Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op Darten: algemene informatie en wedtips

Dit is het forumtopic voor Wedden op Darts. Hier kan je alles plaatsen wat met wedden en darten te maken heeft.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwedden in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
2169 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Om het dartforum wat nieuw leven in te blazen:

Benito +2.5
Anderson
Barney
@3.53
0 Vind ik leuk's
Ik speel voor vanavond benito van de pas en barney to win @4,32

Ook een bet gezet op barney winnaar van het toernooi @21 hopen dat die zo blijft gooien als in het begin van het toernooi
0 Vind ik leuk's
Grand Slam of Darts: twee ronde (format: best of 19)

Benito van de Pas (@2.62) v James Wade (@1.50)

Een overwinning van Benito van de Pas is inderdaad zeker niet onmogelijk. In de poulefase finishte hij zeker tegen Adrian Lewis prima met een percentage van om en nabij 70%. Het blijft echter James Wade en dat is gewoon een sterke tegenstander.

Het verleden is echter niet in het nadeel van de Nederlander. Ze speelden tot dusver zeven keer tegen elkaar, waarvan Wade vier wedstrijden won. Toch wist Big Ben drie van de vier laatste ontmoetingen te winnen. Wat dat betreft kunnen we stellen dat Wade goed bij de Nederlander ligt. Daar komt bij dat Van de Pas zijn drie poulewedstrijden wist te winnen. Dat lukte Wade niet, hij verloor zijn laatste poulewedstrijd met 3-5 van Dave Chisnall.

Ik geloof in een overwinning van Benito van de Pas, maar dan wel met een stok achter de deur (zoals eerder Bzun22 al noemde): Benito van de Pas +2.5 legs @ 1.84 (Unibet).

Jamie Hughes (@1.80) v Chris Dobey (@2.00)

Chris Dobey is de nummer 54 van de Order of merit en is wat dat betreft een verrassende naam in deze ronde. Dat geldt eigenlijk ook voor Chris Dobey, terwijl hij in de laatste jaren best aardige resultaten heeft neergezet. We hebben het in zijn geval over de BDO en dat blijft wat betreft aandacht, maar ook niveau wel het kleine broertje van de PDC. Dit duel laat ik in ieder geval links liggen.

Gary Anderson (@1.19) v Danny Noppert (@4.70)

Een duel waarin de bookmakers vol aan de kant van Gary Anderson gaan staan en dat lijkt terecht. Noppert is ook afkomstig van de BDO en viel dit toernooi direct op door Mensur Suljovic te verslaan. De Fries blijft er echter nuchter onder en dat is dan ook direct zijn kracht. Toch moeten we de bookmakers gelijk geven wanneer ze stellen dat Noppert weinig tot geen kans maakt.

Een overwinning van Gary Anderson ligt in het verschiet. Het is nog even de vraag of de Flying Scotsman zijn nieuwe bril en of setup weer gaat testen. Mocht dat goed bevallen walst hij normaal gesproken over Noppert heen: Gary Anderson -3.5 legs @ 1.67 (Unibet)

Raymond van Barneveld (@1.61) v Glen Durrant (@2.30)

Het lijkt erop dat Raymond van Barneveld in een goede vorm steekt. Dat liet hij niet alleen in de poulefase al zien door drie duels winnend af te sluiten, maar ook voor de camera komt hij zelfverzekerd over. Hij noemde Wolverhampton al zijn territorium en ook durfde hij te voorspellen dat hij volgend jaar 'gewoon' weer bij de beste tien van de wereld zit (PDC).

Dat is nog even afwachten, maar het lijkt er in ieder geval op dat Barney messcherp is: Raymond van Barneveld -1.5 @ 1.81 (Unibet).

Alle odds komen van Unibet, maar kunnen nogal verschillen met andere bookmakers. Een handige website is wat dat betreft oddschecker.com. Anyway, veel plezier met kijken/spelen!
0 Vind ik leuk's
You only sing when you're winning!
Grand Slam of Darts: twee ronde (format: best of 19)

Benito van de Pas (@2.62) v James Wade (@1.50)

Een overwinning van Benito van de Pas is inderdaad zeker niet onmogelijk. In de poulefase finishte hij zeker tegen Adrian Lewis prima met een percentage van om en nabij 70%. Het blijft echter James Wade en dat is gewoon een sterke tegenstander.

Het verleden is echter niet in het nadeel van de Nederlander. Ze speelden tot dusver zeven keer tegen elkaar, waarvan Wade vier wedstrijden won. Toch wist Big Ben drie van de vier laatste ontmoetingen te winnen. Wat dat betreft kunnen we stellen dat Wade goed bij de Nederlander ligt. Daar komt bij dat Van de Pas zijn drie poulewedstrijden wist te winnen. Dat lukte Wade niet, hij verloor zijn laatste poulewedstrijd met 3-5 van Dave Chisnall.

