Wedden op Darten: algemene informatie en wedtips
Dit is het forumtopic voor Wedden op Darts. Hier kan je alles plaatsen wat met wedden en darten te maken heeft.
in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Ik vind de odds gewoon correct staan. Ik ga er afblijven en genieten. Als MVG gooit zoals tegen Barney wint hij gewoon makkelijk.
Ik verwacht ook een eenvoudige zege eigenlijk voor MvG idd
Wordt gewoon lekker potje tussen de 2 beste van het moment.
Niks betten en gewoon lekker kijken.
Forza most 180 MVG + anderson @1.76
free money
mensen lekker stoer praten waarschijnlijk hoe Lucky het was omdat barney zo dicht bij was maar het niet kon redden en MVG gewoon meer gooide.....
Doei....elke keer als als als , en en en , bla bla bla
Niks betten en gewoon lekker kijken.
Forza most 180 MVG + anderson @1.76
free money
mensen lekker stoer praten waarschijnlijk hoe Lucky het was omdat barney zo dicht bij was maar het niet kon redden en MVG gewoon meer gooide.....
Doei....elke keer als als als , en en en , bla bla bla
daffie:
Free money en pompen zei je?
Zoals al reeds gezegd hier, gewoon nul value en een slechte bet.
Heb je dik mazzel dat ie er nog rap 2 gooit.
0570:
Free money en pompen zei je?
Zoals al reeds gezegd hier, gewoon nul value en een slechte bet.
Heb je dik mazzel dat ie er nog rap 2 gooit.
Volgens mij is de bet gewoon gewonnen dus niet zo zeiken. De rest telt niet.
[/quote
volgens mij nog niet gewonnen want je had het over anderson + klaasen. Dat is een combi volgens mij waarvan er nog 1 gespeeld moet worden.
bla bla bla
tis elk jaar hetzelfde.....
Je hoeft maar 2 a 3 bets maximaal te pakken elk jaar (als je br het toelaat) en je hebt gewoon dikke winst....
Geduld is een schone zaak....
Helaas hadden de bookies de gemiddeldes door dit jaar en was daar geen winst op te pakken maar nog steeds genoeg free money.
Geduld is een schone zaak....
Helaas hadden de bookies de gemiddeldes door dit jaar en was daar geen winst op te pakken maar nog steeds genoeg free money.
Blablabla... Er bestaat niet zoiets als free money. Maar goed, blijf gerust zwaar inzetten, kwestie van tijd vooraleer de bookies eens lekker kunnen lachen met je free money.
Het gaat zeker geen makkie worden voor van Gerwen, 2 maal wereldkampioen achter elkaar en dit kan de derde worden voor Anderson, vorig jaar halve finale, Anderson won 6-3 van van Gerwen en die kan op zijn best van Gerwen goed breaken, dit wordt echt geen eenvoudige overwinning en Anderson kan vandaaag ook maar zo aan het langste eind trekken.
Ik weet niet welk WK jij vorig jaar hebt zitten kijken waar Anderson in de halve finale met 6-3 van Gerwen versloeg dan?
in 2015 was dat het geval, en dat hoeft ook niet de enigste onderbouwing te zijn dat Anderson kansloos is aangezien het een makkie word voor van Gerwen,
Het word geen makkie
Het word geen makkie
Het is een heerlijk winstgevend WK geweest, tussen de onzintips van 1,20 zijn hier ook geweldige tips geplaatst zoals Wade most 180's @5 en Huybrechts twee maal op rij met een whitewash. Ik neig vanavond naar de over 180 line.