Wedden op Darten: algemene informatie en wedtips
Dit is het forumtopic voor Wedden op Darts. Hier kan je alles plaatsen wat met wedden en darten te maken heeft.
in 10-11-2008 17:31 Overige sporten en evenementen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
180ers bij die partij staan gelijk omdat MVG vaak switcht naar de triple 19 ipv voor de 180 gaat.
Ik zet voor vanavond in op 5-3 overwinnen van van Gerwen op Anderson @5.50.
Onderschatting is dodelijk!
Ik heb 2 kaartjes gewonnen via de hoofdsponsor voor de vrijdagsessie (hele dag). Echter ben ik verhinderd, de kaartjes kunnen tegen elk aannemelijk bod weg. Ze zijn 100% echt! Meer informatie: neem contact op met rijkworden.nl@hotmail.com
2 boot 35
2 boot 35
zet er nog iemand in op het EK darts wat vanmiddag van start gaat? Zitten wel wat interessante wedstrijden tussen volgens mij, maar ben er niet helemaal in thuis.
Op de top drie (Van Gerwen, Anderson en Lewis) na is het altijd gissen in wat voor een vorm de darters aan de oche verschijnen. De eerste ronde (of eerste twee rondes) laat ik meestal voor wat het is. Ik ben te vaak nat gegaan op verrassende uitslagen. Wellicht dat ik verder in het toernooi wel wat ga betten, in dat geval zal ik dat hier posten.
You only sing when you're winning!
Op de top drie (Van Gerwen, Anderson en Lewis) na is het altijd gissen in wat voor een vorm de darters aan de oche verschijnen. De eerste ronde (of eerste twee rondes) laat ik meestal voor wat het is. Ik ben te vaak nat gegaan op verrassende uitslagen. Wellicht dat ik verder in het toernooi wel wat ga betten, in dat geval zal ik dat hier posten.
Top! Ik hou het forum in de gaten!!
Top! Ik hou het forum in de gaten!!
Misschien durven anderen wel een aantal weddenschappen te opperen.. :)
Zie mijn topic, zit meestal heel dicht in de buurt bij een mooie combi, wie niet waagt wie niet wint.
quintenfranklin:
Zie mijn topic, zit meestal heel dicht in de buurt bij een mooie combi, wie niet waagt wie niet wint.
Ik ken het gevoel alleen gingen combi's van drie of meer bij mij eigenlijk altijd mis. Er zit bij het darten altijd verrassingen tussen, nog veel meer tov voetbal of andere sporten. Ik waag me voorlopig niet meer aan combi's maar speel alle bets los. Dat is mij beter bevallen.
Uiteraard hoop ik wel dat je me ongelijk kan geven :)
Voor zover nog niet helaas Richard, same old same old...