Wedden op Darten: algemene informatie en wedtips
Dit is het forumtopic voor Wedden op Darts. Hier kan je alles plaatsen wat met wedden en darten te maken heeft.
in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
thunder:
Chisnall win the match, have the most 180érs & highest checkout: NO @ 1.30
- Taylor win the match, have the most 180érs & highest checkout: NO @ 1.25
Chisnall win the match, have the most 180érs & highest checkout: NO @ 1.30
- Taylor win the match, have the most 180érs & highest checkout: NO @ 1.25
Lol waarom zou je dit spelen voor die odds?
Smith over 7.5 180s @1.85
Wright 4-0 @2.9
Huybrechts @4
Huybrechts most 180s @2
Huybrechts King of the Oche @12
Webster over 3.5 180s @1.9
Even geen tijd voor uitgebreide uitleg vd bets maar ff kort Smith op stats dit WK, Webster idem dito, Huybrechts valuebetjes en omdat hij cashcow vh toernooi is. White is te matig om Wright moeilijk te maken, hooguit een setje dus value op die odd ook.
Wat is huybrechts zijn favo dubbel?
Huybrechts to win any leg from double 5 @2,50 is goed te doen of niet?
Huybrechts to win any leg from double 5 @2,50 is goed te doen of niet?
Wright - White under 12.5 180s @1.9 is er imo prima eentje om nog bij te pakken. Ik denk een veel te hoge line. White gooide er vorige ronde dan wel 8, maar dat was in zijn geliefde voorsprongmodus, White staat erom bekend dan altijd een stuk beter te gooien. Hier gaat ie vandaag niet inkomen en ik verwacht zelf een clean sweep van Wright. Wright gooide dit hele toernooi slechts 3 (!) 180s, en ik verwacht dat hij ook vandaag geen 180-regen nodig zal hebben om Wright aan de kant te schuiven. Prima line dus om mee te pakken.
EDIT: Ook de Micheal van Gerwen most 180s of the night @3 is enorm aantrekkelijk geprijsd. Unibet ziet in Wright zijn grootste concurrent, ook een odd van @3. Met bovenstaande uitleg bij de andere bet kan ik aansluitend conluderen dat dit onterecht is. Taylor gooit nooit zoveel 180. Huybrechts kan tricky zijn. White zie ik het ook niet zo snel doen en dan is Webster over, die tegenover MvG staat. De bookies hebben blijkbaar afgelopen maanden niet doorgehad waar Webster toe in staat is. Gooide ook tegen Whitlock weer geweldig en het zou me niet verbazen als hij net als Reyes 1, misschien wel 2 setjes kan binnenharken. In de vorige 6-setter van MvG gooide hij 11 180s. Dat zou vandaag voldoende moeten zijn voor deze bet.
EDIT: Ook de Micheal van Gerwen most 180s of the night @3 is enorm aantrekkelijk geprijsd. Unibet ziet in Wright zijn grootste concurrent, ook een odd van @3. Met bovenstaande uitleg bij de andere bet kan ik aansluitend conluderen dat dit onterecht is. Taylor gooit nooit zoveel 180. Huybrechts kan tricky zijn. White zie ik het ook niet zo snel doen en dan is Webster over, die tegenover MvG staat. De bookies hebben blijkbaar afgelopen maanden niet doorgehad waar Webster toe in staat is. Gooide ook tegen Whitlock weer geweldig en het zou me niet verbazen als hij net als Reyes 1, misschien wel 2 setjes kan binnenharken. In de vorige 6-setter van MvG gooide hij 11 180s. Dat zou vandaag voldoende moeten zijn voor deze bet.
Helaas volgens mij die mvg most of the night niet meer beschikbaar was een mooie geweest
ik speel webster over 3.5 180's aan 1.85.
is dit een goede bet?
is dit een goede bet?
it's all about the money ;)
Huybrecht +2,5 set handicap @1.67 (minimaal 2 setjes pakken)
Darren Webster o3,5 180's @1.73
Darren Webster o3,5 180's @1.73
Taylor - Huybrechts Over 5,5 sets @1,86 maar liefst
Value
Value
Ik speel nog under 6.5 180 taylor en over 7.5 180 MvG odds 1.8 en 1.73
En voor de fun 9dartfinish bij webster-MvG odd 15
En voor de fun 9dartfinish bij webster-MvG odd 15
yellowboy:
is dit een goede bet?
is dit een goede bet?
Die speel ik ook. Lijkt me redelijk zeker
1e ronde 8x in 26 legs
2e ronde 8x in 18 legs
maar ja. Je weet wat ze zeggen... Wed nooit op wedstrijden van MvG. Hij kan wel eens veel te snel klaar zijn
maxxxie33:
Ik speel vandaag de volgende bets:
Mark Webster +1.5 @1.83
Peter Wright - Ian White CS 4-0 @3.25/4-1 @3.50 , je kan ook kiezen voor under 5'5 maar je krijgt dan een lagere quotering @1.53
Phil taylor - Kim Huybrechts Over 5.5 @1.91
(y)
Ik speel vandaag de volgende bets:
Mark Webster +1.5 @1.83
Peter Wright - Ian White CS 4-0 @3.25/4-1 @3.50 , je kan ook kiezen voor under 5'5 maar je krijgt dan een lagere quotering @1.53
Phil taylor - Kim Huybrechts Over 5.5 @1.91
(y)
Heerlijke 3/3