Ik geloof in een overwinning van Benito van de Pas, maar dan wel met een stok achter de deur (zoals eerder Bzun22 al noemde): Benito van de Pas +2.5 legs @ 1.84 (Unibet).

Jamie Hughes (@1.80) v Chris Dobey (@2.00)

Chris Dobey is de nummer 54 van de Order of merit en is wat dat betreft een verrassende naam in deze ronde. Dat geldt eigenlijk ook voor Chris Dobey, terwijl hij in de laatste jaren best aardige resultaten heeft neergezet. We hebben het in zijn geval over de BDO en dat blijft wat betreft aandacht, maar ook niveau wel het kleine broertje van de PDC. Dit duel laat ik in ieder geval links liggen.

Gary Anderson (@1.19) v Danny Noppert (@4.70)

Een duel waarin de bookmakers vol aan de kant van Gary Anderson gaan staan en dat lijkt terecht. Noppert is ook afkomstig van de BDO en viel dit toernooi direct op door Mensur Suljovic te verslaan. De Fries blijft er echter nuchter onder en dat is dan ook direct zijn kracht. Toch moeten we de bookmakers gelijk geven wanneer ze stellen dat Noppert weinig tot geen kans maakt.

Een overwinning van Gary Anderson ligt in het verschiet. Het is nog even de vraag of de Flying Scotsman zijn nieuwe bril en of setup weer gaat testen. Mocht dat goed bevallen walst hij normaal gesproken over Noppert heen: Gary Anderson -3.5 legs @ 1.67 (Unibet)

Raymond van Barneveld (@1.61) v Glen Durrant (@2.30)

Het lijkt erop dat Raymond van Barneveld in een goede vorm steekt. Dat liet hij niet alleen in de poulefase al zien door drie duels winnend af te sluiten, maar ook voor de camera komt hij zelfverzekerd over. Hij noemde Wolverhampton al zijn territorium en ook durfde hij te voorspellen dat hij volgend jaar 'gewoon' weer bij de beste tien van de wereld zit (PDC).

Dat is nog even afwachten, maar het lijkt er in ieder geval op dat Barney messcherp is: Raymond van Barneveld -1.5 @ 1.81 (Unibet).

Alle odds komen van Unibet, maar kunnen nogal verschillen met andere bookmakers. Een handige website is wat dat betreft oddschecker.com. Anyway, veel plezier met kijken/spelen!
0 Vind ik leuk's
Mooi om te zien dat hier meteen weer leven is.

Hele mooie post Richard123! Eigenlijk overal wel mee eens. Speel alleen zelf niet zo graag handicaps maar dat is persoonlijk.

Succes vanavond
0 Vind ik leuk's
Eens met je bets idd. Zelf zie ik ook wel een aantrekkelijke odd in van de Pas most 180 @2.7. Wade is verre van een fervente 180 gooier, gooit vaak 140. Dit toernooi gooide hij in z'n matches er respectievelijk 0 (8 legs), 1 (8 legs) en 1 (8 legs) tegenover van de Pas met 3 (9 legs), 1 (6 legs) en 2 (7 legs). Het is zeker geen waterdichte bet, maar voor die odd wil ik hem niet laten liggen. Benito over 2.5 180 @1.6 is imo wel een zekere bet in dit lange format.
0 Vind ik leuk's
Zonde van die totale offday van van der pas zeg, ongelofelijk.

Wel mooie bet die over 2.5 180s bij hem, mooi dat die nog shipt.

Ik ga morgen voor wright > Taylor.
0 Vind ik leuk's
Dat viel wat betreft bets even tegen zeg. Alleen Barney hielp mee. Toch hebben we kunnen genieten van Danny Nopperts zeg! Die was dichtbij een sensationele overwinning. Vanmiddag toch maar weer een poging wagen met de wedstrijden van vanavond.
0 Vind ik leuk's
hoogste uitworp Van gerwen staat op over 132.5 aan 1.85
wat denken jullie, is dit speelbaar?
heb hem vorige match zelfs een 170 zijn uitwerpen dus dit moet toch haalbaar zijn, of niet?
0 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)
yellowboy:
hoogste uitworp Van gerwen staat op over 132.5 aan 1.85
wat denken jullie, is dit speelbaar?
heb hem vorige match zelfs een 170 zijn uitwerpen dus dit moet toch haalbaar zijn, of niet?

Michael van Gerwen in topvorm gooit inderdaad wel eens een 132.5+ finish. Eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat dat dit toernooi 'nog maar' een keer gelukt is en dat was inderdaad de 170 finish tegen Robert Thornton. Tegen Brendan Dolan hoeft hij in principe niet vol gas te gaan en ik verwacht dat MVG niet echt onder druk gezet gaat worden, waardoor een hoge finish minder noodzakelijk is.

Wat dat betreft vind ik de odd aan de lage kant, al weet je het met Van Gerwen nooit natuurlijk.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.