betje zetten op Darren Webster most 180's vs Van Gerwen. Ze gooiden er allebei al 16 en zijn quotering is 10. Normaal gooit Van Gerwen er wel meer, maar ze doen nu alsof Webster het aantal van Wright (3) of Wade (7) totaal heeft gegooid of zo.
Weet iemand de stand m.b.t. 180s? Ik heb dus een tientje op Webster most 180s @10. Verder Webster wint een set (gelukkig eindelijk) binnen en inderdaad die over 3.5 180s, heerlijke was dat.
live.dartsdata.com Staan alle stats....
De 2e plaats is de 1e plaats voor verliezers..
hetisboerie:
Weet iemand de stand m.b.t. 180s? Ik heb dus een tientje op Webster most 180s @10. Verder Webster wint een set (gelukkig eindelijk) binnen en inderdaad die over 3.5 180s, heerlijke was dat.
hetisboerie:
op bwin zie je het ook.
Ik had ook nog fun betje op 180's gelijke stand.
staat nu 6-5 voor Webster :)
kleij:
Die speel ik ook. Lijkt me redelijk zeker
1e ronde 8x in 26 legs
2e ronde 8x in 18 legs
maar ja. Je weet wat ze zeggen... Wed nooit op wedstrijden van MvG. Hij kan wel eens veel te snel klaar zijn
yellowboy:
ik speel webster over 3.5 180's aan 1.85.
is dit een goede bet?
is dit een goede bet?
1e ronde 8x in 26 legs
2e ronde 8x in 18 legs
maar ja. Je weet wat ze zeggen... Wed nooit op wedstrijden van MvG. Hij kan wel eens veel te snel klaar zijn
was redelijk snel in orde, heeft er ondertussen al 6 gegooid dus dat gaat de bookies geld kosten (y) ;-)
it's all about the money ;)
yellowboy:
was redelijk snel in orde, heeft er ondertussen al 6 gegooid dus dat gaat de bookies geld kosten (y) ;-)
kleij:
1e ronde 8x in 26 legs
2e ronde 8x in 18 legs
yellowboy:
is dit een goede bet?
is dit een goede bet?
1e ronde 8x in 26 legs
2e ronde 8x in 18 legs
De bookies maken altijd geld. Want er zijn genoeg (domme) mensen die under 3.5 180's bij Webster gebet gaan hebben :)
Hier niet veel denk ik, maar er zullen er toch veel zijn die puur op naam betten.
En draw 180's MVG - Webster ook binnen lol (8-8)
De odd begon anders rond de 1.85 en eindigde net voor de wedstrijd op 1.55.
Zegt genoeg over dat er flink is gebet op de over 3,5 :)
Zegt genoeg over dat er flink is gebet op de over 3,5 :)
Come on you Spurs!
nog iemand lekkere tipjes voor vandaag?
Richard of Vanhintum? ;-)
Richard of Vanhintum? ;-)
it's all about the money ;)
Wright under 9,5 180s @ 1.85
Total 180s under 16,5 @ 1.72
Total 180s under 16,5 @ 1.72